חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טומי הילפיגר מאיצה את מסע הקיימות עם התוכנית השאפתנית Make it Possible

טומי הילפיגר מאיצה את מסע הקיימות עם התוכנית השאפתנית Make it Possible

כשמניע אותה החזון שלה "לא לבזבז כלום ולקבל בברכה את כולם", תוכנית הקיימות Make it Possible של טומי הילפיגר קובעת 24 מטרות נועזות סביב מעגליות וכלילתיות לקראת 2030

  • טומי הילפיגר ניגשת לקיימות מנקודת מבטסביבתית וחברתית, ו-Make it Possible מתמקדת במעגליות וכלילתיות,בהתאמה.
  • המשימה של Make itPossible היא ליצור אופנה ש"לא מבזבזת כלום ומקבלת בברכה את כולם".
  • התוכנית כוללת 24 מטרות בארבעה עמודיםלקראת 2030
  • www.sustainability.tommy.com
  • #TommyHilfiger

אמסטרדם, 31 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

חברת טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], מכריזה על Make it Possible, גישה נועזת לקיימות סביבתית וחברתית שמחזקת את המחויבות של הארגון ליצור אופנה ש"לא מבזבזת כלום ומקבלת בברכה את כולם". באמצעות Make it Possible, טומי הילפיגר מתחייבת בהתחלה ל-24 מטרות שאפתניות שמתרכזות סביב מעגליות וכלילתיות, ונמצאות בארבעה עמודים לקראת 2030:

  • סובב במעגל: ליצורמוצרים שהם מעגליים באופן מלא, וחלק מלולאה מקיימת.
  • מיוצר לחיים: לפעולעם רגישות לגבולות פלנטריים, לדוגמה בתחומים של שינויי האקלים, שימוש בקרקע,מים מתוקים וזיהום כימי, ממה שאנחנו קונים ועד להיכן שאנחנו מוכרים.
  • כולם מתקבליםבברכה: להיות מותג שמתאים לכל מעריץ של טומי -- תמיד כלילתי, נגיש לחלוטין.
  • הזדמנויות לכולם: ליצורנגישות שווה להזדמנויות -- אין חסמים להצלחה אצל טומי הילפיגר.

את התוכנית של טומי הילפיגר מניעה האסטרטגיה Forward Fashion של חברת האם PVH Corp, קבוצה של 15 עדיפויות שמיועדות להפחית את ההשפעות השליליות לאפס, להגדיל את ההשפעות החיוביות ל-100% ולשפר את החיים של יותר ממיליון האנשים שלאורך שרשרת הערך של החברה.

"פתחתי את החנות הראשונה שלי, People’s Place, ב-1969 בעיר הולדתי אלמירה כדי שאנשים מכל רקע ייפגשו ויהיו שותפים לחוויות מרגשות של תרבות הפופ", אמר טומי הילפיגר. "כשהמותג שלנו התפתח עם השנים, כשמניעה אותו הרוח הכלילתית הזאת, כך גם המחויבות שלנו לקיימות חברתית וסביבתית. עם Make it Possible נתקדם אפילו עוד עם המחויבות שלנו. אנחנו פועלים להשגת החזון שלנו כשכל הארגון מתמקד בו, ולמרות שעוד לא הגענו לשם, אנחנו מתכוונים להגיע".

"בזמנים אלה של משבר בריאותי, אנושי, סביבתי וכלכלי אנחנו שותפים לאחריות למצוא פתרונות חדשניים שיעודדו כלילתיות ויבנו עתיד יותר מעגלי", אמר מרטין הגמן, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "זה הטבע שלנו לחולל שינוי, אפילו בזמנים הכי קשים, וזאת הסיבה שאנו מכריזים על תוכנית הקיימות השאפתנית שלנו Make it Possible, שמתווה 24 מטרות לקראת 2030. לטומי הילפיגר יש היסטוריה של עשר שנים ביצירת עתיד יותר מקיים, כולל היותנו חלוצים בתהליכי דנים דלי השפעה, הנהגת משמריות מים ויצירת קולקציות יותר כלילתיות. Make it Possible היא אחת הדרכים שבהן נפעל ביחד כדי לתרום תרומה משמעותית ומתמשכת כדי להגיע לתעשיית אופנה טובה יותר".

Make it Possible היא אבן הדרך האחרונה במסע הקיימות של טומי הילפיגר. הישגים חשובים כוללים את ההשקה של Tommy Hilfiger Adaptive כדי לעזור למבוגרים וילדים עם מוגבלויות להתלבש בקלות רבה יותר, ואתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר, תוכנית גלובלית שמטרתה לתמוך בהזנקים ועסקים בשלב ההגדלה שמפתחים פתרונות שמקדמים כלילתיות וקיימות באופנה. ממש לאחרונה טומי הילפיגר השיקה את People’s Place Program כדי לקדם את הייצוג של קהילות של שחורים, ילידים ואנשים עם צבע (BIPOC) בתעשיות האופנה והקריאייטיב. עד היום, יותר מ-80% מהמעצבים של טומי הילפיגר קיבלו הכשרה באסטרטגיות של עיצוב מעגלי וב-2019 72% מהכותנה שבה השתמשו בכל העולם הגיעה ממקורות בני קיימא. בנוסף, שני מיליון בגדים מדמין עברו גימור דל השפעה, שהפחית את כמות המים והאנרגיה שבהם השתמשו. כל קולקציה עונתית של טומי הילפיגר כוללת יותר סגנונות בני קיימא בקולקציות שלה, כפי שמעידה התוספת של 50% בסגנונות בני הקיימא שבתכנון לאביב 2021, כפול מהכמות של אביב 2020.

מתוך הכרה שאף חברה יחידה לא יכולה לשנות את סביבת הקיימות לבדה, טומי הילפיגר, כחלק מ-PVH Corp., איחדה כוחות עם שותפים מהתעשייה על ידי חתימה על ברית האופנה באוגוסט 2019, וגם הצטרפה ליוזמות Make Fashion Circular ו-Jeans Redesign של קרן אלן מקארתור. בשנים האחרונות טומי הילפיגר משתפת פעולה עם WWF (הקרן העולמית לשימור חיות הבר) כדי לטפל בסיכוני מים במקומות של שרשרת האספקה האסטרטגית שלנו. זה כולל הכשרה בניהול סיכוני מים עבור ספקים ופארקים תעשייתיים באגן נהר הטאיהו בסין ולשמש כשותפת המותגים המייסדת של תוכנית חדשה של משמריות מים בווייטנם ואגן המקונג.

לאורך המסע שלה, טומי הילפיגר תשתף את ההתקדמות שלה. למידע נוסף על Make it Possible וסקירה מלאה של הישגים עד היום, בקרו בבקשה באתר http://sustainability.tommy.com.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-40,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של 9.9 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, Twitter ו-LinkedIn.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52274547/en

אנשי קשר

Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Sr. Director, Communications and Earned Media
Baptiste.Blanc@tommy.com
+31 62904 2334

מקור: Tommy Hilfiger

מולטימדיה

וידאו

ה"מדוע" מאחורי החזון שלנו ליצור אופנה שלא מבזבזת כלום ומקבלת בברכה את כולם.