חפש מאמרים:
שלום אורח
27.09.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המובילה בבינת שיחות Chorus.ai מבטיחה 45 מיליון דולר כדי להבטיח את ה-R ב-CRM

המובילה בבינת שיחות Chorus.ai מבטיחה 45 מיליון דולר כדי להבטיח את ה-R ב-CRM

עם השקעה כוללת של 85.2 מיליון דולר והכרה כאחת ממאה חברות התוכנה הגלובליות הגדולות ביותר ואחד מ-50 המוצרים עם הצמיחה המהירה ביותר לפי G2, קורוס מובילה את הקטגוריה עם הצמיחה המהירה ביותר בטכנולוגיות מכירה

סן פרנסיסקו, 28 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

Chorus.ai, פלטפורמת בינת השיחות מס. 1 לצוותי הכנסות עם צמיחה רבה, הודיעה היום שסגרה סבב סדרה C של 45 מיליון דולר. Georgian Partners הובילה עם השתתפות מחודשת של Emergence Capital, Redpoint Ventures והמשקיעה החדשה Sozo Ventures. הסבב הוא אינדיקטור נוסף לצמיחה המהירה של החברה, שהכפילה את מספר העובדים ושילשה את ההכנסות ב-2019.

"בינת שיחות היא הקטגוריה עם הצמיחה הכי מהירה בטכנולוגיות מכירות עם יותר מ-1,500 חברות שמאמצות את הטכנולוגיה ויותר מ-220 מיליון דולר שהושקעו. היא הופכת במהירות לתוספת הכי קריטית למחסנית הטכנולוגית של צוות הכנסות. את התנופה של קורוס הזין הפיתוח של הפתרון המבוסס על בינה מלאכותית הכי מתקדם בשוק, שמגובה על ידי 12 פטנטים שהוענקו ויש עוד בדרך", אמר ג'ים בנטון, מנכ"ל Chorus.ai. "לקוחות ברבות מהחברות הארגוניות עם הצמיחה הכי מהירה בעולם כמו Gitlab, MongoDB, Qualtrics ו-Procore נוהרים לקורוס כי אנחנו עוזרים להם להביא את המיטב שלהם לכל אינטראקציה ואת הקול של הלקוח לכל החלטה, וזה יוצר קשרים חזקים וחכמים. הם בחרו בקורוס כי היכולות שלנו, כמו השילוב המקורי הראשון שהגיע לשוק עם זום, הן ללא משתווים בענף".

עד היום קורוס גייסה 85.2 מיליון דולר כדי לשנות את האופן שבו עסקים מבינים את אין ספור השיחות שמתרחשות בכל יום, את היעילות שלהן ואת התוצאות שלהן. זה אפשרי באמצעות רשתות אימון מבוססות בינה מלאכותית ובינת שיחות מחוברת, שנארגת לתוך המערכות וזרימות העבודה של הארגון כדי לספק נתונים ותובנות עוצמתיים בפלטפורמה וישירות ליישומים אחרים שבהם נציגי ומנהלי המכירות כבר עובדים. שכבת למידת המכונה מטפלת בניתוח שנחוץ כדי לעזור להגביר את ביצועי הצוות, לבנות קשרים חזקים יותר, לספק בינת הכנסות ולרכוש מודיעין שוק ללא הטיות.

"האתגרים שניצבים בפני עסקים ב-2020 יצרו דחיפות מחודשת לחזק קשרי לקוחות, לייעל העברת מכירות ולחזק את שיתוף הפעולה בתוך הצוותים", אמר סיימון צ'ונג, שותף מנהל ב-Georgian Partners. "החזון של קורוס -- בינת שיחות מחוברת שיכולה להעשיר כל CRM במודיעין מבוסס בינה מלאכותית שנלכד משיחות עם לקוחות בקנה מידה גדול -- הוא הסיבה שהשקענו בשלב מוקדם. התובנות מבוססות בינה מלאכותית העשירות האלה, שמשולבות ישירות לתוך ה-CRM וזרימת העבודה של המכירות, כבר עוזרות לכמה מהחברות הכי נכבדות ומהירות צמיחה בעולם לזכות ביותר עסקאות".

בנוסף למימון, קורוס מודיעה על ההוספה של גרג הולמס, לשעבר מנהל המכירות והאסטרטגיה של החברה בזום, למועצת המנהלים.

"בזום, בתחילה השתמשנו בקורוס כדי לקלוט מהר את נציגי המכירות החדשים שלנו. מחלקת המכירות מייד ראתה ערך, הגדילה את הפרקטיקות המיטביות שלנו והגדילה את המכירות של מוצר חשוב ב-20%. אחרי שראיתי הצלחה מסוג זה כלקוח ההחלטה להצטרף למועצת המנהלים ולהשקיע אישית בקורוס הייתה קלה", אמר הולמס. "קורוס מספקת את הנתונים שנחוצים כדי לעזור לצוותים לבצע את האסטרטגיות הנכונות, ולהשיג את התוצאות הרצויות".

נתונים קנייניים של קורוס, שהוצגו ב-The Weekly Briefing, דוח שבועי שמבוסס על נתונים אנונימיים ממאות צוותי הכנסות B2B, מראים את מידת השינוי שצוותי מכירות נתקלים בו, כגון יותר מנהלי כספים בצד הקונה מאי פעם, גידול של 91% מאז ינואר, שמצטרפים לשיחות. יש גם גידול של 77% באנשי מקצוע ברמת ניהול שמצטרפים לשיחות, ובאופן כללי, היום מתארך: גידול של 25% בפגישות לפני 9 בבוקר וגם גידול של 121% בפגישות אחרי 4 אחרי הצהריים. בנוסף, נושאים כמו תנאי תשלום וחבילות של עסקאות גדלו, ויצרו צורך להדריך נציגים איך לנווט בין השאלות עם אמפתיה ומקצועיות.

שינוי כה רב בבת אחת קשה לנציגים בכל רמת מיומנות, אבל על ידי חיזוק המקצוע באמצעות בינה מלאכותית, הקשרים מקבלים עדיפות. נציגי המכירות יכולים להבין טוב יותר מה באמת חשוב ללקוחות, האתגרים הייחודיים שלהם ורגעי המעורבות שיש לנקוט בהם כדי לסגור עסקה.

למידע נוסף על קורוס או על איך לגרום לשיפורים מוחשיים בביצועים אצל צוותי ההכנסות היום, בקרו בבקשה באתר Chorus.ai.

אודות Chorus.ai

Chorus.ai היא פלטפורמת בינת השיחות מס. 1 לצוותי הכנסות עם צמיחה רבה. Chorus.ai הוקמה ב-2015 ופלטפורמת בינת השיחות שלה מזהה ועוזרת לצוותים לשכפל את הביצועים של נציגים עם הביצועים הכי טובים על ידי ניתוח של פגישות המכירות שלהם. התובנות האלה משמשות כבסיס לאסטרטגיית אימון יעילה לצוותי מכירות והצלחת הלקוח ומספקות תובנות על הקול של הלקוח בכל הארגון. לקוחות כמו זום, Mavenlink, Qualtrics, אדובי ו-GitLab מביאים עובדים חדשים ליצרניות 30-50% מהר יותר ורואים גידול בהשגת מכסות מ-20 ל-100 אחוז. המטה של Chorus.ai נמצא בסן פרנסיסקו, עם משרדים בתל אביב, טורונטו ובוסטון.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200728005130/en/

אנשי קשר

Jake Doll
BLASTmedia for Chorus.ai
chorus@blastmedia.com
317-806-1900 ext 119

מקור:Chorus.ai

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי26/09/2016 צפיות
יריד החדשנות והיזמות של סין (CIEF, "היריד") נפתח רשמית בגואנגג'ואו ב-23 בספטמבר. השנה היריד מתקיים בין 23 ו-25 בספטמבר, לראשונה הוא נערך באופן מקוון ופיזי והשתתפו בו מומחים ואנשי אקדמיה ענפיים בין תחומיים רמי דרג רבים וגורמים משווקים טכנולוגיים שונים.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/09/2019 צפיות
מצורפת להלן הצהרה של הנהגת מאיץ היזמות לנשים בנוגע לציון שנה אחת ליוזמה פורצת הדרך

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/09/2017 צפיות
DXC Technology (NYSE:DXC) הציגה היום את המינויים האחרונים בהנהלה שלה שמחזקים עוד את צוות ההנהלה של DXC, ורובם הצטרפו ל-DXC בשנה האחרונה. הצוות הזה מביא לשוק את "DXC החדשה", שמתמקדת בלקוחות שלה ובאנשים שלה, כשהוא מוציא לפועל את מסע השינוי של החברה

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/09/2020 צפיות
סדרת ספקי הכוח החדשה CS1000 ללא מאוורר מונעת את הרעש האקוסטי והרעידות ביישומים רפואיים, קליניים, מדעיים ותעשייתיים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/09/2020 צפיות
סדרת ספקי הכוח החדשה CS1000 ללא מאוורר מונעת את הרעש האקוסטי והרעידות ביישומים רפואיים, קליניים, מדעיים ותעשייתיים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/09/2020 צפיות
מעל למיליון משתתפים מרחבי העולם צפויים להצטרף בצפייה ישירה

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/09/2021 צפיות
שדות תעופה, מלונות, ורכבות פונות לרובוטי חיטוי אוטונומיים כדי לחזק את הבטיחות, השקט הנפשי והתמיכה בהתאוששות של ענף הנסיעות

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/09/2019 צפיות
מצורפת להלן הצהרה של הנהגת מאיץ היזמות לנשים בנוגע לציון שנה אחת ליוזמה פורצת הדרך

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/09/2020 צפיות
סדרת ספקי הכוח החדשה CS1000 ללא מאוורר מונעת את הרעש האקוסטי והרעידות ביישומים רפואיים, קליניים, מדעיים ותעשייתיים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/09/2020 צפיות
סדרת ספקי הכוח החדשה CS1000 ללא מאוורר מונעת את הרעש האקוסטי והרעידות ביישומים רפואיים, קליניים, מדעיים ותעשייתיים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/09/2020 צפיות
מעל למיליון משתתפים מרחבי העולם צפויים להצטרף בצפייה ישירה

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/09/2021 צפיות
שדות תעופה, מלונות, ורכבות פונות לרובוטי חיטוי אוטונומיים כדי לחזק את הבטיחות, השקט הנפשי והתמיכה בהתאוששות של ענף הנסיעות

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים23/09/2026 צפיות
BD Strategy Partners חברת בוטיק אמריקנית לגיוס וייעוץ, הודיעה היום על פתיחה של משרד בישראל, שמתבסס על שבע השנים המוצלחות של החברה בעזרה לחברות ישראליות לגייס ולהעסיק אנשים מאוד מוכשרים בארצות הברית.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים22/09/2022 צפיות
אנדרסן גלובל ממשיכה להפגין את מחויבותה להרחיב את הפלטפורמה הגלובלית שלה באפריקה, ומודיעה על כניסתה לשוק האלג'ירי באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת המיסים עם מלוא השירותים Cabinet Hadj Ali.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica