חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הושלמה ההתקנה של הגג הסולרי החזק ביותר בעולם שפועל כעת במחסן ומרכז הלוגיסטיקה המתקדם של PVH אירופה

הושלמה ההתקנה של הגג הסולרי החזק ביותר בעולם שפועל כעת במחסן ומרכז הלוגיסטיקה המתקדם של PVH אירופה

אמסטרדם, 6 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

PVH אירופה, המטה הגלובלי של טומי הילפיגר והמשרדים האירופים של קלווין קליין, שניהם בבעלות PVH Corp. [NYSE: PVH], הודיעה על ההתקנה של הגג הסולרי שמאמינים שהוא החזק ביותר בעולם* שפועל כעת במחסן ומרכז הלוגיסטיקה המתקדם שלה בוונלו, הולנד. הגג הסולרי שנוצר על ידי יותר מ-48,000 פנלים סולריים מכסה את טביעת הרגל החשמלית של המרכז, וגם מספק בעקיפין 100% מכל האנרגיה של המחסנים, המשרדים והחנויות של PVH אירופה באמצעות רשת החשמל הציבורית של הולנד. שותפת האנרגיה של PVH אירופה, אנקו, אישרה שכל האנרגיה שנחוצה כדי לספק חשמל לבניינים האלה מיוצרת על ידי ההתקנה החדשה על הגג. המחסן ומרכז הלוגיסטיקה בוונלו נמצאים בבעלות Heylen Warehouses, חברת נדלן לוגיסטיקה בלגית, במיזם משותף עם AG Real Estate, ו-IZEN נשכרה כשותפת ההתקנה הטכנית של הגג.

אבן הדרך הזאת היא עוד צעד במסע של PVH להשיג 100% מהחשמל שלה ממקורות מתחדשים עבור המשרדים, המחסנים והחנויות שלה, ולהגיע להפחתה של 30% בפליטות הפחמן של שרשרת האספקה עד 2030. הפעילות הזאת קשורה ליעד הפליטות המבוסס על מדע של PVH שעולה בקנה אחד עם רמת סילוק הפחמן הכי שאפתנית כפי שנקבעה בהסכם פריס. זאת גם אחת העדיפויות שמותוות באסטרטגיית האחריות התאגידית Forward Fashion של החברה, שמטרתה להפחית את ההשפעות השליליות לאפס, להגדיל את ההשפעות החיוביות ל-100% ולשפר את החיים של יותר ממיליון האנשים שלאורך שרשרת הערך של החברה.

עובדות חשובות:

  • המחסן בוונלו הואמרכז ההפצה הראשי של PVH אירופה ומשתרע על 110,000 מ"ר.
  • קיבל דירוגקיימות BREEAM (שיטה להערכה סביבתית של המוסד לחקר הבנייה) של "טובמאוד".
  • הגג הסולרי החזקביותר בעולם, עם קיבולת ייצור של 18MWp (מגה-ואט שיא).
  • מתאפשר באמצעותיותר מ-48,000 פנלים סולריים עתירי ביצועים.
  • מספק חשמל באופןמלא לכל החנויות, המחסנים והמשרדים שבבעלות PVH אירופה בהולנד.

"זאת אבן דרך נהדרת למחסן ומרכז הלוגיסטיקה שלנו בוונלו ולמסע של PVH אירופה לקיימות", אמר מרטין הגמן, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "השתתפנו בהתקנה של מה שאנחנו מאמינים שהוא עכשיו הגג הסולרי הפועל במלואו החזק ביותר בעולם -- צעד עצום במחויבות שלנו שכל החשמל שלנו יהיה 100% מאנרגיה מתחדשת עד 2030 ולהפחית את הפליטות ל שרשרת האספקה ב-30% עד 2030. זה לא היה מתאפשר בלי הצוות הטוב מסוגו של עובדי PVH כה מוכשרים, נלהבים ומסורים".

כיום יותר מ-600,000 יחידות ממוצרי טומי הילפיגר וקלווין קליין מופצות כל יום ממחסן ומרכז הלוגיסטיקה של PVH אירופה בוונלו לנקודות מכירה, כולל חנויות בבעלות והפעלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, וישירות ללקוחות. הדירוג "טוב מאוד" של המחסן על ידי BREEAM כולל אמות מידה לדוגמה באנרגיה, מים, הובלה, חומרים, פסולת, זיהום, אקולוגיה, בריאות ושלומות. זה מתבטא באמצעות תאורה יעילה אנרגטית ב-100% מהשטח, שימוש 100% באריזות עם אישור FSC (המועצה לשימור יערות) ו-100% מיחזור של כל הקרטון, פלסטיק, וחומר מודפס.

PVH חברה ב-RE100, יוזמת החשמל המתחדש של חברות שמובילה Climate Group, והתחייבה כלפי RE100 להפיק 100% מהחשמל שלה ממקורות מתחדשים עד 2030.

סם קימינס, מנהל RE100 ב-Climate Group, אמר: "ברכותינו ל-PVH על הסיום של הגג הסולרי בוונלו. זה עוד צעד מרגש בעבודה הגלובלית והשותפות שלה לקראת יעד RE100 שלה ל-2025, שמעלה שוב את הרף של אנרגיה מתחדשת באתר".

"אנחנו מאמינים שבניין הלוגיסטיקה יהיה הדור הבא של תחנות כוח סולריות", אמר פיליפ דשילדר, מנכ"ל Heylen Warehouses. "השותפות עם PVH אירופה בפרויקט הגג הסולרי תומכת בשאיפה שלנו להשקיע באנרגיה מתחדשת, וליצור ערך מוסף ללקוחות שלנו בכך שאנו מאפשרים להם להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם".

אודות PVH Corp.

PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-40,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של 9.9 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, Twitter ו-LinkedIn.

אודות RE100

RE100 היא יוזמה גלובלית שמפגישה את העסקים הכי משפיעים בעולם המחויבים ל-100% חשמל מאנרגיה מתחדשת. לקבוצה, שמובילה אותה Climate Group בשותפות עם CDP, יש הכנסות כוללות של יותר מ-5.4 טריליון דולר והיא פועלת בתחום מגוון של מגזרים. ביחד, הם שולחים אות עוצמתי לקובעי מדיניות ומשקיעים להאיץ את המעבר לכלכלה נקייה. #RE100

*PVH מגדירה את "הגג הסולרי החזק ביותר בעולם" כגג הסולרי החזק ביותר שפועל כעת ומותקן על מבנה אחד יחיד.

אנשי קשר

PVH Europe
Baptiste Blanc, +31 62904 2334
Sr. Director, Global Communications
Baptiste.Blanc@tommy.com

מקור:PVH Corp.

וידאו

פנלים סולריים של PVH אירופה