חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדריכלות פנים - פותחים את העיניים לעתיד

מאת: מכון קוויםאומנות - כללי10/01/2010842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדריכלות פנים זהו תחום מתחדש ועדכני ובכל שנה מתווספים אליו עקרונות עיצוביים והנדסיים חדשים בשילוב עם טרנדים עיצוביים מעניינים במיוחד. במאמר זה נעסוק באחד הטרנדים החדשים בעולם של אדריכלות פנים שאמור לתפוש תאוצה בשנת 2010- אדריכלות פנים העושה שימוש נרחב בזכוכית לסוגיה.
השימוש בזכוכית כחומר בנייה עיקרי היה נהוג עד כה רק בבנייני משרדים או גורדי שחקים ואילו בבתים פרטיים ובבנייני מגורים נהגו לשלב זכוכית בכמויות קטנות יחסית. אולם, מגמה זו עומדת להשתנות ובעתיד הקרוב נראה יותר ויותר מבני מגורים העושים שימוש נרחב בזכוכית הן בחלקו החיצוני של המבנה והן כחומר דומיננטי מבחינת אדריכלות פנים.


אדריכלות פנים בזכוכית - מכניסים את העולם לתוך הבית

אדריכלות פנים העושה שימוש נרחב בזכוכית טומנת בחובה מספר יתרונות חשובים והראשון שבהם הוא התאורה. בשנים האחרונות הגיעו מומחים רבים בתחום של אדריכלות פנים ועיצוב פנים למסקנה כי תאורה טבעית תורמת רבות למראהו הפנימי של כל חלל. אדריכלות פנים העושה שימוש רב בזכוכית מאפשרת להביא את אור השמש גם לתוך חדריו הפנימיים של הבית ומעבר לכך, גורמת לתחושת זרימה מן החוץ אל הפנים ולכן, יוצרת אווירה טבעית, שלווה ובהירה בכל החדרים בבית או בדירה. מעבר לכך, שימוש נרחב בזכוכית יוצר תחושת מרחב גדולה יותר, הן כאשר מסתכלים על הבית מבחוץ והן כאשר נמצאים בתוך אחד החללים הפנימיים שלו.
הפיתוחים הטכנולוגיים המשמעותיים בתחום הזכוכית בשנים האחרונות הפכו אותה לחומר בנייה ועיצוב מגוון וחזק במיוחד וכיום, ניתן להשתמש בזכוכית לא רק להוספה של חלונות או אלמנטים עיצוביים אלה כחומר בניין של ממש.

אדריכלות פנים בזכוכית- ירוק זה שם המשחק

המגמה הירוקה השוטפת את העולם תופשת מקום נכבד גם מבחינת אדריכלות פנים ואין ספק כי השימוש הנרחב בזכוכית כחומר בניין ועיצוב עומדת בקנה אחד עם מגמה זו. היתרון האקולוגי הגדול ביותר הגלום בשימוש בזכוכית הוא החיסכון האדיר בכמות האנרגיה המתבזבזת על תאורה וחימום. אדריכלות פנים העושה שימוש נרחב בזכוכית מקטינה משמעותית את הצורך בתאורה ובחימום בשעות היום ומאפשרת להנות מאורה ומחומה הטבעי של השמש עד לרגעים האחרונים של השקיעה. מעבר לכך, זכוכית היא חומר בנייה זול מאוד מה שמקטין משמעותית את העלויות הגלומות בבנייה.
היות וניתן למחזר זכוכית בקלות יחסית, אדריכלות פנים העושה בה שימוש תותיר הרבה פחות פסולת בניין שלא ניתנת למחזור ואם אתם רוצים לתרום לסביבה אף יותר, תוכלו להחליט שכל הזכוכית שתשתמשו בה תהיה זכוכית ממוחזרת.

אדריכלות פנים - מה צופן לנו העתיד ?

אין ספק כי אדריכלות פנים הרואה בזכוכית חומר בנייה תהפוך פופולרית יותר ויותר בשנים הקרובות. החידושים הרבים בתחום הזכוכית בשילוב עם ההבנה הגלובאלית כי יש למצוא דרכים יצירתיות להקטנת פליטות גזי החממה בעולם יאפשרו לשלב יותר ויותר מהחומר השקוף במבני מגורים וסביר מאוד להניח שהנוף הנשקף אלינו כאשר נצעד ברחוב בעתיד יכיל הרבה יותר זכוכית.

לפרטים נוספים:  קווים המכון לעיצוב ואדריכלות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכון קווים , מכון ללימודי עיצוב פנים ואדריכלות , לימודי מסלול לעיצוב פנים ואדריכלות , מכינות לעיצוב , הנדסאי לעיצוב פנים ואדריכלות , תוכנות , סדנא לעיצוב הבית .

http://www.cavim.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכון קווים

מאת: מכון קוויםעיצוב11/04/101368 צפיות
לימודי עיצוב פנים ללא כל צל של ספק הפכו יותר ויותר פופולריים בשנים האחרונות. אולם חשוב לציין כי כל אותן תוכניות אינסטנט לעיצוב הבית שאנו רואים במסך הטלביזיה ולאחרונה מופיעות כמו פטריות אחריי הגשם - לא תמיד עושות חסד לתחום עיצוב הפנים ובמקרים נדירים אפילו חוטאות לתחום המרתק והנרחב הזה. ובוודאי שאי אפשר ללמוד מהן על האספקט הכל כך חשוב - לימודי עיצוב פנים.

מאת: מכון קוויםעיצוב21/03/101414 צפיות
לימודי עיצוב גרפי תכליתם להכשיר מעצבים במדיום טכנולוגי - המחשב. עיצוב גרפי נמצא בכל מקום; הוא נמצא באריזות המוצרים שאנו קונים, בעטיפות הספרים והתקליטורים, באופן בו העיתונים מעוצבים, בפרסומות אותן אנחנו רואים. למעשה, אפילו הגופנים שאנו רואים במקומות שונים הם תוצאתו של מעצב אשר סיים לימודי עיצוב גרפי. במילים אחרות, כמעט כל דבר מעשה ידי אדם קשור במידה כזו או אחרת עם עיצוב גרפי. מהו עיצוב גרפי? האם מדובר באמנות או מקצוע? וכיצד אפשר להשלב בתחום?

מאת: מכון קוויםעיצוב11/03/101201 צפיות
מכינה לעיצוב, מסגרת לימודית שמעניקה כיוון ותשובות לצעירים רבים שמעוניינים להתקדם ולהשתלב בעולם האמנות והעיצוב. בין רבים שיחשקו במוסד לימודים מוצלח לעיצוב, מעטים יצליחו להתקבל, ושאננות היא לא הדרך הנכונה. גם אם אתם כישרוניים ואוחזים במכחול ובעיפרון מגיל אפס, הסיכויים שלכם להתקבל לא תלויים אך ורק בכישרון הטבעי שלכם. כל מוסד לימודים רציני לעיצוב ידרוש מכם תיק עבודות מגוון וחזות אמנותית מגובשת.

מאת: מכון קוויםעיצוב07/03/101173 צפיות
לימודי עיצוב בתעשייתי לא נולדו בחלל ריק, הם תוצר של המהפכה התעשייתית כולה, והתפתחו מתוך תחרות ומתוך הצורך ההולך וגובר מצד צרכנים להתמקד לא רק בטיבו של המוצר כי גם במראהו. הספרות מצביעה על שנת 1865 כתחילתו של עידן חדש, עידן שבו החל להתפתח אצל הצרכן שאיפה למוצרים שונים כגון: רהיטים ומוצרי חשמל - כך שיהיו לא רק נוחים ופונקציונאליים כי אם גם מרשימים. בנוסף העולם נחשף בשנים אלו לחומרי ייצור חדשים חלקם טבעיים כגון שנהב או שריון צב וכן לחומרים חדשים מעובדים דוגמת - צלולואיד מלאכותי. ועל אף שבסוף המאה

מאת: מכון קוויםעיצוב28/02/101193 צפיות
מכינה לעיצוב אופנה - הכניסה לעולם העיצוב מדוע מכינה לעיצוב אופנה ? ובכן, עולמו של מעצב האופנה מאתגר ותחרותי. תלאות הדרך מתחילות עוד לפני הכניסה למוסדות הלימוד - רק המוכשרים והטובים ביותר זוכים להתקבל אליהם. לימודי עיצוב אופנה נחשבים פופולריים כבר שנים רבות, וכל מי שחוש האופנה טבוע בו פונה ללמוד את המקצוע הזוהר. כל שנה מאות של אנשים מוכשרים מנסים להתקבל לאחד מבתי הספר ללימודי עיצוב אופנה וכמובן, רק מעט מן המעט זוכים ללמוד בהם בסופו של דבר. בדורות עברו היה מספיק כישרון וחזון כדי להתקבל ללימודים של עיצוב אופנה, היום נדרש גם ידע שאדם לבדו לא יכול לרכוש. ואכן - אחוז ניכר מהניגשים לבחינות של בתי הספר לעיצוב אופנה עוברים קודם מכינה לעיצוב אופנה. מכינה לעיצוב אופנה מגדילה באופן ניכר את הסיכויים של הלומדים בה להתקבל ללימודי העיצוב הנחשקים.

מאת: מכון קוויםעיצוב18/02/101224 צפיות
לימודי פוטושופ - להצטרף אל עולם המחר... לימודי פוטושופ מהווים בבואה להתפתחויות של ימינו, עם התפתחותו של עולם הצילום והמעבר מצילום על פילם לצילום דיגיטאלי, עלתה חשיבותן של התוכנות לעיבוד תמונה. פוטושופ הייתה מתחילתה התוכנה הפופולארית ביותר בתחום עיבוד התמונה כבר בתחילת דרכה והיא נשארה הנפוצה ביותר גם כיום, כמעט עשרים שנה אחרי שיצאה לאור. השימוש הנרחב בתוכנת פוטושופ בקרב צלמים, משרדי פרסום וגרפיקאים, הפכו לימודי פוטושופ למקצוע מבוקש ביותר בקרב סטודנטים לעיצוב, צלמים, בוני אתרים אינטרנט ותחומים נוספים בעולם הגראפיקה והצילום. לימודי פוטושופ הם למעשה הכרח בתחומים האלו מכיוון שבכל משרד פרסום, הוצאה לאור או סטודיו לעיצוב גראפי שמכבד את עצמו, עובדים עם התוכנה והכרת הפוטושופ הוא במקרים רבים תנאי מקדים לקבלה לעבודה.

מאת: מכון קוויםעיצוב13/02/101225 צפיות
לימודי עיצוב - המסלול שלך להצלחה בוודאי שאלתם את עצמכם מדוע עליכם להשקיע זמן ומשאבים לצורך לימודי עיצוב. ובכן רכישת השכלה בעיצוב, ממש כמו רכישת השכלה בכל מקצוע אחר, היא הכרחית וחיונית להצלחתו של המעצב לעתיד. לימודי עיצוב כוללים מגוון רחב של מסלולים וביחד מהווים דיסציפלינה שצומחת ומשגשגת בעולם כולו. תחום זה מזמן אפשרויות רבות לכל מי שמגלה עניין בעולם העיצוב. ייתכן מאוד שאתם כבר מעורבים בדרך זו או אחרת בעיצוב הסביבה שלכם, בוודאי יש לכם את הכשרון הדרוש על מנת להצליח בתחום הזה ומנה גדושה של יצירתיות, אך אין די בהם כדי לפצוח בקריירה משגשגת. יש צורך לרכוש השכלה מקצועית וביחד עם הכישורים המולדים - לסלול את הדרך להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223295 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223585 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223323 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205181 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205220 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206156 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192339 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica