חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד - פתרון קל וחכם

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/20163544 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד - פתרון קל וחכם

ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

ביטוח שניתן להפעיל מרחוק, ובזמן אמת

ביטוח נסיעות פספורט קארד הוא פתרון ביטוח נסיעות המאפשר לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם בכל אירוע ביטוחי, מייד כאשר מתרחש האירוע וכאשר אתם זקוקים לכסף יותר מכל. הפתרון מסופק באמצעות כרטיס passportcard אותו אתם מקבלים לפני היציאה מן הארץ, ושאותו ניתן להטעין מרחוק בסכומי כסף שונים, ממש כמו כרטיס אשראי. בכל אירוע ביטוחי שמתעורר, כל שאתם צריכים לעשות הוא להרים טלפון אל מוקד הפניות הארצי הפתוח מסביב לשעון, והכרטיס שלכם יוטען בסכום הכסף הנדרש לכם.

מגוון רחב של כיסויים

כמובן שכל זה אפשרי בהתאם לכיסויים שרכשתם במסגרת הפוליסה. במידה ורכשתם כיסוי רפואי בלבד, תוכלו לממש את היכולת להטעין את הכרטיס אך ורק כאשר מדובר באירוע ביטוחי בעל היבטים רפואיים ובכפוף לסכום הביטוח בפוליסה. במידה ובחרתם לרכוש גם כיסוי על רכוש ואובדן רכוש, תוכלו להטעין את הכרטיס גם אם המזוודה אבדה במחסני חברת התעופה, ולרכוש לעצמכם את כל הציוד האישי שאתם זקוקים לו כדי להמשיך בטיול כסדרו.

חברת ביטוח יציבה וחזקה

דבר נוסף שחשוב מאוד לומר על פספורט קארד הוא שמאחוריו עומדת חברת ביטוח חזקה ואיתנה ולא רק חברת טכנולוגיה קטנה. מדובר בפתרון  טכנולוגי וחכם, אבל הוא מגובה לחלוטין בגוף ביטוחי חזק ויציב שמבטיח לכם את המענה הטוב ביותר בכל אירוע ביטוחי שיתרחש מחוץ לגבולות המדינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודי ביג

כתיבת מאמרים מקצועית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי ביג

מאת: אודי ביגבניין ואחזקה - כללי06/08/152209 צפיות
מהן הסיבות הנפוצות הדורשות תיקון מיני בר קיימות מספר תקלות או נזקים עיקריים הדורשים לתקן את המיני בר. תקלות אלה מתרחשות לפעמים כתוצאה מבלאי טבעי, אך לפעמים מתוך טיפול לקוי במכשיר ותחזוקה נמוכה שלו. מבין התקלות הנפוצות אפשר למצוא נזילה ממכשיר המיני בר. הנזילה יכולה לנבוע ממטהר המים, מהקולר או ממקום אחר במכשיר. תקלה נפוצה נוספת היא בר מים שלא מקרר מספיק את המים או לא מחמם מספיק את המים.

מאת: אודי ביגשיפוצים06/08/151314 צפיות
סדר בבית הוא סדר בראש: סדר בבית הוא שקט נפשי. את זה כל סבתא מלומדת מבית ספר החיים תוכל לומר לכם. ואכן החיים והמציאות מלמדים אותנו שבית מסודר והקפדה על ארגון הבית כאורח חיים הינם מתכון בטוח לארגון המחשבות, וארגונם של החיים בכלל.

מאת: אודי ביגתחבורה ורכב - כללי06/08/151366 צפיות
יש צירופי מלים שלא נעים לנו לשמוע ואחד מהם הוא מכון בדיקת רכב. מכונים לביצוע בדיקת רכב וכים ממוניטין שהוא מוטל בספק וזה בעיקר על רקע ניסיון העבר שבו מכונים לבדיקת רכבים היו הרבה פחות מקצועיים לעומת היום. אם לסבר את האוזן הרי שחשוב להבין שהתחום של מכוני בדיקת רכב התפתח מאד בשנים האחרונות ולצד מכשור וציוד מתקדם התפתחות מגמות של סטנדרטיזציה בתחום, שבעטיה יש כללים אחידים ונורמות שירות מוסכמות.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152030 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגהדברה06/08/151255 צפיות
עונת הקיץ מתקרבת ואתה יש לבצע כמה וכמה פעולות מקדימות כדי להבטיח לעצמנו קיץ נעים ככל שניתן. חלק מהפעולות הללו נוכל לבצע בעצמנו כמו למשל ניקוי המזגן והפילטרים שלו, ואחרות כמו זיפות הגג יאלצו אותנו לקרוא לבעל מקצוע. ישנן פעולות נוספות שחשוב לבצע לקראת עונת הקיץ ואחת מהן היא כמובן ריסוס הבית. ריסוס בקרבת הבית ובתוכו הוא פעולה חשוב למדי שיש לבצע כדי למנוע הופעה של תיקנים, עכבישים ושאר מזיקים באזור הבית.

מאת: אודי ביגקניות 06/08/151271 צפיות
אנשים אוהבים טיולים, נופש וכל מה שקשור לחופש. כאשר הם יוצאים לחופשה מכל סוג שהוא, בין אם היא בישראל או בחו"ל, הם חייבים להתארגן בהתאם. את כל הפריטים האישיים, המלבושים, כלי הרחצה ועוד צריך לארוז במזוודות מתאימות. יש מבחר סוגים של מזוודות בגדלים שונים ומחומרים שונים, וכל אחד יכול למצוא את המזוודה המתאימה לו ולצרכיו. יש מזוודות אישיות שניתן להכניס אותם גם לתא הנוסעים במטוס, ויש מזוודות גדולות שבהן סוחבים את כל הציוד האישי בו משתמשים בטיול.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163017 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162995 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162816 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162454 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: נעמה יקירביטוח נסיעות10/06/144682 צפיות
בין אם יוצאים לנסיעת סופשבוע קצרה או לשהות ארוכה עקב רילוקיישן, כל נסיעה לחו"ל דורשת לארגן ביטוח בריאות. במסגרת טיול או חופשה מוסדר הביטוח כחלק מביטוח נסיעות לחו"ל, אך במקרים של שהות ארוכה למטרות מגורים, עבודה או לימודים, יש צורך בביטוח רפואי יותר מפורט ומקיף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica