חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טוראנומון הילס מתפתח למרכז עסקים גלובלי

טוראנומון הילס מתפתח למרכז עסקים גלובלי

מורי בילדינג חושפת שלושה פרויקטי פיתוח שמובילים ל-2020 ומעבר לה

טוקיו, 13 באפריל 2016, (BUSINESS WIRE):

מורי בילדינג, מפתחת מובילה של נוף עירוני, הודיעה היום על רשימה נרחבת של פרויקטי פיתוח מחדש גדולים שכוללים בנייה של שלושה מגדלים מסביב לטוראנומון הילס (Toranomon Hills ) הקיים. התוכניות יהפכו את האזור למרכז עסקים יותר מלא חיים ונגיש גלובלית שימשוך אנשים ועסקים מכל רחבי העולם לגור, לעבוד ולשחק בטוראנומון.

השינוי המואץ של טוראנומון

בשנים הבאות, מורי בילדינג תפתח שלושה מגדלים עם שימוש מעורב שנקראים טנטטיבית המגדל העסקי טוראנומון הילס, מגדל המגורים טוראנומון הילס ומגדל תחנת טוראנומון הילס מסביב לטוראנומון הילס הקיים, שנפתח ביוני 2014.

עם השלמתו, השטח הכולל של מתחם טוראנומון הילס יגיע לסביבות 75 דונם, כולל ארבעת מגדלי טוראנומון הילס, תחנות תחבורה חדשות, דרכים ושטחים ירוקים. יהיה שטח רצפה כולל של בערך 800,000 מ"ר, שווה בקירוב לזה של רפונגי הילס, כולל בערך 300,000 מ"ר של שטח משרדים ו-26,000 מ"ר של שטח חנויות. באתר תהיה גם תחנה חדשה של הרכבת התחתית בקו היבייה ותחנה חדשה של תחבורת אוטובוסים מהירה (BRT) שיקשרו את מרכז טוקיו ואזור המפרץ.

פרויקטי הפיתוח מחדש של מורי בטוראנומון כבר הביאו תוצאות מוחשיות בשטח, השפעה שצפויה להאיץ עם שלושת הפרויקטים החדשים האלה. מאז שנחנך טוראנומון הילס הקיים, מחירי הקרקע זינקו בכ-34.4 אחוז ומספר האנשים שמשתמשים בתחנת טוראנומון גדל ב-7 אחוז. במתחם טוראנומון הילס לבדו, שטח המשרדים הגדול שייווצר בפרויקט הזה צפוי לשלש את מספר האנשים שעובדים במתחם ל-30,000. בה בעת, פרויקטים של מורי ושל מפתחים אחרים באזור טוראנומון רבתי חזויים להוסיף יותר שטחי משרדים חדשים בעשר השנים הבאות ממה שהתווסף בשלושים השנים האחרונות.

גם מספר התושבים באזור צפוי לגדול כי מגדל המגורים טוראנומון מוסיף בערך 600 יחידות דיור. הפרויקט גם כולל טיפוח של שטחים ירוקים נרחבים, שיכפילו ויותר את השטח הנוכחי של 6,000 מ"ר ל-15,000 מ"ר. זה ייצור רשת של שטחים ירוקים שמחברים את טוראנומון הילס אל המדרון של הר אטגו והמתחם אטגו גרין הילס הסמוכים, אי מרענן של טבע ידידותי לסביבה.

"העיר והאנשים צריכים להתפתח כל הזמן כדי לחזק את הכוח של העיר למשוך אנשים ועסקים יצירתיים מרחבי העולם", אמר שינגו צוג'י, מנכ"ל מורי בילדינג. "אנחנו מאמינים שמתחם טוראנומון הילס ימשיך לזרז שינויים כלכליים, תרבותיים וסביבתיים, ויבסס את האזור כמרכז לעסקים בינ"ל שיחיו ויחזקו את טוקיו כולה".

השילוב של רבי קומות עם שימוש מעורב ותחנות חדשות יוצר 'שער לטוקיו'

מורי מדמה את הפרויקט הזה כמספר מבנים שיוצרים מתחם הרמוני מבחינה תפיסתית שמשתלב באופן חלק עם כל אפשרויות התחבורה, ומעצב מחדש את טוראנומון כשער לטוקיו ומרכז לעסקים בינ"ל.

"אנחנו מאמינים שלאנשים יש את הכוח לשנות את העיר. על בסיס תפיסת התכנון העירוני הייחודית שלנו של ערי גנים אנכיות, שעושה שימוש חכם במבנים מאוד גבוהים ושטח תת קרקעי כדי להגביר את היעילות של התשתיות ולשלב פונקציות עירוניות שונות, ברצוננו לעצב מחדש את טוראנומון הילס כך שיהיה לא רק מקום לעסקים אלא גם קהילה שמחברת ומטפחת אנשים מגוונים שנאספו כאן", אמר שינגו צוג'י.

המגדל העסקי טוראנומון הילס ייצור בערך 94,000 מ"ר של שטח משרדים עד 2019. במגדל בן 36 הקומות יהיו מרכז חדשנות, שיציע שטח משרדים, סלונים ומקומות לסמינרים וחטיבות לפיתוח עסקים חדשים של חברות צמרת. כדי להביא תחכום ברמה עולמית לעיצוב, מורי גייסה את האדריכל הגרמני כריסטוף איגנהובן כדי לנהל את העיצוב החיצוני של המגדל ואת מעצב הפנים היפני המוביל מסמיצ'י קטאיאמה כדי שיהיה אחראי על עיצוב הפנים של החנויות.

במגדל תהיה תחנת BRT חדשה שתחבר את מרכז טוקיו, אזור המפרץ ואתרים שונים של המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים טוקיו 2020, וגם מסוף אוטובוסים חדש של שירות לימוזינות לשדה התעופה שיחבר את טוראנומון אל נמלי התעופה הבינ"ל של טוקיו. BRT תוכל להסיע בערך 3,000 איש בשעה וצפויה לשמש כאמצעי תחבורה חשוב בזמן המשחקים, להסיע ספורטאים וצופים בינ"ל כאחד.

מגדל המגורים טוראנומון הילס יספק 600 יחידות דיור פרימיום עד 2019, ויביא את המספר הכולל במתחם טוראנומון הילס לסביבות 800. כמענה לצרכים של מבקרים זרים לטווח ארוך, המגדל בן 56 הקומות יציע יחידות מגורים ודירות עם שירות גדולות עם חדרי שירותים צמודים לחדרי השינה בסגנון מערבי, ספא ומרכז כושר, שירותי טיפול בילדים ושוער דו-לשוני במקום 24 שעות ביממה. את הפנים יעצב טוני צ'י, המעצב מניו יורק שאחראי על Grand Hyatt Tokyo ו-Andaz Tokyo. כריסטוף איגנהובן יעצב גם את החוץ של המגדל הזה כדי להבטיח איזון הרמוני עם מגדל העסקים טוראנומון הילס הסמוך ועם טוראנומון הילס הקיים.

מגדל תחנת טוראנומון הילס יהיה שיתוף פעולה ייחודי של תכנון מחדש שמשלב רב קומות רב שימושי שייבנה על ידי מורי עם תחנה חדשה של הרכבת התחתית שתיצור הסוכנות להתחדשות עירונית. המגדול יכלול את תחנת הרכבת התחתית החדשה בקו היבייה שמתוכננת להתחיל לספק שירות חלקי ב-2020 ופלטפורמה פתוחה מוגבהת עם צמחיה שמחברת את המגדל לשאר המתחם דרך טוראנומון הילס הקיים. הסגנון של הפיתוח המשולב שמזוהה עם מורי בילדינג יספק סביבה מרגיעה מלאה בירק שגם מאפשרת את התנועה של מבקרים, עובדים ודיירים ברחבי המתחם ודרך העיר. הפרויקט יתוכנן על ידי המנהל של OMA שושיי שיגמצו יחד עם המנהל המייסד רם קולהאס. עדיין מגבשים סופית את המפרטים של מגדל תחנת טוראנומון הילס, אבל הפתיחה מתוכננת ל-2022.

עבור תחבורה קרקעית, טוראנומון הילס ימשיך לספק גישה חלקה לכביש הטבעת מס. 2, דרך ראשית חשובה שתשתרע משימבשי אל טויוסו כשהקטע האחרון יושלם לקראת 2020, ותחבר את האתר ישירות לאזור המפרץ המתפתח במהירות של טוקיו.

בהמשך, מורי בילדינג תיקח על עצמה בסך הכל עשרה פרויקטי פיתוח גדולים בטוראנומון ובאזורים שמסביב, כששלושת המגדלים האלה הם הגורם המקשר.

למידע נוסף ותמונות/ וידאו להורדה:


www.mori.co.jp/dl/image.zip

www.mori.co.jp/dl/video.zip

צפו בווידאו רשמי ביוטיוב:

https://www.youtube.com/watch?v=SuzeIhU47Yc

אודות מורי בילדינג

Mori Building Co., Ltd. שבסיסה בטוקיו יוצרת תפיסות פורצות דרך לחיים עירוניים ברחבי יפן ושאר אסיה. כאחת ממפתחות הנוף העירוני המובילות ביפן, מורי בילדינג עוסקת בפיתוח מחדש עירוני, החכרה וניהול של נדלן וייעוץ שמכסה תחומים כמו מתחמי נופש, משרדים ומגורים ברמה גבוהה. דוגמאות כוללות את מתחם רפונגי הילס בטוקיו והמרכז הפיננסי העולמי בשנגחאי. מורי בילדינג הוקמה ב-1959. בקרו בבקשה באתר www.mori.co.jp/en.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51315456&lang=en

אנשי קשר

שאלות מהמדיה

Rutsuko Nakajima / Masashi Nonaka, +81-90-9006-2769 / +81-80-1037-7879

moribldg@webershandwick.com


מקור: Mori Building Co., Ltd.

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה

מבט על של טוראנומון הילס (גרפיקה: Business Wire)

וידאו

לוגו

צפו בהודעה לעיתונות הזאת והמולטימדיה באינטרנט בכתובת: http://www.businesswire.com/news/home/20160412006906/en


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222429 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222551 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222428 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222394 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222506 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222371 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222658 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222551 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222506 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222658 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222333 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22600 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22598 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22584 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica