חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשת יוחננוף –הבחירה ברשת הטובה ביותר!

מאת: שלום כהןצרכנות19/10/20161181 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמרדכי יוחננוף עלה לארץ בשנות השבעים של המאה הקודמת והתחיל לעסוק במכירה סיטונאית של מוצרי מזון, הוא בטח לא חשב לאן העסק שלו יגיע... לאחר כמה שנים הוא הכניס את ארבעת בניו לעסק המשפחתי ורשת יוחננוף קמה לה בשנת 1992. היא החלה את דרכה עם שלושה סניפים בלבד וככל שעברו השנים התווספו עוד ועוד סניפים לרשת חלקם בהקמה עצמאית וחלקם קנייה של סניפים מרשתות אחרות. היום רשת יוחננוף מונה מעל ל-20 סניפים והיא נחשבת לרשת האיכותית והגדולה ביותר בישראל. עם כל הכבוד למתחרים שלה שצצו במהלך השנים אף אחד מהם לא משתווה לרשת יוחננוף בכל מדד שהוא – איכות, שירות, וכמובן מחירים ומבצעים.

השירות עושה את ההבדל...

רשת יוחננוף היא לא עוד רשת מזון גדולה. רשת יוחננוף היא רשת ששמה את הלקוח בפרונט וככזה הוא מקבל את היחס לו הוא ראוי. זה לא אומר רק מחירים טובים אלא גם שירות ויחס מעולה, כזה שעושה חשק ללקוחות לחזור שוב ושוב. לא עוד שיטוט בלתי נגמר בין המדפים וחיפוש אחר המורים השונים ולא עוד עמידה ארוכה בתורים לקוחות. רשת יוחננוף עושה הכול בשביל לספק ללקוחות חווית קניה מיטבית וככזו היא מציעה שירות לקוחות מעולה. כל לקוח מקבל מענה מהיר ויעיל מאחד העובדים שמסתובב בין המדפים, והכל עם חיוך גדול ועם המון רצון לעזור. ברשת יוחננוף השירות הוא מעל לכל!

המחירים התחרותיים

ברשת יוחננוף עושים הכול בשביל להוזיל את סל הקניות של הלקוח. בעיקר בעידן בו רבים נאבקים יום יום להשיג את לחמם ובעיקר כשבמחירים במקומות אחרים כל כך גבוהים, ברשת יוחננוף עושים מאמצים רבים על מנת לשמר מחירים זולים עד כמה שניתן ולצאת במבצעים חסרי תקדים. כוח הקנייה הגדול של הרשת בזכות היקפי המסחר שלה מאפשרים לה לקנות את המוצרים במחיר נמוך יחסית וכך גם למכור לצרכן את אותם המוצרים במחרי כמה שיותר נמוך. כמות המבצעים לא נגמרת ובכל שבוע יש עוד ועוד מבצעים חדשים, מבצעים שלא נראים בשום מקום אחר.

רשת יוחננוף – המקום לקנות בו לפני החגים!

כשהחגים מתקרבים ההוצאות הגדולות גם הן מתקרבות, ואח מהוצאות הללו היא הקנייה הגדולה לקראת החג. חשוב לקנות במקום שמאפשר ליהנות ממבצעים מדהימים ורשת יוחננוף היא כזו. ברשת יוחננוף תמצאו מבצעים שאין שניים להם בשום מקום אחר, מבצעים מדהימים שמוזילים את סל הקניות בעשרות אחוזים. אם תשוו לכל רשת אחרת לפני החגים תגלו שהמחירים בכל הקטגוריות ברשת יוחננוף הם הנוחים ביותר.

אם אתם מחפשים רשת אמינה ואיכותית, ואם חשובה לכם חוויית קנייה מיטבית ובעיקר חיובית, רשת יוחננוף היא הרשת אותה אתם מחפשים. זה בדיוק הזמן להיכנס לאוטו ולנסוע לאחד מהסניפים הרבים הפזורים בכל רחבי הארץ!


 



תגיות המאמר: יוחננוף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191084 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191121 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica