חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יועץ משכנאות פרטי

מאת: SEONET קידום אתריםמשכנתא18/05/20161561 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
יועץ משכנתאות חיצוני

בכל בנק למשכנתאות עומד לרשות מבקשי המשכנתאות יועץ. הוא סוקר אתהמסלולים השונים, את הריביות הכרוכות בכל מסלול, מבצע חישוב החזר המשכנתאוממליץ באיזה מסלול או איזה תמהיל משכנתא מתאים לכם. יש רק בעיה אחת. יועץמשכנתאות זה ייצג את הבנק בו הוא עובד ולכן אינו אובייקטיבי.

יועץ משכנתאות חיצוני לעומת זאת, הוא אדם מקצועי בעל רקע פיננסי נרחבואין לו כל אינטרס לקדם בנק זה או אחר. האינטרס היחיד שלו הוא להוזיל לכםאת המשכנתא. לכן, שירות כזה הוא מומלץ ונחוץ, ובמהלך הפגישה עימו, יציגבפניכם יועץ המשכנתאות את כל האופציות של כל הבנקים, את המסלולים למיניהםואף יתריע במקומות בהם מסתמן קושי או כשהריבית גבוהה יותר, או מה הסיכוניםבנטילת משכנתא מסוימת.

היועץ יסייע לכם לבצע את תמהיל המשכנתאות האולטימטיבי, וכאמור, יסייע לכם לחסוך סכומי כסף גדולים מאד.

וכך, כשתגיעו לבנק, תדעו כבר לשאול את השאלות הנכונות, לנהל משא ומתן המושתת על ידע ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר.

יועצי משכנתאות- הדרך שלכם לחסכון

היועצים הם אנשי מקצוע המתמחים בענף המשכנתאות, לרוב כלכלנים או בעלירקע בנקאי. פגישה עם יועץ כזה כוללת התייחסות למדדים ולריביות, הפחתתסיכונים, סקירה של התנאים שמעמידים הבנקים והמשמעות שלהם וחישוב מדויק שלהחזר המשכנתא.

משכנתא מורכבת מפריטים, סעיפים והתניות רבות, כך שחשוב לראות את התמונה הכוללת ולהבין כל פרט ופרט שמרכיב אותה.

שכר טרחה יועץ משכנתא

פגישה עם גורם חיצוני מומחה מלוה בתשלום, הקרוי שכר טרחה. נכון שמדוברבהוצאה, חד פעמית וגם לא גבוהה מאד, אולם התמורה שווה את ההשקעה, במיוחדכשתבינו כמה כסף ייחסך לכם בבחירת המשכנתא האולטימטיבית בסיוע היועץלמשכנתאות, חסכון שלעומתו שכר הטרחה מתגמד לחלוטין.

יועץ  משכנאות חיצוני אובייקטיבי יכין אתכם באופן מעמיק ומקיף כך שתגיעו לבנק מוכנים לגמרי ועם היכולת לנהל משא ומתן ענייני ומושכל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEONET קידום אתרים מתמחה בתחום שיווק באינטרנט, קידום אתרים, קידום ממומן, כתיבת תוכן ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEONET קידום אתרים

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: SEONET קידום אתריםרכב31/03/192498 צפיות
בין אם אתה בוחר רכב חדש או רכב יד שנייה, משתנה נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סוג הרכב, טויטה או רנו, הונדה או יונדאי, מאזדה או סוזוקי? סוג הרכב בא לידי ביטוי גם במחיר, רכב טויטה ורכב רנו מאותו שנתון יהיו מחירים שונים ולעיתים הפרש גדול בין המחירים. מעבר למחיר אנשים רבים בעת בחירת רכב חושבים על אמינות של הרכב לאורך השנים, האם הרכב יהיה חזק ויחסוך לנו ביקורים במוסך וגם חשיבה על יום שבו נרצה למכור את הרכב, האם בחרנו ברכב שנמכר בקלות או שנתקשה למכור אותו.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: SEONET קידום אתריםהורות02/12/182976 צפיות
למה חשוב להקריא ספרים לילדים בגיל הרך? האם צריך להקריא לתינוק בן שנה סיפור או שזה מיותר, גם ככה הוא לא מבין את כל המילים ובטח שלא יכול לעקוב אחר העלילה. אבל הקראת סיפורים לתינוקות חשוב מאוד ובעל יתרונות רבים במאמר הבא.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181996 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות01/05/161376 צפיות
שירותי הובלות באם מדובר בחברת הובלות לשפ הובלת דירה או הובלת משרד דורש בראש ובראשונה לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות. ישנן חברות הובלות המציעות לצד הובלת דירה גם שירותי אחסון ו שירותי אריזה.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות26/04/161431 צפיות
הובלת משרד עבור כל עסק הינו צעד גודל וקריטי. הצורך לעבור במהירות ובמקצועיות ללא תקלות או עיכובים על מנת לחזור לשגרה במהירות האפשרית. בחירה של חברת הובלות מקצועית תבטיח כי תקבלו שירות מקצועי ומהיר ללא תקלות. כיצד עושים זאת?

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222559 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222552 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222529 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222545 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222832 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222870 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222870 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica