חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זינגה סוגרת את הרכישה של Rollic מאיסטנבול, מובילה בעסקי משחקי ההייפר קז'ואל הצומחים במהירות

זינגה סוגרת את הרכישה של Rollic מאיסטנבול, מובילה בעסקי משחקי ההייפר קז'ואל הצומחים במהירות

  • כניסה לאחת הקטגוריות הכי גדולות ומהירותצמיחה של משחקים בסלולר
  • הגדלה וגיוון של עסקי הפרסום של זינגה
  • הוספה של צוות מאוד מוכשר ורשת נרחבת שלמפתחים חיצוניים

סן פרנסיסקו, 2 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE) :

Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, ו-Rollic, מפתחת ומוציאה לאור של משחקים בסלולר מאיסטנבול עם תיק מלהיב של משחקי הייפר קז'ואל פופולריים שהורדו יותר מ-365 מיליון פעמים, הודיעו היום שהחברות סגרו את העסקה שלפיה זינגה רכשה 80% מ- Rollic תמורת מחיר רכישה כולל, כולל התאמות להון חוזר, של בערך 180 מיליון דולר במזומן. בשלוש השנים הבאות זינגה תרכוש את 20% הנותרים בתשלומים שווים לפי קביעות שווי שיתבססו על יעדים ספציפיים של סך הכנסות ורווחיות.

הרכישה של זינגה מציינת את הכניסה של זינגה לשוק ההיפר קז'ואל הצומח במהירות ומביאה לזינגה צוות מאוד מוכשר עם רשת גדולה של מפתחים חיצוניים. Rollic גם מגדילה משמעותית את הקהל של זינגה תוך הגדלת עסקי הפרסום שלה. את רוליג' ימשיכו לנהל המייסד והמנהל הכללי שלה בוראק ורדל וצוות ההנהלה הנוכחי. בנוסף, החברה מתכוונת להשאיר את המטה שלה באיסטנבול, טורקיה.

"אנחנו שמחים לקבל את Rollic והצוות המאוד מוכשר שלה, יחד עם רשת המפתחים הנרחבת שלה, לזינגה, אמר פרנק גיבו, המנהל הכללי של זינגה. " Rollic מביאה את זינגה לתוך עולם ההייפר קז'ואל, שהיא אחת מקטגוריות המשחקים בסלולר הכי מלהיבות ומהירות צמיחה. הקהל הגדול ומגוון של Rollic יהיה אף הוא רב ערך לזינגה כשסביבת המשחקים והפרסום בסלולר ממשיכה לגדול".

"אנחנו נרגשים במיוחד להצטרף לזינגה, הבית המושלם לתרבות וערכי הליבה של Rollic", אמר  בוראק ורדל, המייסד והמנהל הכללי של Rollic. "בפרק החדש הזה, זינגה ורוליג' יפגישו כוח הפקה מסיבי מלא ביצירתיות, איכות וצוותים מאוד כישרוניים. אנחנו מחויבים לבטא את האנרגיה הפוטנציאלית של האיחוד הזה על ידי יצירת הדור הבא של המשחקים בסלולר".

Rollic, שהוקמה בדצמבר 2018 על ידי בוראק ורדל, דניז בסרן ומהמט ג'ן יאבוז, היא מוציאה לאור ומפתחת של משחקי הייפר קז'ואל שנמצאת באיסטנבול, טורקיה. שמונה מהמשחקים של Rollic הגיעו למקום הראשון או השני של משחקים להורדה חינם בחנות האפליקציות בארה"ב, והכותרים האחרונים שלה, Go Knots 3D ו-Tangle Master 3D, היו שני המשחקים שהורדו הכי הרבה בחנות האפליקציות בארה"ב ברבעון השני של 2020.

הסגירה של הרכישה הזאת היא בתוקף מ-1 באוקטובר 2020. זינגה צופה שתעדכן את הצפי שלה שנת 2020 המלאה כאשר תדווח על התוצאות הכספיות ברבעון השלישי של 2020.

הערת העורך:

גרפיקה ונכסים חשובים זמינים לשימוש בקישור הבא: https://www.dropbox.com/sh/mpjq5uayxvavjfu/AAC06swtg_3lwFJAwNddRz4Ra?dl=0

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות Rollic

Rollic שהוקמה בדצמבר 2018 היא מפתחת ומוציאה לאור של משחקים מאיסטנבול, שמתמחה במשחקי הייפר קז'ואל שאפשר לשחק חינם ל-iOS ואנדרואיד. המשחקים שהפיצה Rollic כוללים את:

Go Knots 3D, Flipper Dunk, Onnect – Pair Matching Puzzle, Pixel Shot 3D, Picker 3D, Repair Master 3D, Tangle Master 3D, Water Shooty, Wheel Smash.

Rollic מחויבת להפיק כותרים גלובליים מאוד אטרקטיביים תוך בניית סביבת מפתחים משגשגת בתעשיית המשחקים. רוליג' נרכשה על ידי זינגה, מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, ב-2020. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.rollicgames.com או תעקבו אחרי Rollic: Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter או הבלוג של רוליג'.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52298071/en

אנשי קשר

Zynga Investor Relations:
Rebecca Lau
Investors@zynga.com

Zynga Press:
Sarah Ross
Sarah@zynga.com

מקור: Zynga

מולטימדיה