חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלה נוחה ומרופדת

מאת: ניב אבןצרכנות05/10/2016993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הרכישות החשובות שאותה מבצעים כל ההורים הטריים היא עבור עגלת התינוק כאשר רבים מתבלבלים די בקלות מכל המבחר הרחב של עגלות תינוק שקיימות נכון להיום בכל חנות לציוד לתינוקות. איך בדיוק יודעים לסמן את העגלה שתהיה הרכישה הכי טובה מבחינת עלות ותועלת? ובכן, הבחירה היא מאוד אישית כאשר יש כאלה שמחפשים אחר ריפודית לעגלה במלי לשים לב לריפוד הקיים מבחינת הצבע ואחרים נותנים את הדגש מצבע הריפוד של העגלה ועד לצבע של השלדה. מה בכל זאת העיקר? קראו הלאה.


הדברים החשובים ברכישת עגלת תינוק

ריפוד - הריפוד של העגלה חייב להיות כזה אשר יהיה ניתן להסיר אותו בקלות על מנת להעניק לו ניקיון יסודי מידי פעם בפעם ובכך לשמור על התינוק במקום שבו יש רמה נאותה של ניקיון שלמירה על הבריאות שלו שהיא כה שברירית בשנה הראשונה לחייו. אם הריפוד אינו מוסר בקלות ועדיין העגלה מציגה יתרונות מאוד חשובים ניתן להוסיף ריפודית לעגלה שאותה ניתן להסיר לכביסה ולהניח ליצירה של חוצץ בין הריפוד המקורי לזה הנשלף.

יציבות - בדקו היטב עד כמה העגלה שלכם מציגה יציבות. יש עגלות קלות משקל שהדבר בא על חשבון תנועה קלה שמסיטה את שיווי משקלה וגורמת לה ליפול. הדבר חשוב בעיקר עבור עגלות של תינוקות רכים, אב גם עבור טיולונים שעליהם אימהות רבות אוהבות להניח את התיק של התינוק שהוא בעל משקל רב.

גודל - העגלה חייבת להיות כזו אשר איתה אפשר להיכנס אל המעלית בבניין ואותה ניתן לקפל בצורה הכי נוחה על מנת להניח אותה בשעת נסיעה בתא המטען של הרכב. בדקו את סדר היום שלכם וכיצד העגלה משתלבת מבחינת הגודל והנוחות ביתר קלות במהלכו.

 



תגיות המאמר: ריפודית לעגלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201090 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205593 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192570 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191992 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica