חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולים לגיאורגיה – חוויה בלתי נשכחת

מאת: דרורטיולים בחו"ל03/07/20161017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשברית המועצות התפרקה בתחילת שנות התשעים, ועולים רבים החלו לעלות משם ארצה, החלו לא מעט ישראלים לעשות את הדרך ההפוכה לצורך תיירות. ישראלים רבים נסעו לרוסיה בשביל לבקר בה, אחרי שנים שהיא היתה סגורה לביקור עבור ישראלים. אך לא רק רוסיה היתה ליעד מבוקש אלא גם גיאורגיה, אחת המדינות הגדולות והחשובות בברית המועצות, אשר גם ממנה עלו במהלך השנים ישראלים רבים.

עד היום, למעלה מעשרים שנה אחרי פירוקה של ברית המועצות ועצמאותה של גיאורגיה, היא נחשבת ליעד פופולארי ואהוב על ישראלים, במיוחד כאלה אשר מחפשים טיולים בטבע פראי וייחודי. גיאורגיה, בדומה ללא מעט טריטוריות אחרות של ברית המועצות לשעבר, למרות שהיא התפתחה מאוד מבחינה כלכלית והתקרבה למערב, איננה מזכירה בדבר את מדינות המערב. מדובר על מדינה שאפשר למצוא בה מונומנטים היסטוריים רבים, מתקופת הקומוניזם וכמובן לפני כן, ניתן למצוא בה אינספור כפרים ויישובים עתיקים שמשמרים את התרבות הגיאורגית המופלאה, וכן אתרים שונים בטבע אשר כמותם לא ניתן למצוא במדינות אחרות.

כך טיולים לגיאורגיה, לא מסתכמים בביקור בטביליסי הבירה או טיול בגורי, עיר מוצאו של סטלין, אלא הם משלבים טיולי ג'יפים בהרי הקווקז, טיולים בעיר המערות וארדזיה, ביקור בעיירות ובכפרים מקומיים אשר שם אפשר לחוות את גיאורגיה האמיתית.

במהלך שני העשורים האחרונים, גיאורגיה עברה שינוי פוליטי וכלכלי, בין היתר היא חוותה עימות עם רוסיה שכנתה מצפון, אך עם זאת, תרבותה ואופייה נשמרו. יש הסבורים שבמהלך השנים, ייתכן מאוד שהיא תשנה את פניה בעקבות ההתקרבות למערב, לכן עד שזה יקרה, מוטב להקדים ולבקר במדינה המופלאה הזאת.

ניתן לערוך טיולים בגיאורגיה באופן עצמאי, אך מומלץ מטעמים של נוחות בעיקר, לבקר במדינה כחלק מקבוצה של טיול מאורגן. במסגרת הטיול תזכו ליהנות בהדרכה של מדריך ישראלי מנוסה אשר מכיר את המקום בשילוב מדריך מקומי, כמו כן תיהנו מאוטובוס צמוד, בתי מלון איכותיים ועוד. הטיול משלב, כאמור, בין גיאורגיה החדשה כפי שזו באה לידי ביטוי בעיר הבירה טביליסי לבין גיאורגיה הישנה והטובה שבאה לידי ביטוי בכפרים הרחוקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161550 צפיות
ישנם מקומות אשר עם הזמן הופכים להיות מקומות מתויירים, מקומות אשר הופכים להיות מוקדי משיכה עבור תיירים מסוגים שונים, החל מצעירים ועד מבוגרים. זה יכול לקרות בגלל שינוי במדיניות הממשלה המקומית אשר פותחת את שעריה בפני תיירים, זה יכול להיות בגלל שינוי כלכלי, חברתי, ביטחוני, זה יכול להיות בגלל סיפורים אשר מועברים מאחד לשני אודות אותו מקום, וזה יכול להיות ככה סתם, בלי שום סיבה.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161570 צפיות
ישראלים אשר מעוניינים רוצים לנסוע לגיאורגיה, יכולים לעשות את זה בשתי צורות, נסיעה באופן עצמאי, בטיסות ישירות או קונקשן לטבליסי הבירה ומשם לערוך טיול על פי המסלול שהם יוצרים לעצמם או לחילופין, הם יכולים לקחת טיול מאורגן לגיאורגיה ולצאת עם קבוצה. במאמר זה אנחנו נתעסק בשאלה, מדוע עדיף לצאת במסגרת טיול מאורגן לגיאורגיה ומה הוא צריך לכלול.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161675 צפיות
אי שם באמצע שנות התשעים, החלו ישראלים לגלות את זנזיבר. בהתחלה היה נדמה שמדובר ביעד לעשירים בלבד, כאלה שחיפשו אזורים חדשים לנפוש בהם, לבלות ממלונות פאר מול חופים מרהיבים, עם הזמן החלו להגיע למקום גם חבר'ה צעירים במסגרת טיול אחרי צבא במדינות אפריקה או בטיולים אחרים, למשל ירח דבש. כיום מגיעות לזנזיבר קבוצות של טיולים מאורגנים, כולל קבוצות של משפחות. עד כדי כך היעד הפך להיות פופולארי בקרב ישראלים ובכלל.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161504 צפיות
בזמן שישראלים רבים נוהרים לספרד הסמוכה, עם זה בשביל לצורך טיול ועם זה לצורך צפייה במשחק כדורגל בברצלונה, הרי שלא מעט ישראלים מגלים בעשור האחרון גם את יופייה של השכנה ממערב, פורטוגל.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: דרורבידור ופנאי - כללי04/07/161277 צפיות
מתחת לפני השטח, כמעט בהיחבא שלא נגיד במחתרת, צצה לה אופנה חדשה בשנים האחרונות, חדר בריחה קוראים לזה. אנשים נוטשים למשך שעה את הפלאפונים שלהם, מנתקים את עצמם מהאינטרנט, שוכחים את לחצי היום ונכנסים מרצונם לחדר עם משתתפים נוספים, לא בשביל להצטלם לאח הגדול או לכל תוכנית טלוויזיה, אלא בשביל לפתור חידות.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196476 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182290 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica