חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שכולל שירות ניקיון מקצועי

מאת: רוני הכהןניקיון30/11/20161546 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר היו נוטים אנשים לחשוב כי שירות מקצועי ניתן רק על ידי אדם מקצועי שלמד את התחום שבו הוא עוסק, ולפיכך עדיף לגשת לאדם מדופלם מאשר אל אדם אחר ללא דיפלומה שעוסק בדיוק באותו תחום של שירות ללקוחות. היום זה נעשה כבר ברור כי שירות של לקוח בצורה מקצועית כולל רבדים רבים של עבודה שאינה בהכרח רק הפעולה הספציפית שלשמה שכרו את השירותים של איש מקצוע.

כך למעשה הניסיון רב השנים יכול ללמד על רמת התמקצעות טובה יותר בפועל אל מול מקרים שונים ומגוונים שמתרחשים רק בעולם הריאלי ולא בשעת הלימוד, וקבלה של שירות מסור מתחילת הקשר ועד לתומו מאפשרת להבין את החשיבות של יחסי אנוש בריאים שמעלים את קרנו של נותן השירות גם כן. לכן, כאשר מחפשים אחר חברת ניקיון מחפשים למעשה את המכלול השלם של כל אלה, כדי לקבל את השירות הכי מקצועי שיש, ללא כל פשרות.


איך אומדים את השירות טרם ההיכרות?

אז עולה לה להשאלה כיצד יודעים כי האדם שנמצא מולנו ומציע לנו את השירותים של הניקיון שלו הוא האדם שאיתו אנו רוצים לקשור קשרים עסקיים על מנת לפתור לנו את הסוגיה של הניקיון בבית או במשרד? כמובן שאפשר להיעזר בהמלצות של אנשים שכבר קיבלו את השירות בעבר ולהתרשם מחוות הדעת של מכרים שהעבירו לנו מלכתחילה את השם של איש מקצוע אמין בתחום הניקיון.

אבל איך באמת אפשר לדעת כי חברת ניקיון היא בעלת כל הידע והציוד המקצועי הנכונים עבור משימת הניקיון שמצריכה במהירות האפשרית את טיפולה? הרבה בעזרת השאלות שמעלה בעל המקצוע על מנת ללמוד את השטח המדובר, רק בעל מקצוע מנוסה יבדוק היטב את השטח טרם הצעת המחיר ולא ייתן הבטחות בעל פה טרם קבלת המידע המלא לגבי השטח שבמקרים שונים מצריך עלויות שונות לגמרי.

 



תגיות המאמר: חברת ניקיון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213561 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213805 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213935 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica