חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסיכומטרי – הדרך שלנו להשתדל ולהצליח

מאת: SEOnetoפסיכומטרי05/01/2010919 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבחנים רבים נותנים לנו להראות מה אנחנו ומה למדנו בשנים האחרונות, עניין של לעבור מכיתה א' לכיתה ב' ועד למצב של כניסה לאוניברסיטה בעזרת מבחני קבלה, מבחנים שולטים ומדריכים אותנו על מנת להראות שליטה בחומרים השונים והנלמדים, מבחן פסיכומטרי מראה ומדריך אותנו על כמעט כל מה שלמדנו בחיים ואפילו מה שאנחנו למדים ביום יום.

פסיכומטרי הוא עניין של למידה וחשיבה על כל האופנים, לדעת למצוא את הקושי ואת הפיתרון כאחד, פתרונות של מבחני פסיכומטרי אינם קלי דעת ויש לקחת את המבחן ברצינות רבה על מנת שנעבור את המבחן וכמובן לא רק לעבור אלא גם להוציא את התוצאה שתמיד חלמנו עליה על מנת שנתקבל בצורה מכובדת יותר בעולם העסקים והקריירה.

מבחני פסיכומטרי בנויים על דברים שלא תמיד נלמדים כדרך החיים אך עדיין מגיעים מההיגיון הרבה לפני שמגיעים מספרים גדולים ומפחידים, ממבחני הצורות ועד למבחני ההיגיון. פסיכומטרי לא אמור להיות קשה כמו שהוא נשמע "בחוץ" אבל עדיין הוא מבחן מורכב וססגוני וזה מה שבעצם הופך אותו לכזה מאיים, אך אם נשמע מפי אלו שלמדו ובאמת הבינו את המשמעות של מבחן הפסיכומטרי - הבינו שלעבור את המבחן זה לא היה קשה כמו שהיה מאתגר.

רבים לוקחים על עצמם קורס פסיכומטרי על מנת לא רק לעבור אלא גם לקבל ציון משבח, להשתדל לשאוף לגובה ולא רק לעבור את הגדר מבלי להיכשל. לעבור מבחן פסיכומטרי לא אתגר כמו שלקבל ציון אמיתי ומשווע רצון.

פסיכומטרי הינו מבחן מאתגר לכל הדעות ובכדי לעבור אותו תמיד מומלץ לעבור קורס פסיכומטרי בכדי לא רק להבין את המערכת של המבחן עצמו, אלא להבין את המורכבות, המבנה, הרעיון כולו וכמובן לדעת איך לעבור מבחן פסיכומטרי ו"לצאת בשלום".

אחת הטעויות הגדולות והנפוצות של אנשים אשר לומדים לקראת המבחן הינן מערכת ניהול הזמנים שלהם, יש לדעת איך לא לטלטל את עצמינו בין השעות הקטנות של הלילה ולבין מועדי פסיכומטרי לשם למידה מבלי לצאת מדעתנו, מבחן פסיכומטרי אינו מבחן שיש לקחת בקלות דעת, המבחן אמנם לא קל אבל גם לא צורך השתעבדות, לפעמים אנחנו מרגישים לחוצים שאין לנו זמן ללמוד, העניין הוא לא ללמוד מתי שיש זמן, אלא לפנות זמן בשביל הכנה עצמית למבחן, כאשר אנחנו לא מסודרים ולא מאורגנים נכון מבחינת זמנים בשביל לשבת וללמוד אנחנו מאבדים את עצמינו וחושבים יותר איך למצוא זמן מאשר לחשוב על המבחן פסיכומטרי לעצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131080 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131219 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131246 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131128 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131233 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131130 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131063 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161640 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161866 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133100 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132252 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132289 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132123 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132579 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica