חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זינגה ממנה את נואל ווטסון למועצת המנהלים

זינגה ממנה את נואל ווטסון למועצת המנהלים

סן פרנסיסקו, 16 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שנואל ווטסון, מנהל הכספים הראשי ב-TrueCar Inc., הצטרף למועצת המנהלים של החברה כדירקטור עצמאי. נואל ווטסון, מנהל מוכשר עם הרבה ניסיון בבניית שירותים דיגיטליים וניהול צוותים, הוא החבר התשיעי במועצת המנהלים של זינגה.

"נואל מביא לזינגה יותר מעשרים שנה של ניהול פיננסי ותפעולי מצליח", אמר פרנק גיבו, מנהל עסקים הראשי של זינגה. "הניסיון הרב שלו בשירותים דיגיטליים עתירי צמיחה והרקורד החזק במיזוגים ורכישות יהיו תוספות חזקות לחברה שלנו. אנחנו נרגשים לקבל את נואל למועצת המנהלים של זינגה ולוועדת הביקורת".

מר ווטסון הצטרף ל-TrueCar Inc., זירת מסחר דיגיטלית לרכב שמתמקדת ביצירת החוויה הכי חדשנית ויעילה לקוני מכוניות, ב-2019 כמנהל הכספים של החברה, ומנהל את הפעילות הפיננסית כולל חשבונאות וקשרי משקיעים. לפני TrueCar מר ווטסון מילא את התפקיד של מנהל חשבונאות ראשי ב-TripAdvisor Inc., פלטפורמת הנסיעות הגדולה ביותר בעולם עם יותר מ-400 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש באתר. הוא התחיל את הקריירה שלו כרואה חשבון ב-Arthur Andersen LLP ולאחר מיכן מילא תפקידי ניהול בחברות הטכנולוגיות מבוסטון ArrAy Inc. ו-Way Systems לפני שהצטרף ל-TripAdvisor ב-2006. למר ווטסון יש תואר ראשון בחשבונאות מאוניברסיטת בריאנט.

"אני נרגש להצטרף למועצת המנהלים של זינגה בתקופה זאת של צמיחה דינמית של החברה במשימתה לחבר את העולם באמצעות משחקים", אמר נואל ווטסון. "עם הגידול בחדירה והשימוש של טלפונים ניידים, וכשיותר מ-2.5 מיליארד אנשים בעולם ישחקו במשחקים עד סוף 2020, זינגה נמצאת במצב מצוין להיות כוח בבידור הדיגיטלי, שבנוי סביב מותגים איקוניים וחוויות שאנשים אוהבים".

"אחרי חודשים של שיחות, אני מאוד מרוצה שנואל ווטסון מצטרף למועצת המנהלים של זינגה", אמר אלן סימינוף, דירקטור ויו"ר ועדת המינויים והמימשל בזינגה. "כשלזינגה צפויה עוד צמיחה, לניסיון ונקודת המבט של נואל יהיה תפקיד חשוב בהצלחתנו המתמשכת. נואל מביא איתו יכולת מוכחת לנהל ולבצע, ונקודת המבט שלו תהיה בעלת ערך רב לחברה".

החברים הנכבדים במועצת המנהלים של זינגה הם פרנק גיבו, רג'יינה דוגן, וויליאם "בינג" גורדון, לואיס לבין הבן, קרול מילס, מרק פינקוס, ג'ניס רוברטס ואלן סימינוף. במועצת המנהלים של זינגה מר ווטסון יכהן בוועדת הביקורת יחד עם החברים לואיס לבין הבן, קרול מילס ואלן סימינוף.

הערת העורך:

נכסי גרפיקה ותמונות חשובים זמינים לשימוש = https://bit.ly/ZyngaBODAnnouncement

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

ליצירת קשר:

Zynga Investor Relations:
Rebecca Lau
Investors@zynga.com

Zynga Press:
Sarah Ross
Sarah@zynga.com

מקור:Zynga Inc.

מולטימדיה

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/52248602/en