חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח

איך לאבחן אנשים?איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונותאופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהבאותי?

אוקי עכשיואיך נדע נגיד מישהו רוצה לדעת אם מישהי נגיד אוהבת אותו או לא, מישהי רוצה לדעת אםמישהו אוהב אותה או לא איך תדע, עכשיו אפשר להסתכל על זה כעל סיבה ותוצאה אפשרותאחת להגיד "אוקי אם הוא אוהב הוא אמור להתנהג ככה וככה בא נבדוק אם הוא מתנהג ככהוככה סימן שהוא אוהב אותי", אפשרות שנייה להגיד "אם הוא חושב ככה וככה זה אומר שהואאוהב אותי" ולבדוק אם הוא חושב ככה וככה אבל למה זה משנה והכי טוב זה לבדוק אתשניהם שגם הוא מתנהג בצורה שמביעה אהבה וגם שיש לו את הסיבות לאהוב.

למה כי לפעמיםיש מצב שמישהו מתנהג בצורה שהוא אוהב אבל אם היית בודק היית רואה שזה ממניעים אחריםהוא לא באמת אוהב ולפעמים יש בן אדם שהוא אוהב והוא לא מבטא שהוא אוהב ממניעיםאחרים אבל הוא כן אוהב ואז אם היית בודק האם הוא אוהב מהצד של, אם אתה אומר ככה באנגיד שלאהוב זאת תוצאה ואתה בודק "מה הסיבות שמובילות לאהבה יש את הסיבות מחויבשהוא אוהב אז למה הוא לא מבטא אהבה? מסיבות אחרות", לעומת זאת יש לפעמים שמישהומבטא אהבה והוא לא אוהב הוא לא בהכרח אוהב זה לא נובע מאהבה.

ולכן צריךלדעת שמזהים את זה לזהות את הדבר גם לפי סיבה וגם לפי תוצאה החותמת המושלמת זה משניהצדדים גם יש לו את הסימפטומים של אהבה הוא מתנהג כאוהב וגם יש לו את הסיבות לאהוב,תבדוק מה לדעת גורם לו לאהוב ותראה שהוא אוהב.

ש: הקטע שגםזה, יש אנשים לדוגמא.

אליעד: יכוללהיות שמישהי אומרת לך שהיא לא רוצה אותך והיא מתנהגת כאילו היא לא רוצה אותך ומהצדשל לאהוב זה סיבה יש את כל הסיבות להראות שהיא לא אוהבת אותך אבל אם אתה אומר "אבללאהוב זאת תוצאה ואם יש את זה ואת זה חייב להיות שהיא אוהבת, היא יכולה להגיד שהיאלא אוהבת עד מחר היא אוהבת".

ש: השאלה אםמאוהבת זה מספיק לבן אדם רק שהיא אומרת שהיא אוהבת והיא מרגישה שהיא אוהבת אבל אנילא מאמין שהיא מביעה את האהבה שלה.

אליעד: באנגיד אתה מול עצמך בא נגיד שאתה יש לך ספק אם אתה אוהב מישהי או לא נניח ואז אתהיכול להגיד "אוקי אם אהבה זה סיבה אז אם אני לא מתנהג אליה ככה וככה כנראה שאני לאאוהב אותה" אבל אתה יכול להגיד "אוקי אבל אם האהבה זאת תוצאה אז אם יש לי את זה ואתזה אני כנראה אוהב אותה". עכשיו מה יותר חזק דרך אגב אם בודקים מה זאת אהבה כסיבהאו אם בודקים מה זאת אהבה כתוצאה?

ש: תוצאה.

אליעד: נכוןבכל הדברים אם בודקים את הדבר כתוצאה, אם אתה אומר "אם יש את הנחות היסוד האלהמחויב x" הסימפטומים זה כבר סימפטומים.

ש: נכון בגללזה הטרדה מינית למשל יש שמה סימפטומים יותר מאשר.

אליעד: שנייהעכשיו בכל אופן נגיד בחורה נגיד שרוצה נניח ואחר כך היא אומרת שהיא לא רוצה, גבראומר שרוצה אחר כך הוא לא רוצה אבל אפשר לנתח איך נדע בזמן אמת אם הוא רצה או לא אזאפשר לבדוק לפי סימפטומים של ההתנהגות ואפשר לבדוק לפי הנחות היסוד שאמורות להובילאותו לרצות או לא לרצות. עכשיו אתה מול עצמך, הרבה פעמים בן אדם רוצה לא רוצה והדרךהזאת עוזרת גם לבדוק אם אתה רוצה או לא רוצה.

עכשיו באנחזור עוד פעם על השאלה מה יותר חזק לבדוק סימפטומים, אם אתה רוצה לדעת על מישהו אםהוא אוהב או לא אם הוא x או לא מה יותר חזק לבדוק את זה דרך אם נגיד שה - x הזה הואסיבה או אם נגיד שה - x הזה הוא תוצאה מה יותר חזק?

ש: אמרנושתוצאה.

אליעד: אז מהאם אמרנו מי אמר שזה נכון, אמרנו נכון אבל מי אמר שזה נכון בכלל.

ש: נלך עלסיבה.

אליעד: שניהםלא נכונים, שכל אין שכל בראש לאנשים.

ש: תלויבמצבים אולי.

אליעד: אנישאלתי קודם שאלה דומה מה שאלתי מה יותר קל לחזות את העבר את ההווה או העתיד זוכר אתהשאלה הזאת?

ש: רגע מה זהלעתיד שנייה לאט לאט אני זרמתי עם השאלות.

אליעד: אתהזוכר את השאלה ששאלנו שאתה לא זוכר כי לא היית פה כששאלנו מה יותר קל לחזות עברהווה או עתיד, מה יותר קל לחזות? לא עבר לא הווה ולא עתיד זה תלוי בסיכוי שזה יקרהככל שיש יותר סיכוי שזה יקרה ככה יותר קל לחזות את זה נכון, מה יותר קל לאפיין בןאדם לפי נאמר שההתנהגות שלו היא תוצאה של או סיבה של? תשובה זה לא תלוי בכלל זהתלוי במשהו אחר עד כמה מחויב מהתוצאה הסיבה ועד כמה הסיבה מחויב בתוצאה.

יכול להיותלדוגמא שיש לך אתה אומר נגיד "אם x אז y ואם y אז z" בסדר השאלה אם x אז y כמה זהמחויב המשפט הזה ואם y, כאילו סליחה אם z זה אומר שהוא נובע מ - y ואך ורק מ - yוהוא לא יכול להיות נובע משום דבר אחר כמה הוא מחויב, יכול להיות שאם יש לנו z זהאומר שהסיבה שלו היא y יכול להיות שזה משפט שמחויב במאה אחוז יותר מאשר מחויב שאם xאז y ואז אנחנו נעדיף לעשות ולידציה לפי מ - z ל - y.

ולעומת זאתיכול להיות מ - x ל - y זה יותר מחויב מאשר מ - z ל - y ולכן זה לא תלוי מסיבהותוצאה תלוי בעד כמה מחויב, אם הוא מקלל אותך האם זה אומר שהוא אוהב אותך או לא ואםהוא חושב משהו מסוים האם זה אומר שהוא אוהב אותך או לא מה יותר חזק זה או זה ולפיזה מחליטים לא לפי מסיבה ותוצאה.

ש: עכשיו הפכתלנו.

אליעד: לאהפכתי כלום תסתכל על המהות, המהות היא ליצור תנאי.

ש: איך הדבריותר מותנה לפי האדם עצמו או המקרה עצמו.

אליעד: אתהצריך לשאול לחקור כל מקרה לגופו לא יודע זאת שאלה אחרת, איך תדע מה יותר מחויב זאתשאלה אחרת זה לבדוק אם הנחות היסוד שלך נכונות או לא אבל מה שאני מסביר עוד פעםנניח שאתה מניח אם קורה x זה מחייב ש - y נכון ואתה אומר ככה אם קרה z הוא בהכרחנבע מ - y, מה אתה יותר בטוח שאם יש לנו את z הוא בהכרח תוצאה של y ש - z זה תוצאהשל y ו - y הוא הסיבה ו - z הוא התוצאה או שאם יש לנו x הוא הסיבה ו - y הואהתוצאה.

מה אתה יותרבטוח אם אתה בטוח באופן שווה אז זה לא משנה תלוי במה אתה יותר בטוח זה הכל אבל לאבהכרח שאם תבדוק את הסיבות זה בהכרח יותר מחויב יכול להיות דווקא שאם תבדוק אתהתוצאה זה יותר מחויב תלוי במה יותר מחויב לך בתנאי.

ש: זה כמושהיה לנו את הביטוי אהבה שבן אדם מבטא איפה יותר קל לו, לפי מה בודקים אם בן אדםמבטא אהבה את הביטוי אהבה שלו במילים או במעשים.

אליעד: נכוןאמת אמרת טוב הבנו?

ש: שאלה.

אליעד:כן.

ש: כל דבריכול להיות או דרך הסיבות שלו או דרך התוצאות שלו.

אליעד:נכון.

ש: אבל נראהלי שדרך הסיבות זה תמיד נכון אבל דרך התוצאות זה לא תמיד יכול להיות נכון כי תוצאותזה תלוי בזמן.

אליעד: אתהצודק.

ש: למשל עכשיונגיד ברגע זה אירוע שהתרחש.

אליעד: עזובשניהם לא בהכרח נכונים.

ש: למה? התרחשכרגע נגיד אני לא יכול לדעת מה התוצאות שלו כי התוצאות שלו עדיין לא קרו.

אליעד: לא אזעושים סימולציה הרעיון היה מלכתחילה שעושים סימולציה.

ש: סימולציהשל תוצאות אפשריות?

אליעד:כן.

ש: אבלהתוצאות עדיין לא קיימות אני לא יודע לאיזה תוצאות זה יוביל.

אליעד: אתהשואל אם נניח שהדבר הוא סיבה לתוצאות מסוימות איך נבדוק את התוצאות נכון?

ש: אני שואללדבר מסוים תמיד אפשר להתייחס.

אליעד: אתה לאהבנת את נקודת המקור נקודת המקור הייתה שאם נאמר נגיד שכעס הוא סיבה של משהו נגידכעס הוא סיבה לכך שבן אדם יעקוף בכביש אז בוא ניסע איתו לכביש נהיה בפקק ונראה אםהוא עוקף או לא ואז זה כבר להניח שאם יש לו תוצאה שהוא עוקף כנראה שהסיבה הייתהשהוא כועס.

ש: לא על זהאני מדבר אני מדבר על העיקרון, על העיקרון שלכל דבר אפשר להתייחס אליו מצד התוצאותשלו כתוצאה או כסיבה לעיקרון הזה.

אליעד:אז?

ש: מצדהתוצאות שלו או מצד הסיבות שלו.

אליעד: אז מההשאלה?

ש: אני אומרשמצד הסיבות שלו זה תמיד נכון אבל מצד התוצאות שלו זה לא תמיד נכון.

אליעד: למה לאתמיד נכון?

ש: כי אירועשקורה בנקודת זמן של הווה עדיין התוצאות שלו לא קיימות במציאות.

אליעד: אתהמתכוון להגיד שאירוע שקורה בהווה אנחנו עוד יכולים לדעת מה התוצאות שלו אבל הסיבותשלו כבר לא קיימות במציאות זה מה שהתכוונת להגיד נכון?

ש: לא.

אליעד: אבלנכון שזה מה שאמרת?

ש: לא.

אליעד: אתםהבנתם מה הוא אמר? הוא אמר הסיבות כבר קיימות אבל התוצאות עוד לא קרו אז אני סובבתילו הסיבות כבר נעלמו התוצאות עוד הולכות לקרות, אתה אומר משהו אחר אם יש לנו אתהסיבות ואין לנו את התוצאות יותר קל לבדוק לפי הסיבות נכון באותה מידה גם יכוללהיות שהסיבות כבר אינם ועכשיו אנחנו יכולים לבדוק רק לפי התוצאות...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד טיפול נפשי, פסיכותרפיההוליסטית, דייטים / הכרויות, אימון, חינוך, אושר, איך לקרוא אנשים..., שיטות ל...,איך לנתח אנשים..., אליעד כהן ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון לרוחניות

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica