חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרחים לראש השנה - המתנה המושלמת

לאורך השנה אנו חוגגים מועדים רבים ורגעים משמחים רבים, ראש השנה הוא החג הראשון בלוח השנה העברי , הוא מסמל עבורנו התחדשות , התחלות חדשות והנו חג חשוב שסמליותו מרובה עבורנו .

אנו נוהגים לחגוג אותו בחגיגיות רבה המלווה בסעודות משפחתיות ואיחולי שנה טובה, הקרבה המשפחתית היא גדולה בימים אלו ויש רבים המוצאים כי תקופת החגים עמוסה לעייפה .

לקראת החג רבים מתארחים ומארחים משפחה וחברים קרובים ולכן בשל החג יש גם הוצאות כספיות לא מבוטלות החל מביגוד חגיגי למשפחה ולילדים , מתנות לחג לבני המשפחה , בני זוג ילדים וכן בשל האירוח גם השקעה בקניות ומוצרים משלימים לאירוח ועוד..לכל מי שמשוטט ברחבי העיר והקניונים ניתן לראות את המולת האדם הרוכשים את מתנות החג . חיפוש מתנת חג היא משימה לא פשוטה כלל ויש רבים המרגישים כי זוהי משימה מייאשת ומיותרת . החיפוש האינסופי ,העומסים בחנויות ובקופות הופכים את חוויית הקניה בתקופת החג ללא נעימה לעיתים , בנוסף תארו לעצמכם שאתם צריכים להתאים מתנה לדודה בת ה 50 ולסבתא בת ה 70 ולחמתכם שממש כמעט שום דבר לא מוצא חן בעינה ...אז מה אפשר להביא לחג ?  לכל מי שעייף מהשיטוט המייגע בחנויות ורשתות בכדי למצוא מתנות לבני המשפחה אנו ממליצים לכם על פתרון נפלא – משלוח פרחים חגיגי לראש השנה !

את משלוח הפרחים תוכלו להזמין מראש באמצעות שיחת טלפון , הזמנה אינטרנטית או הזמנה פיסית מהחנות . תוכלו לבחור בין המגוון המרהיב של פרחי הסתיו שמתחילים את לבלובם לאחר ימי הקיץ החמים והקשים . תוכלו לבקש ולהתייעץ עם השוזרים המיומנים שייסייעו לכם לבחור את הזר היפה ביותר שמתאים לכם גם מבחינת התקציב , כך תוכלו להיות בטוחים שלא תחרגו מהסף שקבעתם לעצמכם . אם תרצו להוסיף מתנה משלימה נוספת לזר שלכם, תוכלו לבחור בין מתנות רבות שיכולות להתאים ולהשתלב עם הזר שאתם מכינים לחג, אם זה בקבוק יין , מארז שוקולדים , כלי לבית או צנצנת פרחים, כל אלו יוכלו להשתלב נפלא ולהרשים ביותר. אל תשכחו להשקיע בברכה יפה לחג ולצרפה לזר שאתם מביאים אתכם , אין כמו לקבל זר פרחים עם ברכה מחממת את הלב .

פרחי הסתיו הם רבים ויפים , הם כוללים מגוון רחב ביותר של פרחים יפיפיים כגון  – לוע הארי , ורדים ,סייפנים , מליזיאנטוס, חרציות , שושן אוריינטלי, שושן צחור , פלוקס , ליליות, סחלבים  ועוד...

השילוב של פרחים אלו בזר הוא מרהיב ויפיפה .  אין ספק שזר פרחי הסתיו פרחים הם המתנה המושלמת לחג , קלאסית, תמיד נעימה ומכניסה את צבעי הטבע וריחותיו לתוך הבית .

אנו ממליצים לכם מקרב לב להקדיש כל זר לאדם אהוב היקר ללבכם ולאחל לו או לה שנה טובה בזר פרחים יפיפה .


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דביר

מאת: דבירטיולים בחו"ל31/05/161025 צפיות
מחפשים יעד לחופשה הקרובה? מחפשים מקום בו אתם יכולים לצאת לבדכם או עם הילדים? אתם יכולים לבחור בלונדון, פריז, אמסטרדם או יעדים קלאסיים אחרים, אך אנחנו רוצים להמליץ לכם כאן על יעד אחר לגמרי, אקזוטי יותר, מהנה יותר, זול יותר והכי חשוב, מסוג המקומות אליהם לא תגיעו בכל יום. אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר.

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי30/05/161454 צפיות
אלסקה, המדינה שנמצאת בצפון מערב קנדה אך שייכת למעשה לארצות הברית, ונחשבת לגדולה שבמדינות אשר מרכיבות אותה, היתה בעברה שטח רוסי עד שנמכרה לארצות הברית ב-1867, לאחר שרוסיה שקעה בחובות ונזקקה לכסף. אלסקה היא אומנם המדינה האמריקאית הגדולה ביותר מבחינת השטח, אך אחת הדלות שבהן מבחינה תושבים. מאחר ומדובר באזור שבחלק גדול מהשנה הטמפרטורה בו יורדת אל מתחת לאפס ואין בו את השירותים הנדרשים למחיה כמו במקומות אחרים. כיום, על פי הנתונים האחרונים, יש במדינה פחות מ-700 אלף איש. רובם שוכנים לאורך החופים של המדינ

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי30/05/161271 צפיות
לא מעט ישראלים גילו בשנים האחרונות שהם יכולים לנסוע לצפון אמריקה וליהנות גם מבלי להגיע לארה"ב. כל מה שהם צריכים לעשות זה להגיע לקנדה ולאלסקה. המדינה הצפונית והמדינה הגדולה בארה"ב אשר צמודה לה מצפון מערב, מהווים שני מקומות אשר לא מעט ישראלים מגיעים אליהם במסגרת טיולים עצמאיים וכן טיולים מאורגנים.

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי23/04/169299 צפיות
טיולים מאורגנים ליפן, בדרך כלל, נמשכים שבועיים או קצת יותר, הם כוללים ביקורים בכל האזורים החשובים במדינה, החל מטוקיו, קיוטו, אוסקה, הירושימה, האי שיקוקו, נארה ועוד. חברות טיולים מאורגנים אשר נאבקים על כל מטייל, דואגים לארגן אטרקציות שונות ובלעדיות, במטרה למשוך אליהן כמה שיותר מטיילים. לכן נוכל למצוא בחברות מסוימות סדנות סושי, מופעי פולקלור, לינה במנזרים יפאניים ועוד.

מאת: דבירטיולים בחו"ל23/04/161174 צפיות
טיול פרימיום בשלכת ליפן כפי שמציעה חברת דיסקברי,הוא טיול שמכיל אטרקציות שונות שלא ניתן למצוא בכל חברה וחלק מהן נחשבות ייחודיות לחברה. למשל ביקור במבשלת סאקה, המשקה הלאומי היפאני, ערב פולקלור יפני מסורתי, לינה בסגנון יפני, ביקור במפעל מכוניות של מאזדה, ביקור במרחצאות יפניים, ביקור במנזר בודהיסטי על הר קויה ועוד מגוון אטרקציות הכוללות גם ביקור בערים וכפרים ייחודים.

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי23/04/161218 צפיות
יפן מכילה מספר ערים גדולות שמהוות מטרופולין עסקים, אחת מהן זו קיוטו היושבת במרכז האי הונשו בתוך עמק. קיוטו היתה בירת יפן למעלה מ-1000 שנה, עד שנת 1868, והיא כוללת בתוכה 11 רבעים.

מאת: דבירתיירות ונופש - כללי13/04/161201 צפיות
וייטנאם וקמבודיה נחשבות לשתי מדינות מרתקות, אשר עוברות שינויים מרחיקי לכת בעשרים השנה האחרונות מאז נפילת השלטון הקומוניסטי בבריה"מ. בין היתר, שתי המדינות נפתחו לתיירות מערבית והפכו מוקדי משיכה לתיירים מכל העולם. וייטנאם חווה היום גם התפתחות כלכלית מרשימה ויש מי שסבור, שמי שיאחר את הרכבת ולא יבקר בה כעת, לא יזכה להכיר את המדינה הנפלאה הזאת כמו שהיא, שכן היא תחווה שינוי עמוק.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211334 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211181 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211034 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211206 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201057 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201053 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica