חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לעיצוב חדרי ילדים שמחים

מאת: Guy Dinayרהיטים31/12/20151566 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר הילדים צריך להיות ללא ספק אחת הפינות הכי שמחות בבית. המקום שבו הילד משחק, מתפתח, מארח חברים, קורא ספר, עושה שיעורים ובסוף היום, כשכל האנרגיה נגמרת, זה המקום שבו הוא ישן. כל התפקידים הקטנים האלו משפיעים על עיצוב חדרי ילדים בכל העולם. לא חייבים להיות מעצבי פנים כדי לעצב לילדיכם חדרי ילדים מושקעים ונוחים, מזמינים ומעוצבים. קבלו 5 כללי זהב לעיצוב חדר הילדים:

· אל תעמיסו

הורים רבים רוצים ליצור עבור ילדיהם סביבה שמחה ועליזה ולכן מכניסים לחדר אינספור פריטי עיצוב. כדאי לשמור על פשטות, לבחור רהיטי ילדים בסיסיים ואיכותיים ולהוסיף פריטים רק אחרי שחשבתם על כל פרט ופרט.

שמירה על פשטות תאפשר לכם לשנות את העיצוב עם ההתפתחות של הילד, לערוך שינויים אבל לשמור על רהיטי הילדים ולתת לילד פינה רגועה ונעימה, שלא מעמיסה עליו.

· ביחרו בסקאלת צבעים רגועה

עיצוב חדרי ילדים מתבסס אמנם על סקאלה שמחה יותר של צבעים. ההזדמנות להכניס לחדר הרבה ציורים, הדפסים, גוונים ודוגמאות מביאה הרבה מאד הורים לצבוע את החדר בצבעים נועזים מאד. מחקרים הראו שילדים מעדיפים סביבה רגועה, אשר מטיבה איתם ועם הריכוז שלהם ועוזרת להם להירגע. כדאי לבחור בשילובי צבעים רגועים ולהוסיף צבע באמצעות טקסטיל, חפצי נוי ופריטי אחסון קטנים.

· קנו רהיטי ילדים איכותיים

הבחירה הכי חשובה לחדר הילדים הם הרהיטים. רהיטי ילדים צריכים להיות איכותיים, עמידים לאורך זמן ובעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי. בנוסף, חשוב לוודא שהצבע בו נצבעו הרהיטים הוא צבע מאושר לחדרי ילדים. כלומר – צבע לא רעיל.

· תכננו מערכות אחסון חכמות

אחת הצרות של מיטות לילדים היא בעיית האחסון. חשוב להקדיש מקום בחדר לאחסון טוב שיאפשר לכם לשמור את החדר מסודר עד כמה שניתן. חנויות רהיטי ילדים מציעות אינספור פתרונות אחסון – מכוורות דרך שידות מיוחדות ועד לספריות שכוללות שולחן כתיבה ומקומות אחסון ייעודיים. תכנון נכון לפי צרכי הילד והחפצים שיש לו, ממשחקים ועד לספרי ילדים, יאפשרו לכם לשמור על חדר אסתטי ומעוצב.

· הקדישו מחשבה ליצירת פינה חברתית

חדר הילדים צריך להיות מקום שבו יוכל הילד להנות מזמן איכות עם החברים הטובים, לשחק וליצור קשרים חברתיים. כדאי ליצור פינה שבה אפשר לשבת ביחד, לשחק יחד ולשוחח. בין אם מדובר בספה קטנה, בשולחן עם כיסאות או פופים על השטיח, מקום שיהיה נעים ומזמין ויעשה חשק לבלות שעות של משחק עם ילדים אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Guy Dinay

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151970 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151905 צפיות
רוב טבעות האירוסין מתחלקות לשני סוגים עיקריים. סוג אחד הוא עיצוב קלאסי והסוג השני הוא עיצוב מיוחד. עיצוב קלאסי הוא עיצוב בו היהלום המרכזי נמצא במרכז הטבעת. עיצוב זה הוא מסורתי, נהוג לבחור בעיצוב זה עבור טבעת אירוסין כאשר עיצוב זה מסתדר יותר יחד עם תכשיטים נוספים או יחד עם טבעת הנישואין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151780 צפיות
השיר "יהלומים" של Amy Diamond, מראה את החשיבות העוצמה של טבעות יהלומים בתרבות של היום. משמעות השיר הוא "יהלומים נועדו לשומר, יהלומים הם לנצח, יהלומים הם ידידיה הטוב ביותר של נערה, יהלומים יהיו נוצצים מיליון שנים וכך גם אנחנו יקרים שלי".

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151764 צפיות
הגיע הזמן, אתם שנים רבות ביחד ואתה מעוניין לקדם את הקשר שלכם לשלב הבא. עכשיו רק צריך לבחור טבעת והכל יסתדר. אבל מה אם הדבר לא כל כך פשוט? מה אם אתה לא מבין כלום בתכשיטים?

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204817 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195994 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182637 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181780 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181754 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181861 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181623 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica