חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך החדשה לנסיעה חכמה ונוחה

מאת: רוני הכהןרכב31/03/20213960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיל השלישי הוא הגיל הזה שבו כבר חופשיים לעשות מה שרק רוצים עם הזמן הפנוי, ואותו ניתן לנצל ללא המגבלות של טיפול בילד קטן או הצורך להגיע אל מקום העבודה. ישנו שוני מהותי באופן שבו מנהלים את היום, וכאן מגיעה גם אפשרות לשינוי של הדרך שאיתה מגיעים ממקום למקום בצורה הכי נוחה שאפשר. רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

הרכב הכי פופולארי בגיל השלישי

הרכב הכי נמכר לגיל השלישי הוא קלנועית ולא בכדי רבים מחפשים קלנועית למכירה. זהו רכב שנבנה על מנת לספק נוחיות לגיל שבו כבר אנשים מגיעים עם כל מיני סוגים של בעיות במישור הפיזי. הגוף כבר מתחיל להיות עם בלאי די טבעי, ועם הבלאי הזה צריך לעבוד באופן שיוביל אל מקסימום של נוחיות בכל קום שאליו יוצאים. קלנועית היא כלי נסיעה שניתן להתאמה בצורה הרבה יותר טובה מאשר רכב פרטי, והיא כלי חכם שרק הולך ומשתדרג מבחינה חיצונית ופנימית לצד היותו כלי קומפקטי שאינו מצריך מקום אחסון מיוחד.

מחירים נוחים לפנסיונרים

זה לא ממש סוד כי הרבה מאוד פנסיונרים לא ממש מזדקנים בכבוד. דבר זה אומר כי הם מתחילים לחשב כל סוג של הוצאה, והוצאה עבור רכב היא ההוצאה הכי גדולה שמתחילה לאבד מהחיוניות שלה. זו הדרך שמובילה אל חיפוש אחר חלופה הרבה יותר זולה, וכאן העלות של קלנועית למכירה מביאה את התשובה הכי טובה. העלות של קלנועית יכולה להסתכם בכמה אלפי שקלים בלבד, והתחזוקה אינה כה "כבדה" כמו ההוצאות עבור טסט, דלק וטיפולים עבר רכב פרטי. דבר זה יותר כסף פנוי לשימוש בכל חודש ובכל שנה, וכך החיים בגיל השלישי נראים הרבה יותר נוחים, גם מבחינת הכלכלה הנבונה.

 



תגיות המאמר: קלנועית למכירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211697 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213588 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211179 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי31/01/211397 צפיות
לבנות עיר ועוד עיר זו אינה משימה פשוטה אלא כזו המורכבת מהרבה מאוד יריעות של תכנונים חדשים לצד אלה הישנים והקיימים, וכל אלה יחדיו מקימים שלב אחר שלב את המקומות הללו שבהם אנחנו עובדים, מטיילים ומתגוררים.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214141 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204609 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195574 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196267 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193507 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

מאת: נטלי הרוש רכב31/05/193013 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים רכישת רכבים על מגוון סוגיהם ובמצבים שונים. אין משנה דגם הרכב, שנת הרכב וכ', האם הרכב תקין או שהוא במצב המוגדר כ"טוטלוס". בכל מקרה, יהיה ניתן למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica