חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

PTR Robots מציגה את הרובוט המרים הנייד הראשון בעולם שגם מעביר וגם משקם חולים

 

PTR Robots מציגה את הרובוט המרים הנייד הראשון בעולם שגם מעביר וגם משקם חולים

הרובוט להעברת ושיקום חולים נייד וחכם

אודנסה, דנמרק, 1 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

PTR Robots, חברת רובוטי שירות דנית, הודיעה על הופעת הבכורה העולמית של הרובוט שלה שיכול לנייד ולהעביר חולים. הרובוט של PTR Robots, שפותח במשותף עם אנשי מקצוע מתחום הבריאות, הוא פתרון הרובוט החכם ונייד הראשון שיכול לנוע בגמישות במגזרי הטיפול הרפואי והסיעוד. הוא עוזר להעביר ולשקם אנשים עם תפקודים לקויים, וגם מפחית את הלחץ מהצוותים, ומפנה אותם ממשימות עתירות עבודה. רובוט של PTR Robots גם מפחית את סכנת ההידבקות, כי דרושה נוכחות של מטפל אחד בלבד כדי לבצע העברה של חולה.

אחד מכל ארבעה חולים מרותקים למיטה בבית חולים טיפוסי לא יכול להסתמך על עצמו וצריך סיוע, גם להעברה וגם לשיקום. הצורך הזה בולט אפילו יותר במוסדות סיעודיים. לפי ארגון הבריאות העולמי, פציעות בגלל הרמה מהוות שליש מכל הפציעות העיסוקיות בקרב אחיות.

"הרבה מוסדות סיעודיים, בתי חולים ומוסדות אחרים מאוד מתעניינים ברובוט להעברת ושיקום חולים שלנו. אם זקן שובר את הירך שלו, הרובוט יכול לעזור לו לעמוד מייד אחרי הניתוח. הרובוט גם מלווה את החולה כשהוא עושה את צעדיו הראשונים אחרי ניתוח", אומר לונה יאגר לינדקוויסט, מנכ"ל PTR Robots.

הרובוט המרים של PTR Robots מתוכנן "להתכווץ" בגודלו כדי שיעבור בקלות דרך דלתות רגילות. זה אומר שביצועי הרובוט טובים יותר ממנופי תקרה נייחים מסורתיים מבחינת גמישות.

PTR Robots היא חברת בת של Blue Ocean Robotics, שחוללה מהפיכה בשוק רובוטי השירות באמצעות חברות בת כמו UVD Robots ו-GoBe Robots.

"באמצעות PTR Robots יצרנו קטגוריית מוצרים חדשה לגמרי בתחום ההעברה ושיקום של חולים, בדומה למה שעשינו לחיטוי UV עם חברת הבת שלנו UVD Robots", אומר קלאוס ריסגר, מנכ"ל Blue Ocean Robotics, ויו"ר מועצת המנהלים של PTR Robots.

הרובוטים של UVD Robots מותקנים בכל העולם, ומחטאים בתי חולים, מלונות, מפעלים לעיבוד מזון, חדרים נקיים בתעשיית התרופות, שדות תעופה, תחנות רכבת, גני ילדים ועוד.

אודות PTR Robots ו-Blue Ocean Robotics

PTR Robots היא חברת בת של Blue Ocean Robotics, אחת מהקבוצות המובילות בעולם בפיתוח של רובוטי שירות מקצועיים. המטה של Blue Ocean Robotics נמצא באודנסה, דנמרק -- "בירת הרובוטים" של אירופה -- שם הקבוצה מפתחת, מייצרת ומוכרת רובוטי שירות למגזרי הבריאות, אירוח, בנייה וחקלאות.

תמונות לעיתונות

אנשי קשר

Merima Cikotic
Blue Ocean Robotics
mc@blue-ocean-robotics.com
+45 71-99-56-06

מקור: PTR Robots

מולטימדיה