חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול משפחתי לפני ספטמבר

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/20172042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נותר לו שבוע וקצת עד אשר הילדים יחזרו סוף כל סוף אל המסגרות החינוכיות שבהן הם נמצאים עד אשר ההורים יחזרו מן העבודה היומית, ואולי זה הרבה יותר פשוט להתנהל בחופשת הקיץ כאשר הילדים הם כבר גדולים וניתן להשאיר אותם לבד בבית לעיסוקים האישיים שלהם, אבל ההורים שיש להם ילדים קטנים עד גיל שבע תמיד מחפשים אחר ימי חופשה שיוכלו לנצל עבור ההשגחה עליהם ומנסים להרכיב פאזל בלתי אפשרי בין ימי החופשה שלהם, ימי החופשה של הילדים והפעילויות שאפשר לעשות מבלי להוציא סכומי עתק כל קיץ מחדש.

בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.


עוד טיול קצר לפני החזרה לשגרה

העלות של מלון ללילה כבר חתה את אלף השקלים ללילה וכלל אינה כוללת את הארוחות הנוספות של היום? כדאי לשים בצד את כל הרעיון הזה של בית מלון ולהתקדם אל עבר נופש בחיק הטבע עם חדר בית מלון נייד שבו יכולים לשים את כל דברי המזון במקרר בגודל נורמלי ועם הכיריים שנמצאות שם להכין ארוחות כיד המלך, מבלי להתרוצץ אחרי הילדים בחדר האוכל ולנסות לסיים את הארוחה בזמן שאלה כל רגע מבקשים לצאת לשירותים למספר אחד או למספר שתיים...

כאשר בוחרים השכרת קרוואן יכולים להיות הרבה יותר רגועים כי מקבלים את התמורה הכי משתלמת עבור העלות, ועם שיא הפרטיות של חדר שנמצא בדיוק היכן שרוצים, מול הים או מול נוף נהדר אחר, מכינים את הארוחות ונותנים ילדים דרור להתרוצץ עם נופש קצר רגע לפני תחילת השנה החדשה.

 



תגיות המאמר: השכרת קרוואן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201088 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205577 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192570 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191991 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196145 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171337 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162076 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים10/02/161745 צפיות
למה בדיוק צריך הסעה עבור טיול משפחתי או עסקי? רכב פרטי לא מספיק? האם יש הבדל משמעותי ומה בדיוק היתרונות בהסעה? כל התשובות במאמר שלפניכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica