חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אמנם קיימות הרבה טבעות יהלומים אך בסוף אתה צריך רק אחת

Diamonds: "Diamonds are for keeps, Diamonds are forever, Diamonds are a girl's best friend, Diamonds will be shining for a million years, And so will we my dear."

השיר "יהלומים" של Amy Diamond, מראה את החשיבות העוצמה של טבעות יהלומים בתרבות של היום. משמעות השיר הוא "יהלומים נועדו לשומר, יהלומים הם לנצח, יהלומים הם ידידיה הטוב ביותר של נערה, יהלומים יהיו נוצצים מיליון שנים וכך גם אנחנו יקרים שלי".

מזל טוב! בשעה טובה! החלטת להציע נישואין!! אל תשכח את השלב הראשון- לבחור טבעת אירוסין מתוך מבחר טבעות יהלומים.

עיצובים מיוחדים

ניתן לשבץ מספר אבני יהלום קטנות יותר מסביב לאבן יהלום מרכזית בעיצוב הטבעת. בדרך זו מדגישים את גודל האבן המרכזית ומעניקים למראה הכולל של הטבעת מראה ייחודי ומעניין, מיוחד יותר. עיצובים מיוחדים ומעניינים יכולים מאוד להתאים לנשים שאוהבת סגנון מודרני ומעניין. לאישה מיוחדת טבעת יהלומים מיוחדת.

בחירת הטבעת

מצד אחד ההחלטה התקבלה, הרצון להתחתן מורגש אך מצד שני הבחירה של הטבעת נראת מאוד קשה. מה יקרה אם תבחר טבעת שהיא לא תאהב? איך היא תגיב? כמה היא תתאכזב? מצד שני הפתעות מכילות גם את האפשרות שבה לא קולעים בדיוק לטעם האישי. מרוב האפשרויות של טבעות יהלומים בתצוגה קשה מאוד לבחור. קיימות בכל זאת מספר דרכים להתמודד עם הבחירה של הטבעת בדרך הטובה ביותר.

כיצד אפשר לבחור טבעת

- להעזר בתכשיטים קיימים

- להעזר בחברה טובה

- להעזר במשפחה

ראשית, אתה יכול ללכת לקופסת התכשיטים של אישתך לעתיד ולנסות להבין מהתכשיטים הקיימים מה הסגנון שהיא אוהבת. האם רוב התכשיטים מזהב או כסף, זהב בהיר או כהה? האם העיצוב שלהם הוא קלאסי וחלק או מודרני ושונה? על ידי התבוננות בתכשיטים שהיא עונדת אפשר ברוב המקרים לקלוע מאוד קרוב לטעם האישי שלה ולבחור טבעת שהיא תאהב ותהיה מרוצה ממנה. בדרך זו אתה מתבסס על הקיים בבואך לבחור משהו חדש.

עזרה מחברה

אפשרות נוספת היא לנסות לבחור טבעת אירוסין עם יהלום בעזרתה של חברה טובה של אישתך לעתיד. חברה טובה מכירה היטב את הטעם האישי בו אתם מעוניינים ותוכל לסייע בבחירת הטבעת. היא יכולה גם להגיע יחד איתך לחנויות התכשיטים להתבונן באפשרויות קיימות. הייעוץ יכול להיות לא רק כללי ולנסות לכוון לטעם האישי אלא ממש בפועל בבחירת הטבעת עצמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Guy Dinay

מאת: Guy Dinayרהיטים31/12/151564 צפיות
חדר הילדים צריך להיות ללא ספק אחת הפינות הכי שמחות בבית. המקום שבו הילד משחק, מתפתח, מארח חברים, קורא ספר, עושה שיעורים ובסוף היום, כשכל האנרגיה נגמרת, זה המקום שבו הוא ישן

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151965 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151900 צפיות
רוב טבעות האירוסין מתחלקות לשני סוגים עיקריים. סוג אחד הוא עיצוב קלאסי והסוג השני הוא עיצוב מיוחד. עיצוב קלאסי הוא עיצוב בו היהלום המרכזי נמצא במרכז הטבעת. עיצוב זה הוא מסורתי, נהוג לבחור בעיצוב זה עבור טבעת אירוסין כאשר עיצוב זה מסתדר יותר יחד עם תכשיטים נוספים או יחד עם טבעת הנישואין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151759 צפיות
הגיע הזמן, אתם שנים רבות ביחד ואתה מעוניין לקדם את הקשר שלכם לשלב הבא. עכשיו רק צריך לבחור טבעת והכל יסתדר. אבל מה אם הדבר לא כל כך פשוט? מה אם אתה לא מבין כלום בתכשיטים?

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204997 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204958 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161962 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161884 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152680 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151965 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica