חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רובוט נוכחות מרחוק חדש יפחית פליטות CO2 באלפי טונות

 

רובוט נוכחות מרחוק חדש יפחית פליטות CO2 באלפי טונות

חברת הבת GoBe Robots של Blue Ocean Robotics מכריזה על דור חדש של רובוטי הנוכחות מרחוק הידידותיים לאקלים שלה עם ביקוש גדול שנובע ממגיפת קוביד-19.

אודנסה, דנמרק, 1 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

קבלו את החוויה של להיות שם בלי ללכת לשם בפועל באמצעות GoBe Robots החדשים של Blue Ocean Robotics שמחליפים את הנסיעות בנוכחות מרחוק. המשתמשים שולטים מרחוק ברובוט הנוכחות מרחוק החדש ומקבלים חוויה ייחודית של להיות במקום שבו הרובוט נמצא כשהם מקבלים הזרמות וידאו חיות של המקום כשהרובוט מסתובב בו. זה מאפשר עבודה משותפת ואינטראקציה בין אנשים, בלי קשר למרחק ביניהם. עם ההתפשטות של מגיפת קוביד-19, GoBe Robots גם עולים במהירות ככלי יעיל במניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה והתגברות על גבולות סגורים, תוך הפחתת תקציבי נסיעות, שעות עבודה וזמן נסיעה.

GoBe Robots, המובילה ברובוטי נוכחות מרחוק, משיקה עכשיו את הדור הבא של הרובוט הכי משפר אקלים בעולם. "בזמן מגיפת הנגיף הגלובלית, ראינו גידול משמעותי בהזמנות", אומר פטר יול וולדגורד, מנכ"ל, GoBe Robots. "רובוטי נוכחות מרחוק הפכו עכשיו לטכנולוגיה סטנדרטית שכל אחד יכול להבין. אנחנו מעלים עכשיו את החוויה הזאת לרמה הבאה".

ל-GoBe Robots יש יותר מ-150,000 משתמשים קיימים ברובוטי הנוכחות מרחוק שלה, שתורמים להפחתות אדירות ב-CO2. "יש לנו לקוחות שהפחיתו ב-90 אחוז את העלויות של בדיקות הביטחון כי הם שמו 30 רובוטי נוכחות מרחוק במפעלים שלהם ברחבי עולם", אומר קלאוס ריסאגר, מנכ"ל Blue Ocean Robotics. "חברה באירופה עם 20 עובדים שנוסעים לאסיה ארבע פעמים בשנה חוסכת 500,000 ק"ג של CO2 על ידי החלפת הטיסות ברובוט נוכחות מרחוק".

אודות

GoBe Robots, חברת בת של Blue Ocean Robotics, היא היצרנית המובילה של רובוטי נוכחות מרחוק. לחברה יש נוכחות ביותר מ-50 מדינות באמצעות רשת ספקי הפתרונות הגלובלית שלה, מספר שצפוי לגדול ביותר מפי שניים בשנה הבאה. הרובוטים של החברה מפחיתים משמעותית את טביעת הרגל הפחמנית, עוזרים בכלילה חברתית ומונעים התפשטות של מחלות על ידי קטיעת שרשראות ההדבקה.

Blue Ocean Robotics מפתחת, מייצרת ומוכרת רובוטי שירות מקצועיים. פרט ל-GoBe Robots, תיק המותגים כולל את UVD Robots, רובוט נייד לחיטוי, ו-PTR Robots, רובוט נייד לטיפול ושיקום בטוח של חולים.

להורדת ערכה לעיתונות לחץ כאן.

אנשי קשר

Merima Cikotic
Blue Ocean Robotics
mc@blue-ocean-robotics.com
+45 71-99-56-06

מקור:Blue Ocean Robotics

מולטימדיה