חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Virtustream מכריזה היום על xStreamCare Services™לאבטחה וציות, שמאפשר ללקוחות להפחית סיכונים ולהשיג מצב אבטחה יותר פעיל

Virtustream מכריזה היום עלxStreamCare Services™לאבטחה וציות, שמאפשר ללקוחות להפחית סיכונים ולהשיג מצב אבטחה יותר פעיל

בנג'מין מור פונה לפלטפורמת האמון ושירותי האבטחה החדשים ל Virtustream כדי לנהל סיכונים באופן פעיל בעומסי עבודה מבוססי ענן עם יותר דיוק ומהירות

מקלין, וירג'יניה, 9 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

Virtustream, חברת ענן ארגוני ועסק של דל טכנולוגיות, הכריזה היום על xStreamCare Servicesלאבטחה וציות, שמפגיש ניהול וניטור אבטחה מתקדמים, שירותי ייעוץ עם מומחים ואת פלטפורמת האמון החדשנית שלה - פלטפורמת ניהול אבטחה וציות מאוחדת.

פתרונות האבטחה האחרונים של Virtustream מספקים ראות בזמן קרוב לאמת על התראות אבטחה, ניסיונות חדירה, נקודות תורפה פתוחות, ניתוחים של יומני רישום, ניהול מדיניות וזכאויות בפלטפורמות הענן הארגוני וענן שירותי הבריאות של Virtustream, ומאפשרים לארגונים להשיג מצב אבטחה יותר פעיל כדי להגן על נכסי, יישומי ונתוני המחשבים של העסק שלהם.

"קביעת אמות המידה של המצוינות חשובה לצוות שלנו בבנג'מין מור. לא רק בהיצע המוצרים והצבעים שלנו, אלא גם באבטחת המחשבים", אומר סייד היידר, מנהל אבטחת המחשבים, בנג'מין מור. "בגלל המומחיות העמוקה של Virtustream בענן והמיקוד בהבנת הצרכים של העסק שלנו היא התאמה מצוינת עבורנו. ועל ידי שימוש בפלטפורמת האמון החדשה ושירותי האבטחה המקיפים של Virtustream - עם ראות ברורה הכל במקום אחד - אנחנו יכולים לטפל ביעילות בכל בעיה או סכנה שעשויה להתעורר".

עבור רוב הלקוחות, התקנת שירותי אבטחה היא תהליך ידני, שבדרך כלל מנוהל דרך מספר פלטפורמות. זה יכול להיות עתיר זמן, מורכב ויקר. בלי אמצעי לשילוב נתוני אבטחה, ארגונים מתקשים לזהות את סיכוני האבטחה והציות והסיכונים העסקיים שלהם באופן כולל. למעשה, במחקר מהזמן האחרון של 1Ponemon Institute נמצא ש-56% מהעסקים אומרים שפריצות לנתונים קורות בגלל היעדר ראות על הפעילות של תוכניות האבטחה שלהם.

"הגישה הכוללת שלנו לאבטחה מבוססת על יותר מעשור של מומחיות במשימות קריטיות בענן. עם מוצרי האבטחה החדשים שלנו, אתם יכולים לבטל את הצורך לנהל באופן פנימי את המספר הגדל של מורכבויות, התקפות סייבר ודרישות רגולציה", אומר פריטש פרק, מנהל אמון ואבטחה ראשי של Virtustream. "xStreamCare Services לאבטחה וציות שלנו מאפשר ללקוחות שלנו להשיג מצב אבטחה יותר פעיל וחזק עם ראות מאוחדת בזמן כמעט אמת, שמאפשרת להם לקבוע סדרי עדיפויות במהירות ולקבל החלטות אבטחה יותר מושכלות ומדויקות".

מבט מאוחד מאפשר תובנות משופרות וזמני תגובה מהירים יותר

פלטפורמת האמון של Virtustream מבצעת צירוף ואוטומציה של נתוני אבטחה לתוך דשבורד מאוחד. המבט המפושט והמקיף של הפלטפורמה מבטל את הצורך לצרף ולעבד ידנית יומני רישום ממספר כלים ושירותים על ידי הצגת מבט נקי בזמן כמעט אמת של מצב האבטחה, הציות והסיכון של הארגון בעומסי עבודה מרובים.

פלטפורמת האמון של Virtustream מבוססת על עשרות שנות הניסיון של החברה באבטחת נתונים ויישומים קריטיים בענן. את הפתרון החדש מבדלות עוד ממוצרים אחרים בענף תכונות מתקדמות, שהן:

דשבורד התראות: מציג התראות אבטחה עם דרגות רגישות שמקורן באמצעי בקרה שהתקינה Virtustream עם יכולת לבצע הסתעפות, לסנן ולייצא נתונים.

דשבורד נקודות תורפה: מציג הגנה פעילה באמצעות מודעות לנקודות תורפה פתוחות יחד עם החומרה והגיל שלהן. משתמשים מורשים יכולים להגדיר ולנהל מדיניות של גיול ותיקון.

ניתוח יומני רישום: מאפשר שאילתות אד-הוק מול יומני רישום מיצרפיים של האבטחה ומערכת ההפעלה.

ניהול מדיניות: תמיכה במדיניות שמגדיר הלקוח לניהול נקודות תורפה באבטחה.

דיווחי ציות: מאפשר הורדה לפי דרישה של דוחות זמינים כמו Type 2 SOC 2 + HITRUST עם Cloud Security Alliance (CSA) Cloud Controls Matrix ו-Type 2 Attestation (AT-C 105 and AT-C 205) HIPAA/HITECH.

דשבורד ניהול נכסים: מקטלג את כל הנכסים בענן יחד עם הסטטוס של שירותי האבטחה.

פלטפורמת האמון זמינה היום בענן הארגוני של Virtustream ובענן שירותי הבריאות של Virtustream.

שירותי אבטחה לצורכי המחשבים של כל עסק

השילוב של תכונות אבטחה חזקות עם ראות שאפשר לפעול לפיה עוזר לחסום התקפות באופן פעיל לפני שיוכלו לחדור לסביבה מאובטחת. השימוש בשירותי אבטחה עבור יישומים קריטיים שנמצאים בענן יכול גם להגדיל את הפריון של צוות פעולות האבטחה הפנימי. על ידי העברת הניהול, אנשי המחשוב הפנימיים יכולים להפחית את הנטל היומי של ניהול פעולות האבטחה. הצוותים הפנימיים יכולים גם לנצל גישה לפי דרישה למומחי אבטחת סייבר מוסמכים ושירותי ייעוץ כדי לתת מענה למגוון פערי מיומנויות פנימיים פוטנציאליים.

חבילת יסודות האבטחה כוללת אנטי-וירוס/ אנטי נוזקה, מערכת זיהוי חדירות (IDS) במארח, חומת אש במארח, ניטור תקינות קבצים במארח, ניהול יומני רישום וסריקת נקודות תורפה. חבילת האבטחה לשירותי בריאות כוללת את כל השירותים מחבילת היסוד וגם הצפנה של נתונים במנוחה וזיהוי חדירות לרשת. והחבילה המשופרת כוללת את כל השירותים האלה יחד עם העברת יומני רישום, מבקר מדיניות חומת האש של הרשת, הצפנה של נתונים במנוחה, סריקות להקשחת מערכת ההפעלה ושירותי סריקת וירוסים של SAP.

למידע נוסף על Virtustream Enterprise Cloud, Virtustream Healthcare Cloud, Trust Center ו-xStreamCare Services for Security and Compliance.

אודות Virtustream

Virtustream LLC, עסק של דל טכנולוגיות, היא חברת הענן הארגוני שארגונים בכל העולם סומכים עליה בהעברת והפעלת היישומים הקריטיים שלהם בענן. עבור ארגונים, ספקי שירותים, ארגוני בריאות וגופים ממשלתיים המומחיות xStreamCare Services™ של Virtustream יחד עם פלטפורמת הניהול Virtustream xStream® והתשתית כשירות (IaaS) עונים על דרישות האבטחה, ציות, ביצועים, יעילות ובילינג מבוסס צריכה של יישומי ייצור מורכבים בענן -- פרטי, ציבורי או היברידי.

Virtustream הוא שם מסחר של Virtustream LLC. שמות מסחר אחרים עשויים להיות שמות מסחר של בעליהם בהתאמה.

1) “The Cybersecurity Illusion: The Emperor Has No Clothes,” by Ponemon Institute, published in July 2019, cited here on Nov. 6, 2019.

אנשי קשר

לשאלות מהעיתונות:

ראו את Virtustream newsroom

Frank E. Smith
Head of Global Communications, Virtustream
Frank.E.Smith@Virtustream.com

מקור:Virtustream

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222388 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222512 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222387 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222355 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222455 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222333 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222601 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222512 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222455 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222601 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222290 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22568 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica