חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול מאורגן לזנזיבר וטנזניה

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/20162075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

שתי המדינות, זנזיבר וטנזניה, נחשבות למדינות אפריקאיות מתוירות מאוד והן מושכות אליהן אלפי תיירים מכל העולם. חלקם מגיעים לזנזיבר על מנת לנפוש בה וחלקם מגיעים לטנזניה על מנת ליהנות מהספארי שלה. בעוד שבזנזיבר (בדומה לטנזניה) יש מספר חופים מרהיבים אשר כוללים בתוכם שמורות צלילה מן המרהיבות בעולם, ולצידן שווקים מקומיים ססגוניים, הרי שבטנזניה אפשר למצוא שמורות טבע וספארי כגון, כמו שמורת מניארה, שמורת לוע נגורגורו, הסרנגטי ועוד

מי שחפץ בטיול שכולל נופש וספארי, ימצא הרבה עניין בטיול ליעדים אלו, על מנת להקל על עצמו הוא יכול לבחור בטיול מאורגן לטנזניה אשר כולל בין היתר גם את זנזניבר. מדובר בטיול שנמשך 8 ימים, הוא מרכז בתוכו ביקור בשמורות הטבע העיקריות של טנזניה, כולל לינה במקום, ביקור בכפרים מקומיים, טיול בחופים ועוד. כחלק מהטיול, טסים לזנזיבר ושם אפשר ליהנות מהחופים המרהיבים שבמקום.

טיול מאורגן לטנזניה וזנזיבר, כולל בתוכו מסלול טיול ייחודי ואטרקטיבי אשר מוכן על ידי מדריך מקצועי, בתי מלון ברמה טובה, אוטובוסים של תיירים עם מיזוג, מדריך מקומי דובר אנגלית ועוד. מחיר הטיול כולל גם הטיסות לזנזיבר ובתי המלון שם. במסגרת טיול כזה לא תצטרכו לשלם על כניסות לאתרים וגם לא על צלילה בחופים המקומיים, בהתאם לתוכנית.

בשנים האחרונות, החלו חברות טיולים מאורגנים להפיק גם טיול משפחות לטנזניה. מדובר על טיולים אשר כוללים בתוכם אטרקציות לילדים ולמעשה הם פונים לקהל צעיר יותר, קהל של משפחות עם ילדים קטנים אשר רוצים ליהנות ביחד בחופשה. בטיול נכנסים אלמנטים שמתאימים עבורם והופכים את החופשה שלהם לחוויה ייחודית. המסלול כשלעצמו לא יהיה שונה בהרבה אך יהיו בו עוד מגוון אטרקציות שונות ומגוונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי30/05/161309 צפיות
בעבר, טיולים לספארי באפריקה היו מנת חלקם של משוגעים לדבר או בעלי יכולת כלכלית. לא רבים היו מוכנים לטוס אל היבשת השחורה ולבלות מספר ימים בחברתם של חיות. היו מי שנבהלו מעצם הטיסה לאפריקה, אחרים לא התרשמו מהמחשבה שהם יבלו מספר ימים בקרב חיות, ויהיו גם את אלה שחלמו על כך אך לא היתה להם אפשרות כלכלית או אחרת לעשות את זה.

מאת: אסףטיולים בחו"ל30/05/161123 צפיות
חולמים על שבועיים של טיול מהחלומות? רוצים לקחת חופש עם בן או בת הזוג ועם הילדים ולשכוח מכל הצרות ותלאות היום? זה הזמן להזמין מקום בטיול מאורגן לתאילנד, המקום שמשכיח את כל הצרות שלכם ועוזר לכם להירגע. לפחות לשבועיים.

מאת: אסףטיולים בחו"ל23/04/161313 צפיות
אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר בסין הוא חצי אי מקאו, המקום המכונה "לאס וגאס של המזרח הרחוק". כל טיול מאורגן לסין כולל ביקור של לילה אחד לפחות באי, וכפי שנראה מיד, יש מספיק סיבות טובות לכך.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/161299 צפיות
אין הרבה מדינות באירופה שמציעות שתי ערים מרכזיות ותיירותיות בדמות ברצלונה ומדריד, ומצד שני שתי ערים כל כך שונות מבחינה תיירותית, חברתית ופוליטית. כידוע מדריד היא בירת ספרד, עיר יפהפה ומרהיבה ביופייה אך עיר שנחשבת למעונבת ורשמית, בעוד ברצלונה, בירת חבל קטלוניה אשר מעוניינת להתנתק מספרד, נחשבת לעיר בילויים, פתוחה, רעננה, אשר מושכת אליה צעירים רבים מכל העולם הן בשביל לטייל והן בשביל להתגורר בעיר.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/16982 צפיות
מפלי איגואסו שוכנים לאורך 2.7 ק"מ של נהר האיגואסו, הם כוללים 275 מפילחם אשר גובהם מגיע למעלה מ-80 מטר והם מספקים למעל מ-6 מיליון קוב מים בשעה. מדובר במפלים שנמצאים בצומת הגבולות ברזיל, ארגנטינה ופרגוואי. המפלים נחשבים לאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ולאחרונה הם נבחרו גם לאחד מפלאי הטבע שנעשו על ידי הטבע ולא על ידי אדם.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/16964 צפיות
סין מאתגרת בשל היותה תרבות עתיקה, בת אלפי שנים. היא מונה יותר ממיליארד בני אדם, כחמישית מאוכלוסייתה העולם. 56 המיעוטים שבה צובעים אותה בגוונים אנושיים מרתקים.אתריה, האטרקציות שלה, מסעדותיה, אורחות החיים בה, הטכנולוגיה המפותחת ותנופת פיתוח מואצת, אדירת ממדים, כל אלה הופכים אותה למבוקשת ונחשקת על ידי תיירים מערביים.

מאת: אסףטיולים בחו"ל23/03/161084 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מאוד מעניינת, יעדים תיירותיים שבעבר פנו אך ורק לזוגות, צעירים או מבוגרים, הפכו ליעדים אליהם מגיעים גם עם ילדים. כל מי שטייל בחו"ל מכיר את זה, לא רק פריז, אמסטרדם או ניו יורק, אלא אנחנו יכולים למצוא הורים מטיילים עם הילדים שלהם באפריקה, מרכז אמריקה, מזרח אסיה ובעוד יעדים רבים ושונים בעולם אשר בעבר נחשבו פחות פופולאריים עבור ילדים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196144 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים10/02/161745 צפיות
למה בדיוק צריך הסעה עבור טיול משפחתי או עסקי? רכב פרטי לא מספיק? האם יש הבדל משמעותי ומה בדיוק היתרונות בהסעה? כל התשובות במאמר שלפניכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica