חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשות סקי במגוון אפשרויות

מאת: אלוןספורט אתגרי27/12/20091058 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשות סקי במגוון אפשרויות

חופשות סקי מעניקות לכל חובבי ענף הסקי את האפשרות לנפוש, לנוח, להתפנק וכמובן ליהנות מפעילות ספורטיבית המתאימה לכל רמה וגיל. ההבדלים בין אתר סקי אחד לאחר נמצאים בשירותים המוצעים למבקרים. רוב האתרים מציעים בנוסף למסלולי הסקי מגוון פעילויות ספורט ומקומות בילוי כדוגמת ברים, מסעדות, בתי קפה ומועדונים. אתרי סקי הנחשבים לגדולים ויקרים מציעים פעילויות נוספות כגון צניחה חופשית, טיולי ג'יפים, מצנחי רחיפה ועוד. הכל כמובן תלוי בתקציב. אין זה מפתיע שבעשור האחרון נרשמת מגמת עלייה משמעותית במספר המבקרים באתרי סקי ברחבי העולם.

מומלץ בחום:

את החופשה הבאה שלכם תכוונו גבוה ובחרו

באחד מאתרי הסקי ברחבי אירופה המצעים

חופשה לא שגרתית, מהנה  ובלתי נשכחת!

חופשות סקי זה לא רק שוויץ

מי שיש לו הרבה כסף להשקיע בחופשת הסקי שלו מומלץ שיסע לאתר הסקי, הנחשב מהמפורסמים בעולם, סן מוריץ בשוויץ, באתר קיימים כל סוגי המסלולים באורך כולל של כ-350 קילומטר. בנוסף מומלץ לקחת חלק בפעילויות נוספות כדוגמת סקוואש, סאונות, קזינו וגולף על אגם קפוא! כמובן שגם לצרפת יש מה להציע לגולשי הסקי עם מגוון רחב מאוד של אתרים אטרקטיביים וייחודיים כדוגמת ואל טורן המיוחד בהיותו אתר הסקי הגבוה במערב אירופה. האתר ממוקם על שטח של 3 עמקים ומציע פעילויות כדוגמת טיול לילה ברכב שלג, מסעדות טובות, ונוף פנורמי מדהים. מאחר והר נשאר הר ושלג נשאר שלג, לא חייבים לקחת חופשת סקי דווקא בשוויץ או צרפת, במידה והתקציב אינו גבוה לאתרים שהוזכרו ולדומיהם, יש אלטרנטיבה לא פחות טובה, וזולה הרבה יותר במדינות רבות במרכז ומזרח אירופה.

 

פורטל חופשות סקי

 



תגיות המאמר: חופשות סקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון

מאת: אלוןתיירות ונופש - כללי27/12/09889 צפיות
צרפת נחשבת לאחת המדינות האידיאליות לחופשת סקי. אתרי הסקי בצרפת מפורסמים בשטחם הרחב וגובהם הרב וכמובן איכות השלג ותחזוקת האתרים. חופשות סקי בצרפת כוללות את הרי האלפים והפירנאים, הרים קלאסיים לחופשות סקי מושלמות, אירועים רומנטיים, כאשר הכל בזכות המיקום, מסלולי גלישה עצומים המיועדים לכל הרמות וכמובן האווירה שרק מדינה כמו צרפת יכולה להעניק למבקריה

מאת: אלוןתיירות ונופש - כללי27/12/09848 צפיות
חופשות סקי באירופה נחשבות כיום ליעדים תיירותיים פופולאריים ביותר כאשר כל מה שצריך לבחור הוא את המדינה בה אנו רוצים לבקר. מאחר ורובם המכריע של אתרי הסקי באירופה מעניקים שירותים דומים ואיכותיים, חשוב להחליט מהם הדברים הנוספים שאתם רוצים לעשות בחופשה פרט לסקי עצמו, וכמובן חשוב מהו התקציב שעומד לרשותכם כאשר עלות חופשות סקי באלפים, שדרך אגב נשארים אותם אלפים בכל מדינה, משתנה בהתאם למדינות בה הוא עובר.

מאת: אלוןאטרקציות27/12/091006 צפיות
מדרונות השלג והמסלולים האיכותיים של אתרי הסקי באיטליה מספקים עבור כול גולש חוויה בלתי נשכחת בנוסף לאירוח האיטלקי החם והאוכל האיטלקי הידוע באיכויותיו, המכניסים ערך מוסף לחופשה. אתרי סקי באיטליה מרהיבים ביופיים, מאתגרים כל גולש ומתוחזקים היטב. אין ספק כי חופשת סקי באיטליה כובשת את לבם של כלל המבקרים בה ומספר התיירים החוזרים לאתרי הסקי עולה בכל שנה; אם לחופשה זוגית רומנטית, למטרת ספורט אתגרי ומשפחות עם ילדים, בהתאם לתקציב החופשה.

מאת: אלוןטיולים בחו"ל27/12/09948 צפיות
חווית הסקי באוסטריה מאופיינת באתרים השוכנים מסביב לעיירות מסורתיות וחמות. אוסטריה מציע לכל גולש, בכל רמות הגלישה, מגוון יעדים בלתי נשכחים

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222704 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162910 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162701 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152673 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152376 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152098 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132499 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica