חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורום השלום של ננג'ינג 2020: אורחים התכנסו בננג'ינג לוועידת השלום

פורום השלום של ננג'ינג 2020: אורחים התכנסו בננג'ינג לוועידת השלום

ננג'ינג, סין, 27 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

ב-24 באוקטובר מומחים ומלומדים מתחומים שונים, כגון חינוך לשלום, תכנון עירוני, בריאות הציבור, תרבות ואומנות, החליפו דעות בנושא "בניית חזון מקיף, מגוון ומאריך ימים של שלום" בפורום השלום של ננג'ינג.

באוקטובר 2020, תוכנית המזון העולמית של האו"ם זכתה בפרס נובל לשלום לשנת 2020. מאהה אחמד, סגן מנהל המדינה של תוכנית המזון בסין, בא לפורום ואמר שאחד היעדים של תוכנית המזון הוא להשיג את יעד הפיתוח בר הקיימא "אפס רעב" בכל העולם עד 2030.

האורחים שהשתתפו בפורום הביעו את ההכרה וההערכה שלהם לתרומה של ננג'ינג למטרת השלום בשנים האחרונות. או מינקסינג, נציג אונסקו לחמש המדינות המזרח אסיאתיות, אמר שהוא שמח מאוד לשתף פעולה עם ננג'ינג בקיום פורום השלום. הוא גם אמר שערים מלאות תפקיד שחשיבותו הולכת וגדלה בתהליך של בניית שלום והביע תקווה שיותר ערים יתרמו למטרת השלום כמו ננג'ינג. במהלך הפורום, יותר אנשים צעירים יופגשו כדי לשתף את המסר של בניית שלום עם העולם.

ב-2017 אוניברסיטת ננג'ינג הקימה את "קתדרת אונסקו לחקר השלום". ליו צ'נג, המודרטור של קתדרת אונסקו לחקר השלום ומפקח הדוקטורנטים בבית הספר להיסטוריה של אוניברסיטת ננג'ינג, אמר שבשנים האחרונות ננג'ינג מספרת את סיפורי השלום לעולם בדרכים שונות, וזה הוביל לבנייה של תרבות שלום ברחבי סין והעולם. ננג'ינג הראתה לעולם שסין היא תומכת ובונה פעילה של השלום העולמי. הוא אמר: "קיומו של פורום השלום הראשון בסין בננג'ינג מאוד משמעותי ומראה את הרצון של תושבי ננג'ינג, העם הסיני והעולם בשלום ואת העיסוק שלהם בו". (נכתב/ צולם על ידי וו נן)

אנשי קשר

Wu Nan
Tel: +8618012978201
E-mail: 467572280@qq.con
Website: js.cri.cn

מקור: CRI