חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Nexign מרחיבה את הנוכחות הבינ"ל עם משרד חדש באמריקה הלטינית

Nexign מרחיבה את הנוכחות הבינ"ל עם משרד חדש באמריקה הלטינית

סנטו דומינגו, הרפובליקה הדומיניקנית, 22 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

Nexign (חלק מ-ICS Holding), ספקית מובילה של פתרונות מערכות תמיכה בעסקים (BSS) והאינטרנט של הדברים (IoT) לספקי שירותי תקשורת, הודיעה היום שהיא מרחיבה את הנוכחות הבינ"ל שלה לאמריקה הלטינית על ידי פתיחת משרד חדש בסנטו דומינגו, הרפובליקה הדומיניקנית. היוזמה הזאת תעזור ל-Nexign לחזק את מעמדה בשווקים מתפתחים על ידי כך שתציע ללקוחות באמריקה הלטינית פתרונות שיניעו את פעילות השינוי הדיגיטלי.

לפי דוח של GSMA, תעבורת הנתונים באמריקה הלטינית תגדל ביותר מפי שישה עד 2024. וגם, GSMA מצפה ששיעור החדירה של הסלולר יגיע ל-73% עד 2025. Nexign מתכוונת להשתמש ב-28 שנות הניסיון שלה במצוינות הנדסית כדי לעזור למפעילי תקשורת מקומיים לשלב את המערכות שלהם ולספק ללקוחות קישוריות טובה יותר, גישה ללא הפרעה לאינטרנט ושירותים אחרים. המשרד ברפובליקה הדומיניקנית יתמקד ביוזמות של פיתוח עסקי בכל אמריקה הלטינית ומתן שירותים מודולריים, מתכנסים אמיתיים למפעילים כדי לאפשר מודרניזציה ללא לחצים וביצועים בני קיימא.

"בשלוש השנים האחרונות, Nexign גדלה מאוד. כחברה בשלה אנחנו מבצעים את השלב הבא באסטרטגיית ההתרחבות הבינ"ל שלנו ויוצרים את הנוכחות של החברה באמריקה הלטינית. אנחנו מאמינים שההבנה של הדברים שספציפיים לשוק המקומי חיונית לשינוי הדיגיטלי החלק אצל ספקי שירותי התקשורת. אנחנו נשתמש בהכרת השוק והניסיון בענף שלנו כדי לתמוך במפעילים באזור ולהאיץ עבורם את תהליך המודרניזציה. עם פתרונות ה-BSS של Nexign, הם יוכלו לענות על הדרישות של הלקוחות המקומיים ולהביא לעסק ערך מוסף", אמר איגור גורקוב, מנכ"ל Nexign.

"אמריקה הלטינית היא שוק מתפתח עם הרבה פוטנציאל. המפעילים באזור מבינים שהם צריכים לעדכן את פתרונות ה-BSS כדי למלא את הצרכים של הלקוחות. לכן הם מוכנים לאמץ הזדמנויות פיתוח חדשות ולמצוא דרכים חדשות להפיק כסף מהתעבורה. אנחנו שמחים תמוך במפעילים מקומיים ולהציע להם פתרונות שיכולים לאפשר להם להשיג את היעדים העסקיים שלהם ולספק שירותים טובים יותר למנויים", אמר אנדריי מולדובן, מנהל אזורי, אמריקה הלטינית.

למידע נוסף על הנוכחות הבינ"ל של Nexign, בקרו בבקשה באתר https://nexign.com/en/contact-us

Nexign, חלק מ-Intellectual Computer Systems Holding (ICS Holding) וספקית מובילה של פתרונות מערכות תמיכה בעסקים (BSS) והאינטרנט של הדברים (IoT), מספקת פתרונות מוצרים מוכווני ערך עתירי ביצועים מאז 1992. כשספקי שירותי תקשורת הופכים לספקי שירותים דיגיטליים, Nexign מאיצה את השינוי שלהם באמצעות מצוינות בהנדסה ומוצרים ושירותים זריזים וגמישים שמאפשרים גיוון של תזרימי ההכנסות. במשך יותר מ-28 שנים, החברה מקיימת את ההבטחה שלה לשחרר ערך בטווח הקצר ולהבטיח שההשקעות של הלקוחות יתמכו בצמיחה ארוכת טווח.

המטה של Nexign נמצא בסנט פטרסבורג והיא מעסיקה 1,800 אנשים במשרדים ברוסיה, חבר המדינות, המזרח התיכון, אפריקה ודרום מזרח אסיה. החברה מסרה יותר מ-120 פרויקטים ב-16 מדינות.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר website ותעקבו אחרי החדשות האחרונות מ-Nexign: Twitter, Facebook, LinkedIn.

אנשי קשר

Alena Semenova
+79117237518
Alena.Semenova@nexign.com

מקור:Nexign

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222387 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222511 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222386 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222354 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222453 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222332 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222599 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222511 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222453 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222599 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222289 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22568 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica