חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

The Health Bank תשתף פעולה עם Nanotronics Health, LLC כדי להפיץ מכונת הנשמה לא פולשנית זולה שמיוצרת בארה"ב לתמיכה נשימתית במשך מגיפת קוביד-19

 

The Health Bank תשתף פעולה עם Nanotronics Health, LLC כדי להפיץ מכונת הנשמה לא פולשנית זולה שמיוצרת בארה"ב לתמיכה נשימתית במשך מגיפת קוביד-19

דובאי, איחוד האמירויות, 17 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE) :

סלמן עריף, המנכ"ל של The Health Bank (THB) Global, הודיע היום שהחברה משתפת פעולה עם Nanotronics Health, LLC כדי להפיץ את nHale™, מכונת הנשמה לא פולשנית. היא תפיץ באזור המזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אסיה (MENASA). כדי לתמוך בטיפול נשימתי לא פולשני באזור, The Health Bank גם תכשיר אנשי צוות רפואי בהפעלת המכשיר.

"בשאיפה למציאת פתרון לניהול התסמינים של קוביד-19 באמצעות שיטות לא פולשניות, שיתפנו פעולה עם Nanotronics Health, LLC במכירה וההפצה של nHale™. השותפות הזאת מנגישה את nHale™ באזור המזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אסיה (MENASA), והחולים וספקי שירותי הבריאות ירוויחו מפתרון נשיג באיכות גבוהה", אמרה זרמינה ג'אפר, מנהלת האסטרטגיה ב-THB Global.

Nanotronics Health, LLC קיבלה אישור לשימוש חירום (EUA) ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) עבור nHale™ לשימוש במתקני טיפול רפואי מסורתיים, מקומות שהוסבו לטיפול במספר רב של חולי קוביד-19 ובסביבה ביתית עם מרשם רופא. האישור הזה כולל שימוש אופציונלי בחמצן משלים יחד עם nHale™ כשאיש צוות רפואי מוסמך רושם זאת.

הנשמה לא פולשנית קריטית לטיפול בחולי קוביד-19 בבית החולים ומעבר לו. כדי לענות על הצורך הזה, Nanotronics Health, LLC השתמשה במומחיות העמוקה שיש לננוטרוניקס בתוך החברה ושילבה בינה מלאכותית מתקדמת, בקרת בית חרושת חכמה (IFC) והנדסה מתוחכמת כדי להגות, לתכנן ולייצר את nHale™ בפחות מ-90 יום.

"פיתחנו את nHale™ כדי לענות על הצורך הדחוף באפשרויות של הנשמה לא פולשנית לחולים שסובלים מקוביד-19", אמרה ג'ולי אורלנדו, נשיאת Nanotronics Health, LLC. "התכנון שלנו היה מכוון לאיכות, נוחות וקלות שימוש, ו-nHale™ זמינה בעלות זעירה יחסית למכונות הנשמה לא פולשניות אחרות".

Nanotronics Health, LLC פיתחה את nHale™ כדי לעזור למבוגרים שנושמים באופן עצמוני וסובלים ממחלת קוביד-19. היא מיועדת לשימוש במצבים שאינם מסכני חיים, כמו חולה שצריך סיוע כדי לנשום אבל לא צריך תמיכה נשימתית פולשנית על סמך הפרוטוקולים הרפואיים הסטנדרטיים.

אודות The Health Bank

The Health Bank (THB) היא חברת ניהול בריאות גלובלית המבוססת על טכנולוגיה שמציעה לאנשים, משפחות וחברות מגוון של שירותי בתי חולים וירטואליים כדי לתמוך ולנהל את הבריאות והשלומות שלהם. עם מיקוד חזק במניעה ושלומות, אנחנו מעצימים את החברים שלנו שיהיו פרואקטיביים בהשגה ושמירה על סגנון חיים בריא, תוך מניעת מחלות, באמצעות תוכניות הרפואה המדויקת והניטור מרחוק שלנו.

המומחיות שלנו בהספקת טיפול רפואי מותאם אישית מציעה לחברים וליקיריהם שקט נפשי כשהם מתמודדים עם כל אתגר בריאותי כרוני או אקוטי, לא משנה כמה הוא מורכב.

אודות Nanotronics Health, LLC

Nanotronics Health, LLC היא חברת בת של ננוטרוניקס ומופעלת על ידה. החברה משתמשת בבקרת בית חרושת חכמה (IFC) כדי לבנות ולהתאים את הגודל של מכשירים רפואיים שהם נשיגים, נגישים ומתוכננים היטב. המוצר הראשון שלנו, nHale™, מכונת הנשמה לא פולשנית, נהגה, נבנה והשיג אישור לשימוש חירום מ-FDA בתוך 90 יום כדי לטפל בחולים שסובלים מקוביד-19. אחרי שקיבלה אישור לשימוש חירום, Nanotronics Health, LLC התחילה מייד לייצר ולהפיץ מכשירים.

אודות nHale™

nHale™ הוא מכשיר לחץ אוויר חיובי עם שתי רמות (Bi-PAP) לתמיכה בטיפול נשימתי של מבוגרים שנושמים באופן עצמוני שמשקלם מעל 30 ק"ג וסובלים ממחלת קוביד-19. זאת מכונת הנשמה לא פולשנית שמיועדת לשימוש במצבים שאינם מסכני חיים, עבור חולים שנושמים באופן עצמוני, כמו חולה שצריך סיוע כדי לנשום אבל לא צריך תמיכה נשימתית פולשנית על סמך הפרוטוקולים הרפואיים הסטנדרטיים.

המכונה היא לשימוש במתקני טיפול רפואי מסורתיים (לדוגמה בתי חולים, מוסדות דיור מוגן, בתי אבות) וגם במקומות שהוסבו לטיפול במספר רב של חולי קוביד-19 (לדוגמה, מרכזי כנסים, מעונות של אוניברסיטאות, מלוניות וכדומה). nHale™ מיועדת לשימוש גם בסביבה ביתית עם מרשם רופא.

אפשר להשתמש בחמצן משלים עם המכשיר nHale™ כדי להגדיל את ריכוז החמצן של זרימת האוויר שמסופקת לחולה רק לפי מרשם והדרכה של איש צוות רפואי מוסמך. חייבים להקפיד על האזהרות כאשר משתמשים בחמצן משלים עם המכשיר nHale™.

Nanotronics Health LLC, חברה בת של ננוטרוניקס, השתמשה במומחיות העמוקה שיש לננוטרוניקס בתוך החברה ושילבה בינה מלאכותית מתקדמת, בקרת בית חרושת חכמה (IFC) והנדסה מתוחכמת כדי לבנות מכונה שקל לייצר אותה בקנה מידה גדול ובעלות מופחתת כדי להגביר את הנגישות לכל האמריקנים. nHale™ מתוכננת לנוחות וקלות שימוש עם הפשטות של לחצן אחד.

nHale™ אושרה על ידי FDA במסגרת אישור לשימוש חירום [EUA]; nHale™ מאושרת רק למשך ההכרזה שקיימות נסיבות שמצדיקות את האישור לשימוש חירום במכשיר; nHale™ לא קיבלה את האישור של FDA.

nHale™ הוא סימן מסחר של ננוטרוניקס בארה"ב שאפשר למצוא באתר nanotronics.co/nhale.

אנשי קשר

Zarmina Jafar, Head of Strategy, The Health Bank
Zarmina@thbglobal.com; +97.15.05.13.13.00

Mary Cunney, Chief Communications Officer, Nanotronics
MCunney@nanotronics.co; 212.401.6209

מקור:The Health Bank

מולטימדיה