חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתנהל נכון עם ביטוח נסיעות לחו"ל

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/20162448 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה את המרב, כך שלצד חיפוש אחר אטרקציות ביעד ובחירת מלון איכותי, גם יש לוודא שאינכם שוכחים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל.

להיות בצד הבטוח

גם אם אתם בשנות העשרים לחייכם, בריאים ואינכם צופים בעיה רפואית? גם אתם לא מתכננים אטרקציה מאתגרת במיוחד (מקסימום שחייה בבריכת המלון), והיעד שלכן שמרני לגמרי? גם אז מומלץ שתעשו ביטוח נסיעות לחו"ל. מדוע? ובכן כי אין לדעת אם לא תעברו תאונה, אין לדעת אם לא יגנבו לכם את המכשיר הסלולרי או המצלמה, אין לדעת אם פתאום תמעדו ותשברו רגל וכדומה. כמובן שאין לייחל או לצפות לאף אחד מהתרחישים שהוזכרו, אך יחד עם זאת גם אין להיות שאננים, ועל כן ראוי לעשות ביטוח- גם אם הנתונים מצביעים שמדובר על מהלך מיותר.

שקט נפשי

מספיק מקרה אחד לא מתוכנן על מנת להרוס חופשה שלמה. כך למשל אם במהלך חופשת בטן גב באירופה אתם מגלים שהמצלמה היקרה שרכשתם רק לפני כחודש נגנבה, ואתם עשויים להתבאס על כך לא מעט, טוב לדעת שגם אם מקרה מצער שכזה יקרה, אתם תמשיכו ליהנות מהחופשה לה חיכיתם, ולו כי אתם יודעים שיש מאחוריכם גב שיחזיר לכם פיצוי כספי. מכאן ששקט נפשי הנו נדבך חשוב והוא אינו ניתן לתמחור.

טיפים

כמו בכול תחום, גם כאשר עומדים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, יש אפשרות להתנהל יותר טוב, ולצדה יש אפשרות להתנהל פחות טוב. מכאן שאם אתם מבקשים להיות בצד שמרוויח, הרי שאתם מוזמנים לעבור על רשימת היתרונות שריכזנו עבורכם:

· יש לציין בפני יועץ הפוליסה לגבי מצבי בריאות מסוימים ולבחור בפוליסה שמכסה את אותה סיטואציה.

· כאשר מדובר על כמה אנשים שיוצאים לטייל ביחד, מומלץ שכולם יהיו מבוטחים תחת אותה חברה, ולו על  מנת להקל על ההתנהלות במקרה ומבקשים להפעיל את הביטוח.

· אינכם סגורים אם תעשו פעולה אתגרית כזו או אחרת? מוטב לשלם עוד כמה שקלים ולהיות מבוטחים.

· נחתתם אך הציוד שלכם ממאן להגיע? יש להשיג אישור מטעם חברת התעופה.

· יש לשמור את כל הקבלות של הרכישות שנעשו בחו"ל. באופן שכזה אם המטען נפגע, ההתנהלות עבור השגת הפיצוי תהיה הרבה יותר קלה.

 



תגיות המאמר: ביטוח נסיעות לחול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20920 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20991 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191080 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191378 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191119 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191426 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195815 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163013 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162992 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162812 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162533 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162533 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163537 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

מאת: נעמה יקירביטוח נסיעות10/06/144677 צפיות
בין אם יוצאים לנסיעת סופשבוע קצרה או לשהות ארוכה עקב רילוקיישן, כל נסיעה לחו"ל דורשת לארגן ביטוח בריאות. במסגרת טיול או חופשה מוסדר הביטוח כחלק מביטוח נסיעות לחו"ל, אך במקרים של שהות ארוכה למטרות מגורים, עבודה או לימודים, יש צורך בביטוח רפואי יותר מפורט ומקיף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica