חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להימנע מתופעות לוואי לאחר קעקוע

מאת: רוןאומנות - כללי28/09/20162026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר בוחרים במכון קעקועים חשוב להתייחס לכמה נקודות חשובות, ביניהן איכות עבודת המקעקע וסגנון העבודה בסטודיו, אך לא פחות חשוב מבחירת סגנון הקעקוע יש לבחור סטודיו מומלץ ששומר על סביבת עבודה סטרילית ואיכותית במשך כל התהליך.

תופעות לוואי כתוצאה מסביבה לא סטרילית

קעקועים מתבצעים בשכבה הפנימית של העור, הדרמיס, באמצעות אקדח קעקועים, המחדיר את הצבע באמצעות מחטים דקות. אמנם תאי העור מתחלפים במשך השנים, אך הדבר אינו משפיע על הדיו שמוזרק לעומק העור, אבל לא לתוך התאים עצמם. מאחר שקעקוע הוא תהליך חודרני המתבצע בשכבה הפנימית של העור חשובה השמירה על הסביבה הסטרילית במכון. חומרים לא נקיים המוחדרים מתחת לעור עלולים לגרום לתופעות לוואי כגון כאבים, נפיחות לדלקות ואף לזיהומים חמורים.

איכות חומרי הדיו המוזרקים לעור חשובה אף היא. צבע שאינו איכותי מכיל תרכובות המזיקות לטווח קצר ואף לטווח הארוך. דיו איכותי מכיל תרכובות שאינן מסוכנות לבריאות ואף עובר תהליך עיקור המגן עליו מפני חיידקים, הוא אינו מתפרק יכול לשמור על מראה הקעקוע לשנים רבות.

קעקועים בסביבה סטרילית

אקדח קעקועים נחשב לכלי עבודה מהימן יותר מקעקוע ידני, אך בכל מקרה חשוב לוודא כי נעשה שימוש במחטים חד פעמיות, על מנת לא לגרום לבעיות עור ולזיהומים. אמצעים סטריליים נוספים בהם משתמש המקעקע הם כפפות חד פעמיות, כלי עיקור וסביבה היגיינית. "ראדיקל טאטו" הוא סטודיו קעקועים הפועל בפיקוח משרד הבריאות דבר המהווה אישור לשמירה על הסטריליות של הסטודיו.

כדאי לדעת על תופעות לוואי

קיימות תופעות לוואי נדירות למדי, כתוצאה מקעקוע. חלקן יכולות להיגרם כתוצאה מנטייה מולדת או מבעיות בריאות.

דחייה של קעקוע: הגוף דוחה את הקעקוע ונגרמות תופעות כגון דלק, גרד או מוגלה.

צלקות משגשגות: לעתים הגוף מגיב בגידול צלקת קלואידית במקום הקעקוע. צלקות אלו נובעות בדרך כלל מנטייה גנטית.

רגישות יתר לפיגמנט צבע: כאשר הגוף מזהה קעקוע כגוף זר הוא עלול 'לתקוף' אותו ולגרום לרגישות ולנפיחות.

אלרגיה לפיגמנטים: צבעי הדיו מכילים פיגמנטים שעלולים לגרום לחלק מהאנשים לתופעות אלרגיות כגון פריחה או נפיחות מקומית. על מנת לבדוק אפשרות לאלרגיה ניתן לבצע בדיקה מקומית מוקדמת על ידי הזרקת הדיו לניסיון במקום מוסתר בגוף.

כאשר ידוע על נטייה למחלות עור או לזיהומים, מומלץ להתייעץ עם רופא על מנת לוודא שאין מדובר ברגישות יתר וניתן לבצע טאטו ללא כל בעייה.

 



תגיות המאמר: קעקועים, טאטו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193787 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173142 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172730 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171103 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223268 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223552 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223294 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205194 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206129 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica