חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גישור – לא מה שחשבת

מאת: articlestbdדיני משפחה20/08/20172000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות כאשר שומעים את המילה גישור, עולה בראש סיטואציה לא נוחה של חוסר הסכמה הדדית במקרי גירושין.

גישור גירושין אכן מהווה דרך קלה ונוחה על מנת לעזור בכל תהליך הגירושין עד להסכם חתום המוסכם על כל הצדדים. אולם, פעמים רבות, גישור מהווה דרך מעולה לסיים זוגיות גם כאשר בני הזוג ביחסים תקינים.

הסיבה לכך הינה לאור העובדה, שלא כל יום מתגרשים וגם לא לומדים על זה בבתי ספר או במוסד אקדמאי כלשהו.

מגשר יוכל לספק לך תבנית עיקרית הכוללת את כל הנקודות החשובות ביותר עליהן חייבים לשים את הדגש ועל אלה שפחות על מנת שההסכם שנחתם בסוף יהיה מקיף עד כמה שניתן ויכלול ניואנסים סופר חשובים שאפילו לא עולים על בדל המחשבה.

למה לא לחסוך ולהסתדר לבד?

פעמים רבות קורה שלאחר תקופה מסוימת מתגלעים קשיים שלא הועלו על הכתב, או שהועלו ולא ניתנה בהם הגדרה מקיפה. כך למשל ישנם סיפורים על גרושים שרבו על הורדת הילד עד לפתח הרכב, או לחילופין עליה עד לפתח הבית כדי לאסוף אותו. מיותר לציין שניואנס כזה יכול היה להיכתב בהסכם (במקרים כאלה) ולמנוע אי הסכמות כאלה ואחרות.

קשיים אלה, יכולים לערער את שני הצדדים עד לבקשה לדיון נוסף ולמשפט. ההוצאות בהתאם.
ניתן, חשוב ואפשרי בהחלט למנוע תהליכים אלה, הוצאות מיותר גבוהות ועוגמת נפש מרובה מהילדים. כאשר הסכם גירושין מתבצע בצורה מקיפה  - כך הצדדים מכבדים ומקיימים את שתואם עם מינימום חיכוכים ושלום מרבי – בעיקר עבור הילדים.

מומנט הזמן

עבור רבים הזמן מהווה גורם חשוב ועיקרי. כאשר מתחילים תהליך גירושין, הזמן הוא פונקציה שיש לקחת בחשבון עם הרבה אורך רוח. כאשר תהליך גישור נכנס לעניין, הזמן מתקצר משמעותית.
המגשרים מובילים את ההסכם, מעלים את הנושאים, מספקים מענה מקיף, המלצות, דוגמאות ועוד – והצדדים מגיעים ביניהם להסכמה – כל אחד עם הוויתור שלו.
מכאן הדרך עם הסכם גירושין חתום קלה הרבה יותר. הרבנות מקבלת את ההסכם ומעבירה באופן מהיר להליך גירושין.

בסופו של יום, החיים עם הילדים חשובים לכולנו. לאחר הגירושין, הילדים ימצאו אצל כל אחד מהצדדים, בהתאם להסכם שנחתם. חשוב לשמור על יחסים תקינים, לקחת את הנושא בצורה רצינית, לקבל ייעוץ גישור איכותי וכך תוכלו להמשיך לפרק ב' בצורה הטובה ונכונה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים אורגני וממומן ניהול שיווק רשתי באינטרנט, פייסבוק,יצירת סרטונים כתיבת מאמרים ,יוטיוב ועוד כל מה שעסק צריך לשיווק אמיתי ברשת.

בניית אתרים בזול.

השיא שיווק ישיר בע"מ.
https://www.seotothelimit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת articlestbd

מאת: articlestbdאקטואליה20/08/171691 צפיות
איך כל אחד מאיתנו יכול להתמודד ולדעת כיצד לנהוג במקרה של פיגוע (ולא באמצעות אימוני אומנות לחימה)? שיטת רמזור - לכל אחד, בפשטות - ללא כושר, ידע מקדים או הגבלת גיל. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172487 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172781 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: articlestbdרכב20/08/172251 צפיות
אחריות על נסיעה, נהיגה, ותקינות רכבי הסעות - מהוות חשיבות עליונה בכל הקשור להסעות.

מאת: articlestbdרכב20/08/172192 צפיות
כיצד נוהגים להגיע ממקום למקום בצורה בטיחותית. מקבלים שירות מחברת הסעות המקפידה בצורה יתרה על נושא הבטיחות.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172130 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: articlestbdטיולים בארץ01/06/171223 צפיות
נוסעים ליום חוויה? איך כדאי לכם להפוך אותו באמת לחוויה? התשובה במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211507 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211301 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201618 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181580 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181687 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171799 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica