חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עם מי לנסוע ליפן - טיול מאורגן ליפן

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי23/04/20169295 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין זה סוד שיותר ויותר ישראלים מוצאים את עצמם נמשכים לתרבות היפנית. אנחנו רואים את זה בכמות הישראלים שמבקשים ללמוד את רזי הבישול היפני, אנחנו רואים את זה בכמות הישראלים שלומדים יפאנית כשפה נוספת, ומן הסתם אנחנו רואים את זה בכמות הישראלים שמבקרים ביפן מדי שנה.

חלק גדול מאותם ישראלים הם חבר'ה צעירים אחרי צבא שמבקשים לטייל במדינה, אך לא מעט ישראלים גם נוסעים ליפן באופן עצמאי עם בני הזוג אחרי שהקימו משפחה או שהם מצטרפים לאחד מאותם טיולים מאורגנים ליפן ונהנים ממסלול טיול אשר הוכן במיוחד עבור הטיול.

טיולים מאורגנים ליפן הפכו זה מכבר לפופולאריים בזכות שתי נקודות, הראשונה, אומנם יפאן היא מדינה מאוד מפותחת, נוחה ונגישה, אך היא שונה מאוד ממדינות מערביות, בראש ובראשונה בגלל השפה. לכן הרבה יותר פשוט לצאת לטיול מאורגן עם חברה שמכירה את המקום ודואגת למדריך דובר עברית שגם דובר יפנית, מדריך מקומי וכן מארגנת מראש בתי מלון וטיסות. הנקודה השנייה היא, מאחר וטיול ליפן הוא גם ככה לא זול, אז לפעמים עדיף להשקיע קצת יותר ופשוט להצטרף אל קבוצות של טיולים מאורגנים ליפן ולא לשבור את הראש בהכנת מסלול, מציאת בתי מלון, טיסות וכדומה.

טיולים מאורגנים ליפן, בדרך כלל, נמשכים שבועיים או קצת יותר, הם כוללים ביקורים בכל האזורים החשובים במדינה, החל מטוקיו, קיוטו, אוסקה, הירושימה, האי שיקוקו, נארה ועוד. חברות טיולים מאורגנים אשר נאבקים על כל מטייל, דואגים לארגן אטרקציות שונות ובלעדיות, במטרה למשוך אליהן כמה שיותר מטיילים. לכן נוכל למצוא בחברות מסוימות סדנות סושי, מופעי פולקלור, לינה במנזרים יפאניים ועוד.

כיצד בוחרים עם מי לנסוע ליפן

לפני שאתם מחליטים עם מי לנסוע ליפן, עליכם לבדוק מספר פרטים:

ראשית, האם מדובר בטיסות ישירות או טיסות דרך יעד שלישי והאם זה מוזיל את הטיול.

שנית, האם החברה מציעה לכם מסלול טיול שלם או מסלול שכולל ימים חופשיים שאתם צריכים למלא בעצמכם.

שלוש, תעברו טוב טוב על המסלול ותבחנו האם הוא כולל את כל היעדים שאתם רוצים לראות וכמה זמן יהיה לכם לבקר שם.

ארבע, חשוב שתבחנו מתי הטיול נערך, האם מדובר בעונה תיירותית אשר משתלם לנסוע בה.

חמש, כמה ואילו אטרקציות החברה מציעה לכם, לעיתים האטרקציות עושות את כל הטיול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דביר

מאת: דבירטיולים בחו"ל31/05/161025 צפיות
מחפשים יעד לחופשה הקרובה? מחפשים מקום בו אתם יכולים לצאת לבדכם או עם הילדים? אתם יכולים לבחור בלונדון, פריז, אמסטרדם או יעדים קלאסיים אחרים, אך אנחנו רוצים להמליץ לכם כאן על יעד אחר לגמרי, אקזוטי יותר, מהנה יותר, זול יותר והכי חשוב, מסוג המקומות אליהם לא תגיעו בכל יום. אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר.

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי30/05/161454 צפיות
אלסקה, המדינה שנמצאת בצפון מערב קנדה אך שייכת למעשה לארצות הברית, ונחשבת לגדולה שבמדינות אשר מרכיבות אותה, היתה בעברה שטח רוסי עד שנמכרה לארצות הברית ב-1867, לאחר שרוסיה שקעה בחובות ונזקקה לכסף. אלסקה היא אומנם המדינה האמריקאית הגדולה ביותר מבחינת השטח, אך אחת הדלות שבהן מבחינה תושבים. מאחר ומדובר באזור שבחלק גדול מהשנה הטמפרטורה בו יורדת אל מתחת לאפס ואין בו את השירותים הנדרשים למחיה כמו במקומות אחרים. כיום, על פי הנתונים האחרונים, יש במדינה פחות מ-700 אלף איש. רובם שוכנים לאורך החופים של המדינ

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי30/05/161271 צפיות
לא מעט ישראלים גילו בשנים האחרונות שהם יכולים לנסוע לצפון אמריקה וליהנות גם מבלי להגיע לארה"ב. כל מה שהם צריכים לעשות זה להגיע לקנדה ולאלסקה. המדינה הצפונית והמדינה הגדולה בארה"ב אשר צמודה לה מצפון מערב, מהווים שני מקומות אשר לא מעט ישראלים מגיעים אליהם במסגרת טיולים עצמאיים וכן טיולים מאורגנים.

מאת: דבירטיולים בחו"ל23/04/161174 צפיות
טיול פרימיום בשלכת ליפן כפי שמציעה חברת דיסקברי,הוא טיול שמכיל אטרקציות שונות שלא ניתן למצוא בכל חברה וחלק מהן נחשבות ייחודיות לחברה. למשל ביקור במבשלת סאקה, המשקה הלאומי היפאני, ערב פולקלור יפני מסורתי, לינה בסגנון יפני, ביקור במפעל מכוניות של מאזדה, ביקור במרחצאות יפניים, ביקור במנזר בודהיסטי על הר קויה ועוד מגוון אטרקציות הכוללות גם ביקור בערים וכפרים ייחודים.

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי23/04/161218 צפיות
יפן מכילה מספר ערים גדולות שמהוות מטרופולין עסקים, אחת מהן זו קיוטו היושבת במרכז האי הונשו בתוך עמק. קיוטו היתה בירת יפן למעלה מ-1000 שנה, עד שנת 1868, והיא כוללת בתוכה 11 רבעים.

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי13/04/161201 צפיות
וייטנאם וקמבודיה נחשבות לשתי מדינות מרתקות, אשר עוברות שינויים מרחיקי לכת בעשרים השנה האחרונות מאז נפילת השלטון הקומוניסטי בבריה"מ. בין היתר, שתי המדינות נפתחו לתיירות מערבית והפכו מוקדי משיכה לתיירים מכל העולם. וייטנאם חווה היום גם התפתחות כלכלית מרשימה ויש מי שסבור, שמי שיאחר את הרכבת ולא יבקר בה כעת, לא יזכה להכיר את המדינה הנפלאה הזאת כמו שהיא, שכן היא תחווה שינוי עמוק.

מאת: דבירעסקים קטנים ובינוניים30/09/13818 צפיות
משלוח הפרחים תוכלו להזמין מראש באמצעות שיחת טלפון , הזמנה אינטרנטית או הזמנה פיסית מהחנות . תוכלו לבחור בין המגוון המרהיב של פרחי הסתיו שמתחילים את לבלובם לאחר ימי הקיץ החמים והקשים . תוכלו לבקש ולהתייעץ עם השוזרים המיומנים שייסייעו לכם לבחור את הזר היפה ביותר שמתאים לכם גם מבחינת התקציב

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205107 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204993 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195453 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195654 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196401 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182451 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica