חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3000 איים של חופשה - יוון הקסומה

מאת: אליטיולים בחו"ל09/02/20161100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים רבים חושבים ישר על יוון כשהם מחפשים נופש מושלם, חופים אקזוטיים, קירבה לישראל, אוכל אותנטי מיוחד, צוקים גבוהים, אטרקציות רבות, חיי לילה סוערים וטיולים בכפרים קטנים ירוקים.

הדבר אכן מוצדק מפני שיוון היא אי המספק את כל אלה ומציע את החוויה המפנקת לכל משפחה עם ילדים המחפשים אטרקציות וחופשה, זוג המחפש מקום רומנטי, קבוצת חברים המחפשת לטייל ולחקור את התרבות וההיסטוריה היוונית ואנשים המעוניינים להירגע על חופי ים התיכון המושלמים. יוון מכילה 3,000 איים שונים אך ישראלים ותיירים רבים אוהבים בעיקר את חופי האי רודוס והאי כרתים.

אין כמו נופש ביוון

יוון היא הנה מדינה הנמצאת בחצי האי הבלקני ומורכבת מ-3,000 איים שונים. היא נמצאת בדרום מזרח אירופה וגובלת עם מדינות רבות כמו טורקיה, בולגריה, אלבניה, ומקדוניה. החופים הרבים הנמצאים בה שוכנים על גבי הים התיכון, הים האגאי והים היוני. נופש ביוון משלב מוזיקה ים תיכונית, שבירת צלחות וצעקת ה"יאסו", גבינות מלוחות ומאכלים יוונים אותנטיים, חופי ים מטופחים עם חולות משגעים, צוקים גבוהים, תרבות יוונית קדומה הכוללת שבטים ותרבויות של מדינות רבות, יוון היא ללא ספק אי מגוון, מעניין, מרתק ומושך אליו מידי שנה תיירים רבים ובעיקר ישראלים.

נופש בכרתים - המחוזות

כרתים היא הנה האי הגדול ביותר בכל יוון והחמישי בגודלו באיי ים התיכון כולו. האי בנוי מארבעת מחוזות: הרקליון, חאניה, רתימו ולאסיתי. בכל אחד מהמחוזות מצויה היסטוריה שונה הכוללת שרידים עתיקים קדומים, תרבויות רבות, נופים שונים וכפרים רבים בתוכן. נופש בכרתים מספק את חיי הלילה הסוערים, החופים המשגעים, אתרים ארכיאולוגים ומים צלולים. במחוז הרקליון, עיר הבירה של הכרתים ונחשבת לעיר החמישית הגדולה ביוון, מציעה נופש בכרתים באמצעות מלונות רבים, מצודות, סיור סביב חומת העיר העתיקה, עתיקות מתרבויות שונות, האקוואריום וכפרים מקסימים.

נופש ברודוס - הצוקים המשגעים

רודוס היא הנה האי המזרחי ביותר של יוון ושוכנת ליד מדינת טורקיה. נופש ברודוס מציעה חופים ארוכים, טיולים לכפרים מקסימים קטנים, צעדות לצוקים מרהיבים, אוצרות ארכיאולוגיות והיסטוריה מרתקת רבה. נופש ברודוס מדגיש בעיקר את ההיסטוריה והתרבות היוונית הבנויה בה והשרידים המרתקים והמרשימים שנשארו עד היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171468 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171202 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172031 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161817 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196478 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica