חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רואה חשבון

מאת: articlestbdיזמות עסקית02/05/2016874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום כמעט כל עסק שאינו מוגדר כעסק פטור נזקק לשירותי ראיית חשבון. מעבר להיות שירותים אלה חשובים הן מבחינת דרישות החוק להתנהלות הולמת של הגשת דוחות שנתיים, ניהול תיקים, חשבוניות, משכורות, הוצאות, החזרים ועוד. זאת בנוסף ליכולת של רואה חשבון לעזור לעסק לחסוך ולדעת לקבל את המגיע לו על פי חוק.

שירותי רואה חשבון

משרד רואה חשבון מספק שירותים נרחבים מאוד ואינו מוגבל לתחומים בודדים, כאשר ישנם משרדים מומחים בתחום מוגדר. כך למשל אנשי עסקים רבים ובעלי עסקים גדולים נהנים משירותים של ליווי עסקי צמוד, ייעוצי מס, גיוסי הון, ניהול פיננסי ועוד.
התחום המוכר יותר בתחום ראיית החשבון הוא ללא ספק הגשת דוחות שנתיים וניהול שוטף מול רשויות המיסים כמס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.

למה צריך בכלל רואה חשבון?

רואה חשבון מהווה הוצאה קבועה לעסקים רבים ולא בכדי. מעבר ליכולתו של רואה חשבון ליישם חוקים פיננסיים רבים שאינם ידועים לרבים מאתנו ובכך לחסוך סכומים גדולים לעסק עצמו, גם השקט הנפשי שמרוויח בעל העסק עת כל החומר של העסק שלו מוגש בצורה מסודרת ומאורגנת עם כל הנדרש מידי שנה לרשויות המס –שווה סכום לא מבוטל בעליל.
זאת ועוד, רואה חשבון צמוד יכול להיות לעזר בכל החלטה גורלית וחשובה של העסק על מנת להימנע מטעויות גדולות שיכולות לפגוע בעסק.


למי מתאים רואה חשבון?

הנהלת חשבונות מהווה היום סטנדרט. היא אינה מותרות. ישנם כאלה שסדר ,חוקים וראש אנליטי לא ממש מהווים עבורם תחום קרוב. זאת הסיבה שרואה חשבון יכול לקחת את מושכות החשבונות של העסק ולאפשר לבעל העסק לספק את השירות המיוחד שלו בלי לוותר על העסק שלו בגלל חוסר ידע או חולשה מסוימת בתחום ניהול כלכלת העסק. יתרה מכך, ישנם אפילו בעלי עסקים קטנים ואף עסקים פטורים שעושים שימוש קבוע בשירותי ראיית חשבון. למרות שהיקף הטיפול הפיננסי שלהם קטן מאוד, עדיין – הסדר וידע של רואה חשבון מהווים עבורם יתד נאמן.

אם גם אתם שוקלים להשתמש בשירותי ראיית חשבון – דעו כי יש בהם לא רק לעזור לכם בעסק, אלא גם ללמד אתכם דברים חדשים שטרם ידעתם – בחרו לכם משרד רו"ח מוביל ותנו לו לעשות את השאר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים אורגני וממומן ניהול שיווק רשתי באינטרנט, פייסבוק,יצירת סרטונים כתיבת מאמרים ,יוטיוב ועוד כל מה שעסק צריך לשיווק אמיתי ברשת.

בניית אתרים בזול.

השיא שיווק ישיר בע"מ.
https://www.seotothelimit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת articlestbd

מאת: articlestbdאקטואליה20/08/171719 צפיות
איך כל אחד מאיתנו יכול להתמודד ולדעת כיצד לנהוג במקרה של פיגוע (ולא באמצעות אימוני אומנות לחימה)? שיטת רמזור - לכל אחד, בפשטות - ללא כושר, ידע מקדים או הגבלת גיל. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172532 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: articlestbdדיני משפחה20/08/172032 צפיות
מדוע הגישור מתאים במיוחד לזוגות המתגרשים בשלום ולא רק לאלו שאינם מסדרים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172816 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: articlestbdרכב20/08/172282 צפיות
אחריות על נסיעה, נהיגה, ותקינות רכבי הסעות - מהוות חשיבות עליונה בכל הקשור להסעות.

מאת: articlestbdרכב20/08/172222 צפיות
כיצד נוהגים להגיע ממקום למקום בצורה בטיחותית. מקבלים שירות מחברת הסעות המקפידה בצורה יתרה על נושא הבטיחות.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172160 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232565 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232588 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231728 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232603 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/223007 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221376 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221427 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica