חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנוסעים הראשונים נוסעים באופן בטוח בהייפרלופ

הנוסעים הראשונים נוסעים באופן בטוח בהייפרלופ

הרכב XP-2 של Virgin Hyperloop

רכב ההייפרלופ שנחשף לאחרונה XP-2 שהסיע את הנוסעים הראשונים, ג'וש ג'יגל ושרה לוצ'יאן, בניסוי ההיסטורי הזה.

ג'וש ג'יגל, מנהל הטכנולוגיות הראשי ומייסד שותף, ושרה לוצ'יאן, מנהלת חוויית הנוסע, עשו היסטוריה כראשונים שנסעו - וקידמו את ההייפרלופ בעוד צעד אחד למימוש במזרח התיכון


יו"ר ומנכ"ל DP World צופה באירועים מכלי ראשון בנבדה


פוטנציאל עצום למועצת המפרץ לשיתוף פעולה להוביל את העולם בייצור, השקעות ויצירת עבודה בהייפרלופ

דובאי, איחוד האמירויות, 8בנובמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

Virgin Hyperloop עשתה היסטוריה היום כשהאנשים הראשונים נסעו בהצלחה בתרמיל של הייפרלופ. הספקית המובילה הגלובלית של פתרונות לוגיסטיקה חכמים מדובאי, DP World, ביצעה השקעה של מיליוני דולרים במחקר ופיתוח של טכנולוגיית ההייפרלופ, שהובילה לציון הדרך של היום.

הסולטן אחמד בין סולאים, יו"ר Virgin Hyperloop ויו"ר הקבוצה ומנכ"ל DP World Group, צפה בניסוי הנוסעים הזה מכלי ראשון בלאס וגאס, נבאדה.

"היה לי העונג האמיתי לראות היסטוריה מתרחשת מול עיניי - להיות עד לאמצעי תחבורת ההמונים החדש הראשון מזה יותר ממאה שנים מתממש", אמר הסולטן אחמד בין סולאים, יו"ר Virgin Hyperloop ויו"ר הקבוצה ומנכ"ל DP World Group. "תמיד היה לי אמון רב שהצוות של Virgin Hyperloop יהפוך את הטכנולוגיה הזאת למערכת בטוחה, והיום עשינו את זה. התקדמנו בצעד אחד לכניסה לעידן חדש של תנועה מאוד מהירה ובת קיימא של אנשים וסחורות".

הוא הוסיף: "DP World ודובאי נמצאות בחזית החדשנות הטכנולוגית בענף התחבורה והלוגיסטיקה. העולם משתנה במהירות ורצינו להיות מעורבים בפוטנציאל שמציע האמצעי הזה של תחבורת המונים, לחבר שווקים וכלכלות, לשמור על הזרימה של המסחר ולעזור לבנות את השלב הבא של הכלכלה העולמית כדי להאיץ את הצמיחה".

ציון הדרך ההיסטורי הזה של הניסוי, יחד עם ההתקדמות במרכז לאישורי הייפרלופ, יסללו את הדרך לאישורים של מערכות הייפרלופ ברחבי העולם -- צעד חשוב לקראת פרויקטים מסחריים, כולל אלה שבערב הסעודית ואיחוד האמירויות.

ג'וש ג'יגל, מייסד שותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי, ושרה לוצ'יאן, מנהלת חוויית הנוסע, היו האנשים הראשונים בעולם שנסעו בצורת התחבורה החדשה הזאת. הניסוי נערך באתר הניסויים באורך 500 מטר DevLoop של Virgin Hyperloop בלאס וגאס, נבאדה, שבו החברה ביצעה בעבר יותר מ-500 ניסויים ללא נוסעים.

"כשהתחלנו בחניה לפני שש שנים, המטרה הייתה פשוטה -- לשנות את האופן שבו אנשים נעים", אמר ג'וש ג'יגל, מייסד שותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי של Virgin Hyperloop. "היום זינקנו זינוק ענק קדימה אל החלום האולטימטיבי הזה, לא רק עבורי אלא גם עבור כל אחד מאיתנו שחושב על פריצת דרך כאן על כדור הארץ".

הנוסעים עשו את נסיעת הבכורה שלהם ברכב שנחשף לאחרונה XP-2, שתוכנן על ידיBjarke Ingels Group, ונבנה לפי הזמנה מתוך מחשבה על הבטיחות והנוחות של הנוסעים. רכב הייצור יהיה גדול יותר עם מקום לעד 28 נוסעים, אבל רכב XP-2 הדו-מושבי הזה נבנה כדי להראות שנוסעים יכולים באמת לנסוע ברכב הייפרלופ.

מערך הניסוי, משלבי ההתחלה ועד להדגמה המוצלחת היום, פוקח על ידי מעריכת הבטיחות העצמאית (ISA) המוכרת בענף Certifer. אחרי שעבר תהליך בטיחות מחמיר וממצה, הרכב XP-2 מדגים רבות מהמערכות הקריטיות מבחינת בטיחות שיהיו במערכת הייפרלופ מסחרית והוא מצויד במערכת בקרה משוכללת ביותר שיכולה לזהות מצבים חריגים ולהפעיל במהירות תגובות חירום מתאימות.

"שאלתי אין ספור פעמים האם הייפרלופ בטוח", אמר ג'יי וולדר, מנכ"ל Virgin Hyperloop. "באמצעות ניסוי הנוסעים של היום ענינו בהצלחה על השאלה הזאת, והדגמנו לא רק ש-Virgin Hyperloop יכולה לשים באופן בטוח אדם בתרמיל בסביבה של ריק, אלא גם שיש לחברה גישה עם מחשבה לבטיחות שקיבלה תוקף על ידי צד שלישי בלתי תלוי".

Virgin Hyperloop ממשיכה להיות פעילה באזור המפרץ. ערב הסעודית מובילה את העולם עם מחקר הייפרלופ כלל ארצי ראשון מסוגו כדי להעריך איך הייפרלופ שמוביל אנשים ומטען יכול לגרום לתועלת כלכלית, ליצור משרות ולפתח מיומנויות הייטק. המחקר, שהוזמן על ידי שר התחבורה הסעודי סאלח בין נאסר אל-ג'אסר, יניח את היסודות לרשת של נתיבי הייפרלופ שיישקלו ברחבי ערב הסעודית.

"ניסוי הנוסעים המוצלח של היום מקרב אותנו עוד צעד לפרויקטי הייפרלופ מסחריים באזור המפרץ", אמר הרג' דאליוואל, המנהל הכללי של המזרח התיכון והודו ב-Virgin Hyperloop. "ביסודה, החשיבות של הייפרלופ היא הרבה יותר מהטכנולוגיה - היא מה שהוא מאפשר. יש למועצת המפרץ לשיתוף פעולה פוטנציאל עצום להוביל את העולם בייצור, השקעות ויצירת עבודה בהייפרלופ".

Virgin Hyperloop גם הודיעה על שותפות עם אוניברסיטת הבינה המלאכותית מוחמד בין זאייד באבו דאבי (MBZUAI) כדי לתמוך בפיתוח של טכנולוגיית ההייפרלופ ותחבורה מקיימת באמצעות מחקר מתקדם של בינה מלאכותית.

נכסי מדיה


נכסי מדיה אפשר למצוא כאן. תנו בבקשה קרדיט ל-Virgin Hyperloop.

תעקבו אחרי DP World:
Twitter: https://twitter.com/DP_World
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/dp-world

אודות Virgin Hyperloop One

Virgin Hyperloop One היא החברה הראשונה בעולם שניסתה בהצלחה את טכנולוגיית ההייפרלופ שלה בקנה מידה גדול, והשיקה את אמצעי תחבורת ההמונים החדש הראשון מזה יותר ממאה שנים. החברה הפעילה בהצלחה רכב הייפרלופ בקנה מידה מלא באמצעות הנעה חשמלית וריחוף אלקטרומגנטי בתנאים של כמעט ריק, ומימשה אמצעי תחבורה חדש מיסודו שהוא יותר מהיר, בטוח, זול ובר קיימא מאשר האמצעים הקיימים. מידע נוסף על הטכנולוגיה, החזון והפרויקטים המתבצעים של Virgin Hyperloop One כאן.

אודות DP World

אנחנו הספקים המובילים של לוגיסטיקת שרשרת האספקה מקצה לקצה חכמה בכל העולם, שמאפשרת את זרימת המסחר ברחבי העולם. מגוון המוצרים והשירותים המקיף שלנו מכסה כל חוליה של שרשרת האספקה המשולבת -- ממסופים ימיים ויבשתיים ועד לשירותים ימיים ופארקי תעשייה וגם פתרונות ללקוחות המבוססים על טכנולוגיה.

אנחנו מספקים את השירותים האלה דרך רשת גלובלית מקושרת של 128 יחידות עסקיות ב-60 מדינות בשש יבשות, עם נוכחות משמעותית בשווקים מהירי צמיחה וגם בשווקים בשלים. בכל מקום בו אנו פועלים, אנחנו משלבים קיימות ואזרחות תאגידית אחראית בפעילויות שלנו, וחותרים לתרומה חיובית לכלכלות ולקהילות בהן אנו חיים ועובדים.

הצוות המסור, מגוון ומקצועי שלנו שכולל יותר מ-53,000 עובדים מ-131 מדינות מחויב לספק ערך ללא מתחרים ללקוחות והשותפים שלנו. אנחנו עושים זאת על ידי התמקדות בקשרים שמועילים לשני הצדדים -- עם ממשלות, שולחי מטענים, סוחרים ובעלי עניין אחרים לאורך שרשרת האספקה הגלובלית -- קשרים שבנויים על בסיס של אמון הדדי ושותפות מתמידה.

אנחנו חושבים קדימה, חוזים שינויים ומשתמשים בטכנולוגיה מובילה בענף כדי להרחיב עוד את החזון הדיגיטלי שלנו לשבש את המסחר העולמי וליצור את הפתרונות הכי חכמים, יעילים וחדשניים, תוך הבטחת השפעה חיובית ומקיימת על כלכלות, חברות וכדור הארץ שלנו.

תמונה מתאימה זמינה:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/587b9f5e-9566-47c8-bfe8-e07385bb1365

קשרי מדיה:

For Virgin Hyperloop media enquiries, please contact: 
Ryan Kelly
Vice President of Marketing and Communications
press@virginhyperloop.com
+1 (610) 442-1896
 
For DP World media enquiries, please contact: 
Roland Buerk, Head of Media Relations
DP World 
Tel: +971 50 6287856
roland.buerk@dpworld.com
 
Hakam Kherallah, Int’l Media Relations Manager
DP World 
Tel: +971 50 5522610
hakam.kherallah@dpworld.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222368 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222490 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222368 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222336 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222432 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222313 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222577 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222368 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222368 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222336 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222313 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222211 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221338 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22491 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica