חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת Appear תשיק סמארטפון דור 5 הכי קל משקל בעולם והראשון שמופעל על ידי סוללת גרפן

חברת Appear תשיק סמארטפון דור 5 הכי קל משקל בעולם והראשון שמופעל על ידי סוללת גרפן

סן פרנסיסקו, 7 בינואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

חברת אפיר Appear Inc.הודיעה על ההשקה של סמארטפון הכי קל משקל בעולם והראשון שמופעל על ידי סוללת גרפן עם טכנולוגיה עמידה בפני מים חדשנית. כבר יש עניין רב בסמארטפון הזה. אפיר התחילה לקבל הזמנות והתחזיות הן שיימכרו מיליון מכשירים בששת החודשים הראשונים. הסמארטפון יהיה זמין בחנויות ואצל קמעונאים מקוונים גדולים במרץ 2021.

אפיר היא חברת טכנולוגיות שכבר ידועה במוצרים אלקטרוניים החדשניים שלה. מטה החברה נמצא בסן פרנסיסקו והיא פועלת גם מחוץ לארה"ב במדינות כגון סינגפור, איחוד האמירויות, הונג קונג והודו. אפיר מתמחה בפיתוח חידושי האינטרנט של הדברים B2B. החברה יצרה טכנולוגיות חדשניות רבות כמו סמארטפונים, יישומים של סוללות גרפן שנטענות מהר ורמקולים צפים ומרחפים.

אפיר משתפת פעולה עם פוקסקון בייצור

כדי לענות על הביקושים הגדלים, אפיר משתפת פעולה עם פוקסקון הודו Foxconn Indiaבצורכי הייצור שלה. פוקסקון היא יצרנית ידועה ואמינה של מותגים פופולריים רבים של סמארטפונים ומוצרי אלקטרוניקה צרכנית. יש לה את הניסיון, המומחיות והאמצעים לעמוד באמות המידה הגבוהות של איכות של אפיר.

הטעינה המהירה של גרפן

אפיר פיתחה תמיד מוצרים חדשניים תוך שימוש במדע חומרים מתקדם. הסמארטפון החדש שלה הוא דוגמה להלך המחשבה הזה. הטלפון מופעל על ידי מעבדים של קוואלקום. אפיר ידועה בסוללת הגרפן שלה Super 20 Power Bank שנטענת במלואה תוך 20 דקות תוך שימוש בטכנולוגיית הסוללה עם הטעינה המהירה הקניינית של אפיר. עכשיו הטכנולוגיה הקניינית הזאת משולבת בהצלחה בסמארטפון.

גרפן, Graphene , בדומה לגרפיט, מורכב אך ורק מפחמן. הוא חולל מהפכה בתחומים רבים של ייצור בגלל התכונות הייחודיות שלו. למרות שהוא חזק יותר מפלדה, גרפן קל משקל ואחד החומרים הכי מוליכים. זה מאפשר לגרפן לפעול כקבל על בטכנולוגיית הטעינה המהירה של אפיר. לסוללות ליתיום יון מחוזקות בגרפן יש אורך חיים גדול יותר, קיבולת גדולה יותר וזמני טעינה מהירים יותר והן שומרות על גמישות וקלות.

הסמארטפון מגיע עם טכנולוגיה חדשנית

אחת התכונות הכי המלהיבות של הסמארטפון החדש היא הטכנולוגיה העמידה בפני מים שלו. כל שנה 11% מהסמארטפונים ניזוקים על ידי מים. זה מסתכם ב-165 מיליון מכשירים בשנה או 452,000 ביום! הצרכנים תלויים יותר ויותר בסמארטפון שלהם והגנה מפני מים הפכה לתכונה הכרחית. הייצור של יותר טלפונים עמידים גם יעזור להפחית את הפסולת האלקטרונית הגדלה. הסמארטפון החדש הזה הוא הבחירה המושלמת לצרכן שמודע לסביבה.

הסמארטפון גם כולל את יישומי הסלולר הקנייניים של אפיר. היישומים אלה יותקנו מראש במוצר.

תוכנן על ידי אותה החברה שיצרה רמקולים צפים ומרחפים

הטכנולוגיה העמידה בפני מים משתמשת במדע חומרים מתקדם. הופעת הבכורה של הטכנולוגיה אצל אפיר הייתה ברמקולים הצפים שלה. הרמקולים האלה כבר הוכיחו את תכונות העמידות בפני מים בבריכות בכל העולם. אבל האטרקציה האמיתית הייתה הרמקולים המרחפים של אפיר. כשהוא מופעל, הרמקול מתרומם ומרחף מעל תיבת הרמקול. הרמקולים המדהימים האלה מספקים גם שיר וגם מופע!

אפשר להשתמש בטכנולוגיית הריחוף הזאת בהרבה תעשיות שונות כגון אוטומציה ביתית, ספורט ותעשיית הרכב. לאפיר יש תוכניות לתת רישיונות לטכנולוגיה בהרבה תעשיות ומדינות.

הסמארטפון של אפיר יהיה זמין במרץ 2021

אפיר מצפה לביקוש גדול של הצרכנים, ולכן החברה משתפת פעולה עם קמעונאים פופולריים כמו אמזון ואחד המפיצים הכי גדולים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה - Sharaf DG וקמעונאים מקוונים רבים. החברה תעבוד עם 70+ מפיצים כדי להבטיח שהסמארטפונים שלה יהיו זמינים בכל העולם. אפשר לבקר באתר Appear כדי להירשם להודעות על עדכונים.

לפרטים נוספים:

info@appearhome.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222578 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222578 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222265 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22565 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica