חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשות סקי באוסטריה - סקירה

מאת: אלוןטיולים בחו"ל27/12/2009951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המאמר פורסם במקור באתר בלוג עסקים: חופשות סקי באוסטריה

הסקירה מובאת לכם בחסות פורטל סקיביד, המציע מידע אודות אתרי סקי בכל העולם, טיפים וכתבות וכן חדשות ואירועים מעולם הסקי. באתר תמצאו את כלל המידע שתצטרכו לתכנון חופשת סקי או סנובורד בכל העולם.

חווית הסקי באוסטריה מאופיינת באתרים השוכנים מסביב לעיירות מסורתיות וחמות. אוסטריה מציע לכל גולש, בכל רמות הגלישה, מגוון יעדים בלתי נשכחים לכל חופשות סקי. חלק מהקסם שמציאה אוסטריה באתרי הסקי שלה הם רומנטיקה אינטימית ורגועה בכפריה האותנטיים, ולילות תוססים בפאבים ומסעדות המקומיים. אתרי הסקי באוסטריה נחשבים בזכות רמתם הגבוהה, איכות השלג, מזג האוויר הנוח, מגוון פעילויות ואטרקציות נוספות.

אתרי סקי פופולאריים באוסטריה:

.

פלכאו flachau

אלוף העולם בסקי, הרמן שניידר, נולד בעיר פלכאו כמו גולשים מקצוענים רבים. בפלכאו 350 ק"מ של מסלולים אטרקטיביים המאפשרים גלישה מגוונת בכל הרמות. באתר אטרקציות תיירותיות רבות ומגוון המבקרים נהנים מאפשרויות הבילוי הרבות שמעמידה לרשותם העיר.

מאיירהופן mayrhofen

האתר ידוע כמושך משפחות וקהל צעיר. מתחם האתר נמצא על שטח של 640 ק"מ ובעל מסלולים איכותיים המאורגנים לפי רמות גלישה. צעירים רבים מגיעים לאתר זה בשל חיי הלילה ומגוון מרכזי בילוי והמסעדות, בנוסף לפעילויות של ספורט אקסטרים וטיולים באזור יפיפה.

קיצביל Kitzbuhel

פסקה לבעלי תקציב גבוה בלבד: האתר נמצא במרכזו של חבל הטירול ומהווה מוקד עלייה לגולשים מכל העולם. עם זאת נחשב האתר לאחד האתרים הפופולאריים באוסטריה ומהיקרים והיוקרתיים שבהם. האתר שוכן בלב חבל הטירול והוא מהווה מזה שנים רבות מוקד עליה לרגל לחובבי גלישה מכל העולם.

אישגל Ischgl

אתר זה שוכן בחבל הטירול בעיירת סקי חמימה. האתר ידוע בשלג משובח ובמסלולי גלישה חדישים מהטובים באירופה. המסלולים  מותאמים לכל רמה ולכל חופשת סקי באשר היא. באתר ניתן ליהנות ממסעדות איכותיות, טיולים, שלווה, רומנטיקה ומזג אוויר מצוין.

סקי ביד -  פורטל חופשות סקי

 



תגיות המאמר: חופשות סקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון

מאת: אלוןתיירות ונופש - כללי27/12/09892 צפיות
צרפת נחשבת לאחת המדינות האידיאליות לחופשת סקי. אתרי הסקי בצרפת מפורסמים בשטחם הרחב וגובהם הרב וכמובן איכות השלג ותחזוקת האתרים. חופשות סקי בצרפת כוללות את הרי האלפים והפירנאים, הרים קלאסיים לחופשות סקי מושלמות, אירועים רומנטיים, כאשר הכל בזכות המיקום, מסלולי גלישה עצומים המיועדים לכל הרמות וכמובן האווירה שרק מדינה כמו צרפת יכולה להעניק למבקריה

מאת: אלוןתיירות ונופש - כללי27/12/09851 צפיות
חופשות סקי באירופה נחשבות כיום ליעדים תיירותיים פופולאריים ביותר כאשר כל מה שצריך לבחור הוא את המדינה בה אנו רוצים לבקר. מאחר ורובם המכריע של אתרי הסקי באירופה מעניקים שירותים דומים ואיכותיים, חשוב להחליט מהם הדברים הנוספים שאתם רוצים לעשות בחופשה פרט לסקי עצמו, וכמובן חשוב מהו התקציב שעומד לרשותכם כאשר עלות חופשות סקי באלפים, שדרך אגב נשארים אותם אלפים בכל מדינה, משתנה בהתאם למדינות בה הוא עובר.

מאת: אלוןאטרקציות27/12/091010 צפיות
מדרונות השלג והמסלולים האיכותיים של אתרי הסקי באיטליה מספקים עבור כול גולש חוויה בלתי נשכחת בנוסף לאירוח האיטלקי החם והאוכל האיטלקי הידוע באיכויותיו, המכניסים ערך מוסף לחופשה. אתרי סקי באיטליה מרהיבים ביופיים, מאתגרים כל גולש ומתוחזקים היטב. אין ספק כי חופשת סקי באיטליה כובשת את לבם של כלל המבקרים בה ומספר התיירים החוזרים לאתרי הסקי עולה בכל שנה; אם לחופשה זוגית רומנטית, למטרת ספורט אתגרי ומשפחות עם ילדים, בהתאם לתקציב החופשה.

מאת: אלוןספורט אתגרי27/12/091061 צפיות
חופשות סקי מעניקות לכל חובבי ענף הסקי את האפשרות לנפוש, לנוח, להתפנק וכמובן ליהנות מפעילות ספורטיבית המתאימה לכל רמה וגיל. ההבדלים בין אתר סקי אחד לאחר נמצאים בשירותים המוצעים למבקרים. רוב האתרים מציעים בנוסף למסלולי הסקי מגוון פעילויות ספורט ומקומות בילוי כדוגמת ברים, מסעדות, בתי קפה ומועדונים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196518 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica