חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת יאכטות לארוע מושלם

מאת: ברטה חנישייט11/12/20142632 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו להכיר את עולם המים מקרוב באמצעות השכרת יאכטות ליעדים שונים בארץ ובחו"ל, המאפשר לכם לציין ארועים ולחגוג באווירה אחרת שלא הכרתם בארוע שכולם יזכרו. היתרונות של לחגוג בלב הים הם רבים, כך תוכלו ליהנות מאינטימיות ופרטיות ללא הפרעות, רק אתם והגלים, וכך גם אתם לא תפריעו לאף אחד. תוכלו ליהנות ממוזיקה בעוצמה גבוהה ובמילים אחרות, לעשות כל העולה על רוחכם מבלי חשש פן תפריעו לשכנים.

 

התשובה לשאלה האם ארוע יהיה מוצלח תלויה בעיקר בלוקיישן שלו, כלומר היכן הוא יתקיים, וארוע בלב הים יכול להתאים לכל אחד ולכל הזדמנות. ארוע עם המשפחה, עם החברים ואף עם בת הזוג באווירה רומנטית המיוחד, והכי חשוב בכיף גדול מאין כמוהו!

 

חוגגים על היאכטה עם החברים

 

כמה פעמים בחיים נתקלתם בשאלה איך לחגוג, ותהיתם מהי הדרך הטובה ביותר להגשים את משאלת הלב של הקרובים לכם ולהפוך להם את החגיגה למיוחדת ביותר. השכרת יאכטות מציעה לכם את הדרך המושלמת לציין כל ארוע, רק אתם ועוד 14 חברים או בני משפחה לא כולל המשיט, ואם אתם בעלי רישון שייט, כלומר סקיפר, החגיגה היא כפולה משום שתוכלו להשיט את הסירה לבד וליהנות מפרטיות מלאה.

 

בין אם מדובר בארוע פרטי כמו מסיבת רווקים / רווקות, ימי הולדת או בארוע עסקי כמו ימי גיבוש או ימי כיף, ניתן לבחור את המקום אליו תשוטו ואת השעה המתאימה לכם ולצאת לדרך. לכל יעד יש את הזמן המתאים לו, כלומר אם מדובר בסיור בחופי הארץ כדאי לנצל את שעות היום על מנת ליהנות מהנופים. לדוגמא - אם מדובר במסיבה ללב הים הזמן המתאים לכך הוא שעות הערב והלילה וכך ליהנות מתאורת הירח והכוכבים ואם מדובר בשייט רומנטי כדאי לנצל את שעות הערביים וליהנות מהשקיעה המדהימה ורחשי הגלים.

 

קחו בחשבון גם את עונות השנה, בורכנו בארץ שימשית וחמימה ברוב ימות השנה והדבר מאפשר לנו לצאת להפלגות רבות מבלי לחשוש מסערות ומגשמים. בנוסף, בימי הקיץ הלוהטים ניתן ליהנות גם מטבילה במים הישר מתוך היאכטה.

 

אז אם כבר נגמרו לכם הרעיונות, ואתם אובדי עצות לגבי איך להפתיע את האישה, או איך כדאי לחגוג את היום הולדת של הבעל או החבר הקרוב? ונראה לכם שנעשה כבר הכל, אז כדאי שתחשבו על השכרת יאכטה. בריזה מציעה לכם רעיון מיוחד ומקורי לציין כל ארוע, מיום כיף ועד חופשה משפחתית, בחוויה בלתי נשכחת של פעם החיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141215 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14912 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14914 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/141218 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בשימוש במוצרים אשר נחשבים 'ירוקים', כלומר, הם ניזונים מהאנרגיה הקיימת באוויר וממחזרים אותה לשימוש נוסף אשר מפחית את השימוש בהפקת אנרגיות חדשות. משאבות חום וקולטי שמש הם רק חלק מהמוצרים הקיימים היום בשוק הפועלים מתוך עיקרון דומה של החיסכון בחשמל מתוך הבנה כי התברכנו בארץ חמה ושמשית וניתן להפיק אנרגיה חינמית לחלוטין ממנה. נוכחנו לדעת כי ההשפעה של ההתנהגות יכולה להזין או להיטב עם איכות הסביבה וקידום הנושא יכול לשמור על העולם לנו ולדורות הבאים.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143396 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131630 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאת: ברטה חניאורטופדיה ופיזותרפיה30/05/131052 צפיות
כסאות גלגלים משמשים את רובנו בשלב מתקדם של החיים ולצערנו בשלבים מוקדמים יותר. ישנם מס' סוגים של כסאות גלגלים למשל ממונעים. חשוב לקבל מידע מפרוט על הכסא וחשוב שיתאימו לנו את הכסא הנכון עבורנו הן מבחינת הפעילות והן בחנינת הגיל.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195499 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196344 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171461 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162008 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica