חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיפור קטן על דנה, ליאור ולימוזינה

מאת: מיקה שכטרחתונות31/07/20161610 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהתאם לאופי ולטעם של הזוג הצעיר, הם החליטו שהחתונה שלהם תהיה בטבע, בלבוש רגיל ונח וללא קישוטים וגינונים מיותרים ומזוייפים. הם בחרו באזור במדבר יהודה, בו נפגשו לראשונה בטיול בצבא, כמקום הטבעי ביותר לחתונה שלהם. המשפחות של דנה וליאור לא נפלו מהכסא כששמעו על הלוקיישן יוצא הדופן, וההכנות יצאו לדרך. קייטירינג פשוט אך טעים וטבעוני הוזמן לאירוע, הזמנות יוצרו ונשלחו, תקליטן נשכר, הגברה ורחבת ריקודים הוזמנו ואפילו סרטון חתונה משעשע נערך על ידי החברים של דנה וליאור. כשדנה וליאור תכננו את החתונה בטבע הם בכלל לא השקיעו מחשבה באופן ההגעה למקום. הם לא חיפשו רכב מפואר שיסיע אותם והיות ויש להם רכב (יונדאי i20 שנת 2011) הם התרגלו להיות עצמאיים בדרכים.

כשדוד שאול שאל את ליאור אם הם צריכים הסעה לחתונה, ליאור ענה שיש להם רכב. דוד שאול הקשה ושאל: ״אתם מתכוונים לנסוע בשטח לחתונה עם הטרנטה שלכם?״. ליאור לא התכוון לכבד את השאלה המתנשאת בתשובה, אך השאלה של דוד שאול לא נתנה לו מנוח והוא החל לחשוב שאולי ההגעה לשטח ברכב קטן לא תהיה חוויה נעימה במיוחד לפתוח בה את הערב המיוחד כל כך עבורו ועבור דנה.

ליאור העלה את הנושא בפני דנה והשניים חשבו שאולי כדאי לשכור רכב שטח שיסייע אותם למקום בערב החתונה. הם בדקו אם לחברים שלהם יש רכב מתאים ובין בדיקה אחת לשניה גילו שלא מעט מהחברים שלהם בחרו או לפחות שקלו את האופציה של לימוזינה לחתונה. הרעיון נראה להם מאד לא מתאים והם לא חשבו עליו ברצינות, אבל כשראו תמונות של זוג חברים שהגיע ללימוזינה בחתונה משהו החל להשתנות. לפתע הרעיון של לימוזינה לחתונה לא נראה כל כך מופרך ואפילו...מגניב. דווקא הניגוד הכל כך בולט בין הלוקיישן הפשוט והלא מתחנחן של החתונה לבין היוקרה והפאר שלימוזינה משדרת מכיל פוטנציאל לאפקט מקורי ומיוחד לפתיחת חגיגות הנישואין.

ליאור ודנה לא ידעו כמה עולה לימוזינה לחתונה והם החלו לשוטט באינטרנט וחפש חברות שמעניקות שירותי לימוזינה לחתונות. לאחר שהשוו בין כמה חברות הם בחרו בחברה שהבטיחה להם גם לימוזינה מדהימה ומפנקת להחריד, הכוללת בר משקאות מטורף, אורות מנקרים עיניים, מערכת סאונד משוכללת וכמובן ספות עור סופר מפנקות. לצד הפינוקים היה חשוב לדנה וליאור לדעת שהנהג שלהם יהיה בן אדם נחמד ושירותי מאד שידע להתחבר לאופי המיוחד שלהם שאולי לא דומה במיוחד לאופיים של זוגות שבדרך כלל משתמשים בשירותי הסעה לחתונה.

המועד הגיע וגם הלימוזינה. כשמאות האורחים זיהו לימוזינה נוצצת עושה את דרכה במעלה הכביש ויורדת בזהירות אל דרך אפר במדבר יהודה הם שפשפו את עיניהם ותהו איזה אורח מפורסם מכיר את דנה וליאור ללא ידיעתם. כשהלימוזינה נעצרה בלב האזור המגודר ופלטה מתוכה את הזוג הצעיר כשהוא רגוע ונרגש ומלא אנדרנלין, נורתה ירית הפתיחה לערב מדהים ובלתי נשכח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקה שכטר

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica