חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרחב לכיש- סיפורי פלילים

דוברות   מרחב   לכיש

טלפון        086771458

28    דצמבר       2009

אשקלון

 

חבורה תקיפה

 

בתאריך 27/12/09 סמוך לשעה 16:40 התקבל אירוע  על חבורת נערים שנראתה הולכת מכיוון קניון גירון באשקלון לכיוון העירייה כאשר בידם אלות וסכינים, כוחות משטרה שהוזעקו הגיעו במהרה למקום  ושם איתרו כעשרה בני נוער העונים לתיאור שניתן, משהבחינו הנערים בכוחות המשטרה הבאים לקראתם  דאגו להסתיר מספר אלות שהיו בידיהם וכן סכין מטבח,  בחיפוש שנעשה בשיחים הסמוכים נתפסו כלי התקיפה המוסתרים, במהלך האירוע השוטרים הבחינו בחבורה נוספת של נערים אשר הייתה בדרכה לחבורת הנערים שנתפסה  , עד מהרה נתבררה התמונה לפיה נמנעה קטטה המונית אשר יכלה להיגמר בתוצאות טראגיות וכי שתי קבוצות הנערים הגיעו למקום המפגש מצוידים בכלי תקיפה על מנת להתקוטט ולתקוף איש את רעהו, כוחות התחנה עיכבו עשרה חשודים קטינים ילידי  1991-1996, החשודים נחקרו בגין החזקת סכין וכן קשירת קשר לביצוע עוון, בחקירתם הכחישו המיוחס להם.הם ושוחררו בערבות הוריהם – יש לציין כי לכל החשודים אין רישום פלילי קודם, והם אינם מוכרים למשרד הנוער  , תחנת אשקלון רואה בחומרה רבה את נושא האלימות, והתקיפות בפרט, ובכוונתה להשלים את החקירה ולהאשים את המעורבים בתכנון הקטטה.

 

אשדוד

 

איים וירק על אימו בגלל שאסרה עליו לחטט בסירים.

ביום שישי  סמוך לשעה עשר בבוקר תושבת רובע ט' בת 56 עבדה במטבח ובישלה אוכל לשבת,   בנה בן 24 ניכנס  למטבח,  החל לחטט בסירים, טעם מתבשיל הקורקבנים,  אימו ביקשה ממנו לא לגעת בסירים כי זה אוכל לשבת, הוא  בתגובה החל לצעוק עליה,  לאיים עליה שיפגע בה וישבור את כל הבית,ואף ירק לעברה.  האם   הרגישה מאוימת והתקשרה למשטרה.

בנה נעצר לחקירה והואשם בתקיפה ובאיומים על אימו.  בחקירתו טען שאימו רואה בו הכבשה השחורה, פיו היה מלא בטענות כלפי אימו, הוא פרש בפני החוקרים פרטים רבים המעידים דווקא על התנהגותו חסרת הכבוד. בתום חקירתו שוחרר בערבות בתנאי הרחקה מביתו ואין ספק שימנע ממנו במהלך סוף השבוע לטעום משאר תבשיליה של אימו.

סיפורי פורצים  יונה וחתול.

ביום שבת  בשעות הצהריים שלושה נערים בני 14 הגיעו לחנות ירקות ברחוב יוספטל במרכז ב באשדוד, עם מספרי חיתוך,  הם ניסו לחתוך את שרשרת מנעול דלת הכניסה,  אזרחית הגרה בקרבת מקום הבחינה  במעשיהם ודיווחה למשטרה.  למקום הגיעו שוטר הקהילתי משה אדרי ושוטרי  הסיור מייק דוד ואלכס שימענוביץ, שעצרו במקום את השלושה בטרם הספיקו להיכנס לחנות.

 השוטר הקהילתי זיהה מייד את שלושת הנערים שחצי שעה לפני מעצרם הבחין בהם ברחוב שבי ציון  כשהם מחזיקים בידיהם חתול ומטיחים ראשו בחומה,  כשהגיע אליהם הם נמלטו מהמקום,  לאחר מכן,  הם  הגיעו לחנות ירקות על מנת לפרוץ,  השלושה   ללא כל עבר פלילי הואשמו בניסיון פריצה לחנות, בהחזקת כלי פריצה ובהתעללות בחתול.

בחקירתם על ידי חוקר הנוער רס"מ אילן ששון  טענו כי  ניסו לחלץ מהשבי יונה פצועה בהודעתם מסרו  שעברו במרכזון מצאו מספרי חיתוך, פתאום  ראו יונה פגועה, לדבריהם  היא הייתה תקועה מעל הארון, והם ניסו לסייע לה. גם  לגבי החתול גרסתם הייתה "חובבת בעלי חיים"  לדבריהם הם  שיחקו עם החתול.

הם שוחררו בתום חקירתם בערבות הוריהם,  לאחר שהוריהם קיבלו הסבר בדבר חומרת מעשיהם הפליליים  של ילדיהם בכלל והתעללות בבעלי חיים בפרט, כמו כן הופנו הנערים לטיפול שירות מבחן לנוער.

אולם הסיפור לא הסתיים כאן, ביום ראשון הגיע בעל מכולת ברחוב יורדי הסירה ודיווח על פריצה במהלך השבת למכולתו ,  הוא הציג בפני קצין הנוער פקד ראובן וייזמן דיסק המתעד נערים הפורצים למקום קצין הנוער נדהם לגלות כי  מדובר באותם נערים מסיפורי היונה והחתול,  למחרת שוב הוזמנו לחקירה והפעם לא היו בפיהם סיפורי  "חיות " והם הודו בפריצה למכולת.

 

החוקרת זכרה את החשוד מאירוע אחר משנת 2004.

ביום ראשון סמוך לשעה  עשר בלילה תושבת אשדוד, הלכה עם אחותה ברחוב חטיבת גולני,  הם הבחינו ברכב  מסחרי שנסע לאט,  הרכב עורר את חשדם משום שהלוחית האחורית הייתה מוסתרת בחיתול, הרכב נעצר לידם והם הבחינו כי הנהג עירום בחלקו התחתון, הוא הסתכל לעברן והחל לאונן,  הן נבהלו, נמלטו מהמקום ודיווחו למשטרה.

השוטרים החלו בסריקות יחד עימן לאיתור הרכב והחשוד.

כעבור שעה קלה,  צעירה שהלכה ברחוב רבי עקיבא ברובע ג  הבחינה באותו רכב  סיטרואן ברלינגו לבנה שלוחיותיו היו מוסתרות בבד חיתול,  הרב נסע באיטיות אחריה,  משחלף לידה הוא נעצר והנהג יצא מהרכב כשהוא עירום פנה אליה בהצעות מגונות והחל לאונן,  האישה שהייתה בהיסטריה התקשרה לבעלה והודעה נמסרה למשטרה.

שוטרי הסיור יעקב שוקרון ולוין קונסנטין שהגיעו במהירות למקום עצרו את הרכב והחשוד תושב רחובות בן 39 המוכר למשטרה בעבירות מין. הוא הואשם על ידי החוקרת רס"מ לינדה פישר בהטרדה מינית ובמעשים מגונים בפומבי בחקירתו הוא הודה.

תיק החקירה הועבר  בבוקר לאחת החוקרות בתחנת אשדוד  שנדהמה לגלות כי  היא מכירה את החשוד בחודש אוגוסט 2004 , הוא נעצר באותן נסיבות, בעקבות תלונה הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט השלום והשופט בית המשפט החליט לא להרשיעו וגזר עליו 200 שעות לתועלת הציבור ולפיצוי למתלוננת על סך 4000 שקלים ופיקוח מבחן למשך שנה.

מטעמי אתיקה הועברה החקירה לחוקר אחר  וביום שני הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט השלום באשקלון

שני פורצים לרכב מסחרי  השאירו  את חותמם ודמם על הרכב

ביום שני סמוך לשעה שלש לפנות בוקר התקבלה הודעה על פורצים לרכב מסחרי פיאט דוקטו ברחוב המעפילים, הפורצים שניפצו את שמשת הרכב גנבו את הרדיו דיסק.

 בעל הרכב שהתעורר לקול נפץ שמשת הרכב  הבחין בשני הפורצים  ודיווח את תיאורם למשטרה . שוטר קהילתי רס"ר זאב קרפ ושוטר הסיור איגור רוסלן שהגיעו למקום החלו בסריקות  לאיתור הפורצים שנמלטו מהמקום, כעבור מספר דקות אותרו הפורצים ברחוב משמר הירדן, כשאחד מהם מדמם באצבעותיו משברי שמשת הרכב שניפץ.

תוך כדי החיפושים אחר הפורצים מצאו השוטרים את הרדיו דיסק שנגנב, זרוק באחד השיחים.

הרכב ניבדק על ידי טכנאי הזיהוי ירון זיו שגילה כי השניים השאירו את טביעות אצבעותיהם ברכב וכן כתמי דם של הפורץ שניפץ את שמשת הרכב .

 השניים המוכרים למשטרה, האחד בן 49 וחברו בן 34 שתלוי ועומד נגדם מאסר על תנאי בגין עבירות רכוש הואשמו בפריצה לרכב, בגניבה, וגרימת נזק, הכחישו את המיוחס להם וכעבור מספר שעות הובאו להארכת מעצר בבית המשפט השלום באשדוד, השופטת רובין לביא עיינה בתיק החקירה שהגישה לה החוקרת רס"ב מירי כהן וקבעה בהחלטתה כי  יש ראיות נסיבתיות הקושרות את החשודים למעשה, ונענתה לבקשת החוקרת להאריך את מעצרם בשבעה ימים.

נתפסו שני פורצים קטינים שניסו להגיע לכספת המתנ"ס ברובע ד'

ביום ראשון סמוך לשעה שלש לפנות בוקר התקבלה הודעה על פורצים למתנ"ס ברובע ד', למקום הגיעו שוטרי סיור ובילוש של תחנת אשדוד שהקיפו את המתנ"ס והחלו בסריקות לאיתור הפורצים.

 כעבור מספר דקות, לכדו שני קטינים בני 16 בעלי עבר פלילי עשיר, כשבידם פטיש כבד שבו הם שברו קיר משרד מזכירות המתנ"ס, דרכו  ניסו להגיע לכספת המותקנת במשרד.

השניים הואשמו בפריצה למתנ"ס ובהחזקת כלי פריצה, קשרו עצמם לאירוע, וטענו כי מצאו את הפטיש. הם נכלאו להמשך חקירה כעבור מספר שעות הוגש נגדם כתב  אישום מלווה בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

 השופטת רובין לביא הורתה על מעצר אחד מהם עד החלטה אחרת, ולגבי השני הורתה להעבירו למעון חוסים לנוער, שם ישהה בתנאי מעצר מלאים, ללא חופשות.

דוברות מרחב לכיש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111740 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112239 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112064 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111868 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111757 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112540 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222514 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222457 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222604 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222293 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22589 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22570 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica