חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי קרדית האבק

מאת: yoni romניקיון14/11/20191637 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קרדית האבק היא סוג של חיידק קטן שמעדיף לחיות במקומות חמים, מאובקים ולחים. כתוצאה מכך, את קרדית האבק ניתן למצוא בין היתר על גבי ספרים ישנים אבל גם באריגים וריפודים. כמו כן, החיידק ניזון מקשקשי עור שגוף האדם משיל מתוכו באופן טבעי ונמצאים בשפע ברחבי הבית, בבגדים ובסדינים או כלי מיטה אחרים.

בין היתר, הבעיה היא שחיידק קרדית האבק גם משאיר הפרשות שמעוררות תגובות אלרגיות אצל חלק מבני האדם. אז מה עושים? פשוט מנקים אותו.

ניקוי קרדית האבק זו העבודה שלנו

צוות מיומן של אביתר אחזקות יכול להגיע לבית שלך באופן מיידי עם ציוד אפקטיבי להתמודדות עם קרדית האבק. אם נמאס לך להתעטש בכניסה לבית ואין ברצונך לחשוף את הילדים לאלרגיות של קרדית האבק, נשמח לעזור לך להיפטר ממנה. כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ואנו נעמוד לרשותך בהקדם!

כך מזהים את קרדית האבק

העובדה שמדובר על חיידק מיקרוסקופי הופכת את הניסיון לזהות אותו בצורה עצמאית למשימה בלתי אפשרית בעליל. עם זאת, בהחלט ניתן לעקוב אחר מספר סימנים שמעידים על נוכחותה של קרדית האבק בבית ועל הצורך בניקיון שלה.

סימנים של קרדית האבק

כך למשל הגללים הזעירים של החיידק נשאפים אל תוך מערכת הנשימה והתוצאה היא עיטושים, נזלת ועפעפיים נפוחים. אם זה לא מספיק, אפשר לזהות את הנוכחות של קרדית האבק באמצעות תסמינים של סינוסיטיס, התקפי אסתמה וגרד באזורים שונים בגוף.

מניעה לאחר ניקוי קרדית האבק

החדשות הטובות הן שלאחר ניקוי מאסיבי ויעיל של קרדית האבק ניתן למנוע ממנה לחזור לבית. היות והיא רגישה לשינויים באקלים, מה אפשר לעשות זה להקטין את המעלות בחדר מתחת ל-5 מעלות לפני שנכנסים אליו וכך להכחיד אותה.

ניעור וכביסת בגדים ומצעים

כדאי לדעת שניעור של המשטחים יביא לפיזור של החיידק כי הוא לא מסוגל להיאחז בהם היטב. בתוך כך, המלצות אחרות מדברות על כביסה של המצעים לעיתים קרובות בטמפרטורה של מעל 60 מעלות ועל שימוש אינטנסיבי בשואב אבק לצורך הקפדה על היגיינה. אם זה לא מספיק, אפשר לאוורר את המצעים מחוץ לבית ולעשות את אותו דבר גם עם הבגדים.

היתרונות של ניקוי אצלנו

המומחים של אביתר אחזקות מוטרדים בדיוק כמוך מקרדית האבק שיש בסביבת מגורים ובתים פרטיים. אם ברצונך להיפטר מהבעיה, נוכל לבצע עבורך ניקוי ספות במחיר הטוב ביותר, ניתן לקבל אצלנו גם ניקוי שטיחים ואריגים ולתת טיפול מיוחד לחיידק שמפריע למנוחתך.

מעבר לכך, אנו מתמחים בשימוש בחומרים לקטילת קרדית האבק - ויכולים להסביר לך מה לעשות כדי לרסס אותם עצמאית על השטיחים והמזרונים. אם ברצונך להתחיל את פעולת ניקוי קרדית האבק בהקדם, נשמח לתת לך הצעת מחיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yoni rom

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204657 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201134 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

מאת: yoni romרהיטים25/06/204829 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: yoni romשיפוצים12/04/201516 צפיות
איזה מכשור מתקדם מאפשר לאתר נזילות? מה היתרונות של מצלמה תרמית?

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191099 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romכירופרקטיקה14/11/191792 צפיות
כירופרקטיקה לגב, הינו סוג טיפול כירופרקטיקה, הכולל מעשה את כל אברי הגוף. למעשה, כל עולם הכירופרקטיקה, מתבסס על הגב ועמוד השדרה. הטיפול בגב, מתייחס ל3 חלקים: אזור הגב העליון והשכמות, עמוד השדרה והגב התחתון. כמובן, חשוב בחיי היום יום, לשמור על בריאות הגב.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון22/07/191676 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182097 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181637 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181526 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181428 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

מאת: דודישניקיון16/03/182128 צפיות
כמו רבים אחרים גם אני שונאת לנקות. בכל יום אמרתי לעצמי הנה היום זה היום שאני הולכת לנקות את הבית, אבל דוחה את זה למחר. ואם זה אומר שאני לא יכולה לקבל אורחים, מפאת הלכלוך, אז שלא יבואו...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica