חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להקסים מבוגרים

מאת: אבי דוידיימי הולדת16/02/20161359 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם מסכימים כי ילדים מאוד אוהבים מופעי קסמים, הם נהנים מכל רגע ונשארים המומים אל מול הקסמים והלהטוטים. בגילאים מבוגרים יותר, מופעי קסמים נשארים דבר נהדר ומהנה אך אנו הופכים הרבה יותר ביקורתיים. אם בגיל צעיר יכולנו ליהנות מהמופע בתמימות, בגילאים מבוגרים אנחנו כבר מבקשים לחקור מה מסתתר מאחורי הקסם, קהל מבוגר ינסה לחשוב איך מבצע הקוסם את הקסם וכיצד יוכל לבצע את הקסם בעצמו.

מופעי קסמים למבוגרים כוללים תכנים שונים מעט מאלו של מופעי הילדים, קוסם למבוגרים נדרש להתאים את עצמו ואת המופע לקהל מבוגר יותר. מופעים המיועדים למבוגרים יכללו לרוב בעיקר קסמים של קריאת מחשבות ואשליות ויזואליות, הקהל המבוגר יישאר המום מול יכולת קריאת מחשבות של הקוסם.

הכנות לקראת מופע קסמים למבוגרים

את רוב ההכנות יבצע הקוסם בעצמו, עליכם רק לוודא כי בחרתם קוסם למבוגרים שיודע להפעיל קהל מבוגר ומגיע מוכן ומזומן למשימה. מופעי קסמים למבוגרים יכללו ברוב המקרים הרבה פחות אביזרים בהשוואה למופעים המיועדים לילדים. קוסם למבוגרים אינו נדרש להביא עמו פרסים לאורחים או אביזרים לקסמים פשוטים, כל שעליו להביא יהיה חפיסת קלפים ואת יכולת קריאת המחשבות שלו.

ההכנות הנדרשות מכל כמארחים משתנות, כדאי לשוחח עם הקוסם ולברר מולו מהם הצרכים שלו במהלך המופע. ברוב המקרים לא תתבקשו להכין יותר ממרחב בו יוכל הקוסם לפעול.

למי זה מתאים?

קוסם למבוגרים יוכל להיות אטרקציות נהדרת בעבור מסיבת יום הולדת, מסיבת יום נישואין, מפגשים חברתיים, ימי גיבוש לעובדים, ימי כיף, מסיבת סיום ועוד. הקוסם יוכל לפי בקשה שלכם להתמקד יותר או פחות בהפעלת הקהל ובפעילויות גיבוש. מופע קסמים יוכל להביא עמו ערך מוסף בכל גיל, תופתעו לגלות כמה המבוגרים אוהבים קסמים ונהנים מהמופע.

 



תגיות המאמר: קוסם למבוגרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222671 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22934 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223107 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213179 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211237 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202727 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181444 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica