חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

PMI ו-Pearson VUE מציעות עכשיו אפשרות של בחינה דרך האינטרנט לבחינת ההסמכה ל-Project Management Professional (PMP)®

PMI ו-Pearson VUE מציעות עכשיו אפשרות של בחינה דרך האינטרנט לבחינת ההסמכה ל-Project Management Professional (PMP)®

באמצעות תוכנת הבחינה עם השגחה באמצעות האינטרנט OnVUE של Pearson VUE, מועמדים ל-PMP יכולים עכשיו לעשות את הבחינה שלהם באמצעות האינטרנט כשנוח להם

פילדלפיה, 16 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

החל מהיום, המכון לניהול פרויקטים (PMI) מציע עכשיו למקצועני הפרויקטים את האפשרות לקבוע ולעשות את בחינת Project Management Professional (PMP)® שלהם דרך האינטרנט מהבית או המשרד. בחינת PMP מצטרפת עכשיו לשתי בחינות הסמכה אחרות של PMI שאנשי המקצוע יכולים לעשות דרך האינטרנט: בחינות ההסמכה PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP) ו-Certified Associate in Project Management (CAPM).

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן:

המועמדים יעשו את הבחינה דרך האינטרנט באמצעות תוכנת הבחינה עם השגחה באמצעות האינטרנט OnVUE של Pearson VUE. כמו בבחינות במרכזי בחינות, בחינות עם השגחה באמצעות האינטרנט מחייבות שתהיה השגחה של משגיח על המועמדים. אולם, המשגיח לא יהיה באתר (הפיזי) וישגיח על המועמדים בזמן אמת באמצעות המיקרופון ומצלמת האינטרנט של המכשיר שלהם עם סיוע של בינה מלאכותית. המועמדים עדיין יצטרכו לקבוע את הבחינה האינטרנטית שלהם מראש, אבל המועדים מוצעים 24/7 כך שהמועמדים יכולים למצוא זמן שמתאים ללוח הזמנים שלהם.

"בזמנים לא ודאיים אלה, אנחנו עובדים בשקדנות כדי לספק לחברים ולמועמדים להסמכה את המשאבים שהם צריכים כדי להשקיע בהתפתחות המקצועית שלהם", אמר מייקל דפריסקו, סגן נשיא, חוויה ופתרונות גלובליים ב-PMI. "בחינות עם השגחה באמצעות האינטרנט לבחינת PMP הן צעד חשוב במסע הזה. הן תמיד היו בעתיד שלנו, אבל נתנו לכך עדיפות עכשיו כדי להבטיח את הבטיחות והשלומות של הקהילה שלנו. הפעילות הזאת, שתהיה לה השפעה חיובית ארוכת טווח על חוויית הבחינות של PMI, לא הייתה אפשרית בלי הניסיון והשותפות של Pearson VUE".

בנוסף להשגחה מרחוק בזמן אמת בסיוע בינה מלאכותית, שכוללת את היכולת של המשגיח לסיים מייד בחינה אם מזוהה התנהגות לא נאותה, PMI ו-Pearson VUE התקינו תוכנית קפדנית של פורנזיקת נתונים כדי לזהות התנהגות לא נאותה ובעיות תוקף אחרות ולפעול בהתאם. בנוסף, כל המועמדים חייבים להשלים תהליך צ'ק-אין עצמי וירטואלי, שכולל אימות זהות מחוזק על ידי בינה מלאכותית והתאמת פנים לתמונה.

"ההסכם הזה הוא ההוכחה שפלטפורמת ההשגחה דרך האינטרנט של Pearson VUE, OnVUE, עומדת בדרישות המחמירות של PMI, האיגוד המוביל בעולם של אנשי מקצוע בניהול פרויקטים", אמר אריק דסטולפו, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-Pearson VUE. "אנחנו גאים להוסיף עכשיו את הסמכת PMP - שמוכרת כתקן הזהב של אנשי המקצוע בניהול פרויקטים - להסמכות אחרות של PMI שלהן אנו מספקים ביצוע בחינות דרך האינטרנט. אנחנו שמחים להציע פתרון שמאפשר למועמדים להמשיך קדימה בהשגת ההסמכה שלהם בזמנים אלה".

למידע נוסף על חוויית הבחינה עם השגחה באמצעות האינטרנט ואיך לקבוע את בחינת PMP עם השגחה באמצעות האינטרנט שלכם, תלחצו כאן.

אודות המכון לניהול פרויקטים (PMI)

המכון לניהול פרויקטים (PMI) הוא האיגוד המוביל בעולם לאלה שמחשיבים ניהול פרויקטים, תוכניות או תיקים למקצוע שלהם. באמצעות תמיכה, שיתוף פעולה, לימוד ומחקר גלובליים, אנחנו פועלים כדי להכין יותר משלושה מיליון אנשי מקצוע ברחבי העולם לכלכלת הפרויקטים: הכלכלה הבאה שבה העבודה, והאנשים, מאורגנים סביב פרויקטים, מוצרים, תוכניות ותזרימי ערך. עכשיו אחרי חמישים שנים של עשייה, אנחנו פועלים בכל מדינה כמעט בעולם ומקדמים קריירות, משפרים הצלחה ארגונית ומפתחים עוד את מקצוע ניהול הפרויקטים באמצעות תקנים שמוכרים בכל העולם, הסמכות, קהילות, משאבים, כלים, מחקר אקדמי, פרסומים, קורסים להתפתחות מקצועית ואפשרויות רישות. כחלק ממשפחת PMI, ProjectManagement.com יוצר קהילות מקוונות גלובליות שמספקות יותר משאבים, כלים טובים יותר, רשתות גדולות יותר ונקודות מבט רחבות יותר. בקרו אותנו בכתובות www.PMI.org, www.projectmanagement.com, www.facebook.com/PMInstitute ובטוויטר @PMInstitute.

אודות Pearson VUE

PMI היא חלוצה בענף הבחינות מבוססות מחשב כבר עשרות שנים, המספקת יותר מ-16 מיליון בחינות להסמכות ורישיונות בשנה בכל ענף מהאקדמיה וקבלה ללימודים ועד למחשבים ובריאות. אנחנו המובילים הגלובליים בפיתוח וביצוע בחינות חשובות באמצעות הרשת הכי מקיפה בעולם של קרוב ל-20,000 מרכזי בחינות מאוד מאובטחים וגם בחינות מקוונות מאובטחות ביותר מ-180 מדינות. ההובלה שלנו בענף ההערכות היא תוצאה של שיתופי הפעולה שלנו עם מגוון רחב של לקוחות, מחברות טכנולוגיה מובילות ועד לממשלות וגופי רגולציה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר PearsonVUE.com.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200416005135/en/

אנשי קשר

Rachael Ballard, 443-618-7014 or Rachael.ballard@pmi.org

 

מולטימדיה

לוגו

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222369 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222490 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222368 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222336 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222432 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222313 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222577 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222490 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222432 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222577 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222264 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22565 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica