חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביקורת: פגישה לאין קץ - מופע מוזיקלי מרגש וקסום משירי נעמי שמר - בית צבי

מאת: חיים נויתיאטרון04/04/2017895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביקורת: פגישה לאין קץ – מופע מוזיקלי משירי נעמי שמר– מוצלח ומרגש, – בית צבי

מאת חיים נוי

"פגישה לאין קץ", מופע מוזיקלי משירי נעמי שמר , העולה בבית צבי, ברמת גן, הוא מסע קסום, מרגש ומעדן תיאטרלי.

שיריה ולחניה של נעמי שמר עיצבו את השירה הישראלית והם נפלאים ומושרים בפי כל. גל חיון ערך וביים וגם השקיע חלק בכוריאוגרפיה במופע המוזיקלי שכולו תאווה לעין ולאוזן.

גל להטט עם להקת השחקנים הצעירה והכישרונית והתוצאה היא מענגת מאוד.

השירים עטופים בסיפור מסגרת קליל , אודות זיכרונות סופר הנוטל אותנו למסע חייו ובעצם למסע עם השירים שהקסימו ציבור שלם והפכו את נעמי שמר לאחת מנדבכי המוזיקה והשירה הישראלית.

השירים מעוצבים לעיתים בעיבודים חדשים ומוגשים כבעין הצגה קטנה או בריקודים , בביצועים של הלהקה, דואטים או שירי סולו מפעימים.

דניאל היב המקסימה היא פרפורמרית, המגישה את השירים בקול נפלא , צלול ורהוט. הביצוע שלה לאל תלך מכאן הרטיט את הנימים והציף את קהל השומעים בעיניים דומעות. דניאל חסין , שותפה לשיר, היה נהדר בביצוע הזה .

עמית זיתון הנהדרת רגשה עד דמעות בביצוע שלה לשיר הקסום "הו, רב חובל". עמית היא מבצעת מוכשרת ומוצלחת.

שחף אברהם הכישרונית הפליאה בשיר ואלס להגנת הצומח ועימה גיא גבל, זמר מדהים עם קול נוסק לגבהים מוצלחים.

יערה אוחיון הנהדרת הצליחה להגיש מעדן לירי ענוג בחלקה בשירים .

סיון בן זזון היא פרפורמרית ענוגה שבקולה המלטף והנעים הפגינה יכולת מופלאה.

נוי עזריה היא זמרת מוצלחת מאוד ומקצועית ויש לה יכולת ווקאלית מעולה.

אלינור דוד התבלטה בביצועים ובהגשה ותנועה נפלאים.

שניר ויילר ועידן שמעוני היו מצוינים בתנועה ובהגשת השירים.

אחד הביצועים המקסימים היה השיר הידוע מטריה בשנים והפעם הוא בוצע כריקוד סטפס מופלא שאותו עיצבה עדי גור.

חורשת האיקליפטוס בוצע בצורה מעולה והמבצעים דניאל היב, סיון בן זזון, יערה אוחיון ואלמוג קדושים הצליחו לטפס בקלות בסולמות הגבוהים ולצלוח את השיר הנפלא הזה והן ראויות לתשואות מיוחדות.

שחף אברהם, עדי גור, אנג'לה מינביץ, יוסי קדוש, תום שיניצקי ושניר ויילר היו מוצלחים מאוד בביצוע מחרוזת משירי הילדים של נעמי שמר.

הוד חבאני היה טוב מאוד בביצועים לשירים. גל גולדשטיין הקסים בקולו הרוטט בשיר אצלנו בחצר ופגישה לאין קץ.

הכוריאוגרפיה הנהדרת עוצבה על ידי גל חיון ועמית זיתון. התפאורה היפה עוצבה בידי אבי שכוי שנטע עצים בשלכת שהוארו חליפות בידי מעצב התאורה הנפלא יוני לביא. עידן שמעוני עיצב את התלבושות היפיפיות, במיוחד של הבנות. ארז ביטון אחראי לניהול המוזיקלי המשובח ולנגינה, ביחד עם ליאור פארי על הפסנתר. דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית.

אין ספק כי המופע משיריה של נעמי שמר הוא מעדן מוזיקלי וחוויה תיאטרלית המבוצעת בטוב טעם, ברגש ובהגשה הראויה למחיאות כפיים.

הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222357 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222477 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222357 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222324 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222421 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222302 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222565 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא תיאטרון

מאת: חיים נויתיאטרון02/03/223215 צפיות
המחזמר פיטר פן, העולה בתיאטרון הקאמרי (בשיתוף תיאטרון אורנה פורת) הוא מלהיב ותוסס, עטור אפקטים והברקות בימוי, מופע מוצלח לילדים ולכל המשפחה.

מאת: חיים נויתיאטרון17/02/222795 צפיות
מחלת נעורים , יצירתו הקלאסית של פרדיננד ברוקנר מתמודדת עם חיי בני הנעורים על סף הבגרות וההפקה בבית צבי היא רוויה במשחק משובח ומרגש של להקת השחקנים שמפגינה יכולת מקצועית נפלאה. הבמאית ליאת פישמן לני, שגם תרגמה ועבדה מחדש את המחזה וגם ערכה את הליווי המוזיקלי, הצליחה ללהטט עם השחקנים והתוצאה היא חוויה תיאטרלית מענגת ועם זו נוקבת ומהדהדת לזמן רב לאחר הצפייה.

מאת: חיים נויתיאטרון31/01/223090 צפיות
"לעבור את הקיר" המחזה המוזיקלי על פי הסרט באותו השם, שעלה בתיאטרון בית ליסין הוא תוסס, קולח וקסום; זהו הלהיט הבא של התיאטרון והוא מהווה חוויה תיאטרלית לחובבי הז'אנר.

מאת: חיים נויתיאטרון30/12/213119 צפיות
"לעבור את הקיר" המחזה המוזיקלי על פי הסרט באותו השם, יעלה בתיאטרון בית ליסין ב-20 בינואר והוא עשוי להיות הלהיט הבא של התיאטרון. בפרזנטציה לעיתונאים ולמנהלי תרבות ברשויות, גילתה מנכ"ל התיאטרון ציפי פינס, שכבר מתוכנן מחזמר נוסף לפי אותו הז'אנר שיהיה מבוסס על סרט הקאלט "בלוז לחופש הגדול".

מאת: חיים נויתיאטרון28/11/214207 צפיות
"פנתר כפול" העולה בתיאטרון בית ליסין – היא הצגה נוקבת ומרגשת, סוחפת ומותחת על תנועת הפנתרים השחורים במלאת 50 שנה להקמתה ועל יו"ר התנועה שהיה בעצם סוכן משטרה סמוי . המחזה נכתב בידי יואב שוטן-גושן בהשראת תולדות תנועת המחאה החברתית שהגיעה בסופו של דבר לכנסת ועל פעילותה והיא שזורה בשמות ובאירועים אמיתיים, אם כי המחזה נותן דרור גם לגיבורים דמיוניים ולתרחישים שלא התרחשו , אך מעניקים נופך דרמטי ותיאטרלי .

מאת: חיים נויתיאטרון24/11/213269 צפיות
קיץ אחרון הוא מחזה העוסק באהבת נשים ובסיפור אהבתן הטראגית של שתיים מהן. ההצגה העולה בבית צבי ברמת גן היא מרגשת, נוקבת ומעניקה חשיפה של טפח מחיי האהבה של נשים . שיאה של ההצגה היא הגורל האכזר שפוקד את אחד הזוגות , כאשר אחת הבחורות מקפדת את חייה ממחלה ממארת, בדיוק כפי שאירע למחזאית האמריקנית ג'יין צ'יימברס שמצאה את מותה מסרטן , 3 שנים לאחר שעלתה ההפקה הראשונה על הבמה.

מאת: חיים נויתיאטרון02/11/213681 צפיות
ההצגה הנודעת מונולוגים מהואגינה, העולה בבית צבי ברמת גן, היא הפקה תוססת ומרגשת מאוד, בזכות העוצמה שבמחזה, הבמאית המצוינת ליאת פישמן-לני ולהקת השחקניות המוכשרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica