חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התפקיד של פול בראונינג מתרחב למנהל אזורי ראשי של האמריקות ומנהל אזורי ראשי משותף של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-MHPS

התפקיד של פול בראונינג מתרחב למנהל אזורי ראשי של האמריקות ומנהל אזורי ראשי משותף של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-MHPS

יוביל את המשימה לאפשר ללקוחות לסלק פחמן מרשתות החשמל ולקדם את השגשוג של בני האדם

יוקוהמה, יפן, 3 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

פול פ. בראונינג, הנשיא והמנהל הכללי של Mitsubishi Hitachi Power Systems Americas, Inc., מונה ב-1 באפריל 2020 לתפקיד מורחב של מנהל אזורי ראשי של האמריקות ומנהל אזורי ראשי משותף של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. כמנכ"ל של האמריקות, בראונינג מנהל שני עסקים גלובליים שהמטות שלהם בארצות הברית ושלושה עסקים אזוריים באמריקה הצפונית והדרומית. כמנהל אזורי ראשי משותף, הוא עובד עם מנהלים ראשיים וצוותי ההנהלה שלהם כדי לתאם תכנון אסטרטגי, ניהול מותגים ותכנון ארוך טווח אחר באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ובעולם.

בניהולו של בראונינג, MHPS Americas התרחבה לאמריקה המרכזית והלטינית, ומיצבה את החברה כמתחרה מובילה בשוק האנרגיה של אמריקה הלטינית. בראונינג גם הוביל את הרחבת השוק לפיתוח פרויקטים של חשמל מאנרגיה מתחדשת, אגירת אנרגיה ומוצרי ושירותי בינה מלאכותית.

קן קאוואי, הנשיא והמנהל הכללי של MHPS, אמר: "בנוסף לניהול מיומן והגדלה מצוינת של השוק ב-MHPS Americas, בראונינג מביא ניסיון ניהולי גלובלי נרחב בייצור חשמל מבוזר וריכוזי, וגם בפעילויות עיבוד ושינוע וזיקוק ושיווק של נפט וגז בצפון אמריקה. אנחנו מצפים לתרומות שיתרום בתפקידים הנוספים החדשים שלו באמריקות, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה".

בראונינג אמר: "תעשיית החשמל עוברת שינוי מהיר. אף חברה אחרת לא ממוצבת באופן רחב כמו MHPS לשרת את המגה מגמות של סילוק פחמן וקידום השגשוג של בני אדם באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. יחד עם ההנהלה המקומית שלנו והלקוחות שלנו, ניצור שינוי אנרגטי".

לפני שהצטרף ל-MHPS Americas, בראונינג שימש כנשיא ומנהל כללי של Irving Oil Company Limited, שהיא הבעלים והמפעילה של בית הזיקוק לנפט והמסוף ליבוא נפט גולמי הגדולים ביותר בקנדה ושותפה במיזם המשותף של המסוף היחיד בקנדה ליבוא גז טבעי נוזלי.

לפני שהצטרף ל-Irving Oil, בראונינג היה נשיא ומנהל כללי של חטיבת המוצרים התרמיים של GE Power & Water בסקנקטדי, ניו יורק, שבה הוא והצוות שלו פיתחו מוצרים חדשים לתעשיית ייצור החשמל, ומכרו וביצעו פרויקטים של ייצור חשמל בקנה מידה של חברות שירותים ציבוריים ברחבי העולם.

מוקדם יותר בקריירה שלו, בראונינג עבד ב-Caterpillar Corporation במגוון של תפקידי ניהול, כולל מנהל כללי של Caterpillar Motoren בקיל, גרמניה, סגן נשיא למוצרי מכונות טורבו של Solar Turbines בסן דייגו, קליפורניה ומנהל כללי של מפעל ייצור בטיחואנה, מכסיקו. הוא החל את הקריירה שלו ב-GE Corporate Research and Development בניסקאיונה, ניו יורק.

לבראונינג יש תואר ראשון במדעים בהנדסת מטלורגיה ומדע החומרים מאוניברסיטת קרנגי מלון ותואר שני במדעים בהנדסת חומרים מהמכון הפוליטכני רנסלר. הוא היה חבר במועצות המנהלים של eSolar ו-Fuel Cell Energy.

אודות Mitsubishi Hitachi Power Systems, Ltd.

Mitsubishi Hitachi Power Systems, Ltd. (MHPS), שהמטה שלה ביוקוהמה, יפן, היא מיזם משותף שהוקם ב-2014 על ידי Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. ו-Hitachi, Ltd. ומשלב את הפעילויות שלהן במערכות ייצור חשמל תרמיות ועסקים קשורים אחרים. MHPS מדורגת כיום בין הספקים המובילים בעולם של ציוד ושירותים לשוק ייצור החשמל, עם גיבוי של הון בסך 100 מיליארד ין ובערך 20,000 עובדים ברחבי העולם. המוצרים של החברה כוללים תחנות כוח GTCC (טורבינות גז עם מחזור משולב) ו-IGCC (מחזור משולב של גזיפיקציה משולבת של פחם), תחנות כוח (קיטור) מופעלות גז/ פחם/ נפט, דוודים, גנרטורים, טורבינות גז וקיטור, תחנות כוח גיאותרמיות, AQCS (מערכות לבקרת איכות האוויר), ציוד היקפי לתחנות כוח ותאי דלק של תחמוצת מוצקה (SOFC). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר החברה בכתובת https://www.mhps.com.

תעקבו אחרינו בכתובת https://twitter.com/MHPS_Global או http://www.linkedin.com/showcase/mhps

אנשי קשר

Naoya Kanamura
Deputy Manager
Corporate Communications Group
Mitsubishi Hitachi Power Systems, Ltd.
Mobile: +81-(0)80-9592-0069
E-mail: naoya_kanamura@mhps.com

מקור: Mitsubishi Hitachi Power Systems Americas, Inc.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52229778/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222381 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222504 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222380 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222348 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222448 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222325 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222592 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222504 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222448 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222592 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222281 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22567 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica