חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פאפא ג'ונס אינטרנשיונל פותחת את הסניף הראשון בתל אביב

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/20164607 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פאפא ג'ונס אינטרנשיונל פותחת את הסניף הראשון בתל אביב

לואיוויל, קנטקי, 2 במרץ 2016 (BUSINESS WIRE):

פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל. כל אחד בתל אביב יוכל עכשיו לחוות מדוע רכיבים טובים יותר באמת יוצרים פיצה טובה יותר. בין אם במשלוח או באיסוף עצמי, היא תמיד תהיה פיצה באיכות מעולה שמיוצרת ביד כשאתם מזמינים.

אסף גרינברג, הבעלים של PJI Pizza Ltd. אמר: "אנחנו נלהבים מאוד להביא את פאפא ג'ונס לישראל. יש ביקוש רב בישראל לפיצות האיכותיות ולשירות המהיר והידידותי של פאפא ג'ונס, כולם עם ערך מצוין לצרכנים. הבצק הטרי שלנו שזורקים אותו ביד, העגבניות הטריות ומאה אחוז גבינה אמיתית שעשויה ממוצרלה איכותית יוצרים פיצה שהיא באמת טובה יותר".

חברת פאפא ג'ונס נלהבת לקבל את מר גרינברג כזכיין הכי חדש שלה. הוא יפתח עשרה סניפים של פאפא ג'ונס בישראל בשנים הקרובות.

"המותג פאפא ג'ונס ממשיך לצמוח ואנחנו שמחים להרחיב את הצמיחה שלנו באמצעות אסף כשהוא פותח את הסניף הראשון שלו בתל אביב", אמר טים אוהרן, סגן נשיא בכיר ומנהל פיתוח ראשי של פאפא ג'ונס אינטרנשיונל. "אנחנו מצפים להכיר לכל הישראלים את הרכיבים האיכותיים שלנו ואת הפיצה היותר טובה שלנו".

פאפא ג'ונס פתחה את הסניף הבינלאומי הראשון שלה לפני 18 שנה, וכיום יש לה יותר מ-4800 סניפים ביותר מארבעים מדינות. סניפים של פאפא ג'ונס ייפתחו בקרוב בספרד, ופאפא ג'ונס אינטרנשיונל משיכה לחפש זכיינים פוטנציאליים ברחבי העולם.

אודות פאפא ג'ונס

פאפא ג'ונס אינטרנשיונל (Papa John's International, Inc., NASDAQ: PZZA), שהמטה שלה בלואיוויל, קנטקי, היא חברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם. ב-14 מ-16 השנים האחרונות, הצרכנים דירגו את פאפא ג'ונס במקום הראשון בשביעות הרצון של הלקוחות מבין כל רשתות הפיצה הכלל ארציות במדד שביעות הרצון של הלקוחות בארה"ב (ACSI). פאפא ג'ונס היא ספונסרית הפיצה הרשמית של ליגת הפוטבול הלאומית (NFL) והסופרבול 50.

למידע נוסף על החברה או כדי להזמין פיצה דרך האינטרנט, בקרו את פאפא ג'ונס בכתובת www.papajohns.com. בקרו אותנו גם בפייסבוק בכתובת www.facebook.com/PapaJohns, טוויטר בכתובת http://twitter.com/PapaJohns, יוטיוב בכתובת www.youtube.com/user/papajohns, אינסטגרם בכתובת instagram.com/papajohns, פינטרסט בכתובת www.pinterest.com/papajohnspizza ו-Vine בכתובת vine.co/papajohns. רוצים להיות חלק ממשהו יותר טוב? מידע נוסף על זכיינות של פאפא ג'ונס בכתובת www.papajohns.com/franchise.

אנשי קשר

Papa John's International, Inc.
Mike Measells, 502-261-4519
סגן נשיא, פיתוח
עסקים בינ"ל
Mike_Measells@papajohns.com

מקור: Papa John's International, Inc.

Powered by Business Wire

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20160301005210/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222579 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231872 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20841 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201123 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184428 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165845 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154328 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/153752 צפיות
רגע הלידה הוא רגע מיוחד במינו עבור כל אם. לא משנה איך התרחשה הלידה, לא משנה אם נולד בן או בת – הלידה מלווה באושר ובתחושה של ראשוניות. כן, גם אם זה לא הילד הראשון. אם מישהי מהמשפחה שלך, חברה טובה שלך, שכנה או כל אחת אחרת שאת מכירה, ילדה לאחרונה, את בוודאי רוצה לחפש מתנות ליולדת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica