חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך המלא לניקוי ספות

מאת: yoni romניקיון11/07/20182096 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקוי ספות - המדריך המלא לניקוי ספות אמת, המסודרים שבינינו דואגים לשאוב מהספה אבק ולקרצף אותה אחת לשבוע, אך פעולות אלה לא תמיד יכולות להציל את הספה, ובמקרים מסוימים הם אף פוגעים במרקם שלה. כדי לנקות את הספה מכל רבב ולגמול לה על החסד שהיא עושה עמנו, חשוב להזמין שירותי ניקוי ספות מקצועי מדי תקופה. כך תנקו את הספה בעצמכם אם אתם מעוניינים לנקות את הספה מבלי להרוס אותה, ואם ברצונכם להחזיר לה את הברק שאבד לה, זה הזמן לשים לב לכמה טיפים משמעותיים:

  • לנקות לפי הוראות היצרן – חשוב לשמור את עלון ההוראות שאתם מקבלים בשעה שאתם קונים את הספה שלכם. בעלון מצוינים הכללים שעל פיהם צריך לפעול כדי לנקות את הספה.
  • מנקים בהתאם לסוג הבד – עליכם לזהות את סוג הבד שממנו עשויה הספה שלכם כדי לדעת להתאים לה את סוג הניקוי היעיל ביותר. כך, הספה יכולה להיות עשויה מעור או מסוגים שונים של בדים: ג'אקרד, מיקרופייבר, בד כותנה ועוד.
  • להימנע מהרטבה – הספות אינן מגיבות טוב לרטיבות. אמנם ישנן ספות העשויות מבדים אשר מונעים את חדירתם של הנוזלים אל הספה, אך לא מומלץ לבדוק את קצה גבול היכולת שלהם. השתדלו שלא להרטיב את הספה לעתים קרובות.
  • לפני שמכניסים למכונת הכביסה חושבים פעמיים – אמנם הדרך הקלה ביותר היא להכניס את ריפוד הספה למכונת הכביסה, אך חשוב לבחון את סוג הריפוד לפני שמפעילים את המכונה. יש לזכור שלא כל ריפוד מתאים לניקוי האינטנסיבי של מכונת הכביסה.
  • מנקים מיד – אתם מכירים כבר את התסריט הזה: אתם מתיישבים לכם בנחת על ספת הבד עם כוס קפה ביד, לא מספיקים להדליק את הטלוויזיה ו... כתם גדול של קפה נשפך על הספה הבהירה שלכם. אם זה קורה, אל תתמהמהו. מומלץ לנקות את הכתם בזמן אמת ולא להמתין עד שהוא יתייבש וייספג בתוך הספה. נסו לשפשף בעדינו את הכתם באמצעות מגבון לח (ללא בישום) או מטלית לחה הספוגה במים, עד שהכתם ירד לחלוטין.
  • לייבש בעדינות – בסיום ניקוי הספות, כדאי לייבש אותן בעדינות בעזרת מייבש שיער המופעל בעוצמה בלתי חזקה.
  • לעוד טיפים כנסו למדריך לניקוי ספות שלנו באתר מונעים את הלכלוך אם אינכם מעוניינים להתמודד עם הניקיון הבלתי פוסק של הספה, מומלץ להימנע מללכלך אותה מלכתחילה. לדוגמה, אם את נוהגת להתאפר על הספה הנוחה שלך, זכרי כי שאריות של מסקרה ופודרה הם האויבים שלה. כך שכדאי להרחיק ממנה את האיפור. כמו כן, אף על פי שנעים להתכרבל על הספה עם הכלב או החתול בימי החורף הקרים, חשוב לחשוב על ההשלכות. בעלי חיים מותירים גושי פרווה על הספה ולפעמים גם שתן. חומרים אלה אינם מיטיבים עם הספה שעלתה לכם אלפי שקלים. מדוע כדאי לקרוא לחברה מקצועית לניקוי ספות? חברה המציעה שירותי ניקוי ספות מבצעת את עבודת הניקיון בשלמותה, תוך שימוש בחומרי הניקוי המתאימים ובאמצעים משוכללים המחזירים את הברק לספה שלכם בתוך שעה בלבד. כמו כן, חשוב להבין שכאשר אתם מנקים את הספה באמצעים ביתיים, אינכם נפטרים מהחיידקים המזיקים שעלולים לפגוע בבריאותו של האדם. צוות מקצועי לניקוי ספות דואג לחטא את הספה למען השמירה על בריאותכם.

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת yoni rom

    מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
    מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

    מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204657 צפיות
    באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

    מאת: yoni romשיפוצים07/09/201134 צפיות
    מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

    מאת: yoni romרהיטים25/06/204829 צפיות
    איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

    מאת: yoni romשיפוצים12/04/201516 צפיות
    איזה מכשור מתקדם מאפשר לאתר נזילות? מה היתרונות של מצלמה תרמית?

    מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191099 צפיות
    נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

    מאת: yoni romניקיון14/11/191637 צפיות
    מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

    מאמרים נוספים בנושא ניקיון

    מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
    שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

    מאת: yoni romניקיון14/11/191637 צפיות
    מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

    מאת: yoni romניקיון22/07/191676 צפיות
    מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

    מאת: yoni romניקיון25/06/181637 צפיות
    ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

    מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181526 צפיות
    בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

    מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181428 צפיות
    במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

    מאת: דודישניקיון16/03/182128 צפיות
    כמו רבים אחרים גם אני שונאת לנקות. בכל יום אמרתי לעצמי הנה היום זה היום שאני הולכת לנקות את הבית, אבל דוחה את זה למחר. ואם זה אומר שאני לא יכולה לקבל אורחים, מפאת הלכלוך, אז שלא יבואו...

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica