חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוטונומו, פלטפורמה וזירת מסחר מובילים של נתוני רכב, תיסחר בנסד"ק על ידי שילוב עסקי עם Software Acquisition Group Inc. II

אוטונומו, פלטפורמה וזירת מסחר מובילים של נתוני רכב, תיסחר בנסד"ק על ידי שילוב עסקי עם Software Acquisition Group Inc. II

  • אוטונומוטכנולוגיות בע"מ (אוטונומו), ספקית של פלטפורמה וזירת מסחר מובילים שלנתוני רכב ונמצאת במרכזה של מהפיכת הנתונים בתחום הרכב והניידות, מודיעה עלשילוב עסקי עם Software AcquisitionGroup Inc. II (Nasdaq:SAII) ("SoftwareAcquisition"), חברה מיוחדת למטרת רכישה (SPAC) ציבורית, כדי להפוך לחברה ציבורית.
  • תוצאותהעסקה צפויות לעלות על 307 מיליון דולר במזומן הכוללים 172.5 מיליון דולרבמזומן של Software Acquisition שבנאמנות, בהנחה שלא יהיו פדיונות של בעלי מניות שהונפקולציבור, PIPE ראשוני ושניוני עם התחייבות מלאה של 172 מיליון דולר בהובלתהמשקיעים המוסדיים FidelityManagement & Research Company LLC, BNP Paribas Asset Management EnergyTransition Fund ו-SenvestManagement LLC עם תמיכה של המשקיעים האסטרטגיים DellTechnologies Capital ו-HearstVentures, ובערך 25 מיליון דולר במזומן שבקופהכעת.
  • מהעסקהמשתמע שווי הון עצמי של בערך 1.4 מיליארד דולר ואוטונומו צפויה שיהיו לה בערך307 מיליון דולר במזומן ושווי ערך מזומן במאזן שלה, בהנחה שלא יהיו פדיונותעל ידי בעלי המניות של SoftwareAcquisition.
  • אחריהסגירה של העסקה שמיועדת להיות ברבעון השני של 2021, החברה המשולבת תיסחרבנסד"ק בסימול "OTMO".
  • העסקהתאפשר לאוטונומו לחזק את המעמד שלה כמובילת השוק, להאיץ את אסטרטגיות ההגעהלשוק שלה ולשחרר מקרי שימוש ושוקי קצה חדשים

הרצליה, ישראל ולאס וגאס, 1 בפברואר 2021, :(BUSINESS WIRE)

אוטונומו טכנולוגיות בע"מ, פלטפורמה וזירת מסחר מובילים של נתוני רכב, ו-Software Acquisition Group, Inc. II (Nasdaq: SAII), חברה ציבורית מיוחדת למטרת רכישה אמריקנית, הודיעו היום שהן התקשרו בהסכם סופי של שילוב עסקי. אחרי סגירת העסקה, החברה המשולבת תפעל בשם אוטונומו ותיסחר בנסד"ק בסימול החדש "OTMO".

סקירה על החברה

אוטונומו Otonomoהיא פלטפורמת הכל במקום אחד הראשונה במעלה לנתוני רכב. מאז הקמתה ב-2015, אוטונומו בנתה פלטפורמה וזירת מסחר של נתוני רכב שמניעים עכשיו סביבה של 16 יצרני רכב מקוריים, ציים ויותר מ-100 ספקי שירותים. הפלטפורמה קולטת יותר מ-4 מיליארד נתונים ביום מיותר מ-40 מיליון כלי רכב מחוברים בכל העולם, ולאחר מכן מעצבת מחדש ומעשירה אותם, כדי להאיץ את זמן ההגעה לשוק של שירותים חדשים שמשפרים את החוויה במכונית וסביבה. הפלטפורמה של אוטונומו מאפשרת ליצרני רכב הזדמנות ליצור תזרימי הכנסות חדשים בכך שהיא מאפשרת שימוש בכמויות הגדולות של נתונים שכלי רכב יוצרים כל יום ושהיצרנים מחויבים לאחסן ולשמור.

בנוסף לפלטפורמת הנתונים הקניינית שלה, אוטונומו פיתחה חבילה איתנה של שירותי תוכנה כשירות שמספקים לצרכני נתונים יכולות נוספות ויישומים ספציפיים לוורטיקל. פרטיות כחלק מהתכנון וניטרליות הן בליבה של הפלטפורמה של אוטונומו, שמאפשרת פתרונות שעומדים בדרישות של GDPR, CCPA ותקנות פרטיות אחרות תוך שימוש בנתונים אישיים ומיצרפיים.

בנתוני הרכב של אוטונומו משתמשים ארגונים ועסקים בתחומים מגוונים, כולל אך לא רק ניהול ציים, ביטוח, ניהול בתוך הרכב, שירותי חירום, מיפוי, ניהול רכב חשמלי, שירותים מבוססי מנוי, חניה, תחזוקה מנבאת, שירותים בתוך הרכב, ניהול תנועה וערים חכמות.

הערות של ההנהלה

ג'ונתן הוברמן, מנכ"ל Software Acquisition Group Inc. II אמר:

"הקמנו את Software Acquisition Group Inc. II כדי להשקיע בחברת תוכנה מהמעלה הראשונה שממוצבת להיות השחקנית המובילה בשוק שיש בו פוטנציאל עצום. בחנו הרבה שותפים פוטנציאליים ואוטונומו בלטה כבחירה הברורה. ההנהלה של אוטונומו לא רק שזיהתה את ההזדמנות הגדולה שקיימת בתחום נתוני הרכב, היא גם השיגה מוקדם את הובלת השוק וממוצבת לצמיחה מרשימה".

בן וולקוב, מנכ"ל ומייסד אוטונומו, אמר:

"זה רגע שמגדיר את הענף. פלטפורמה וזירת המסחר של נתוני רכב של אוטונומו מתחילים לשחרר את מלוא הפוטנציאל שיש לנתונים של רכב מקושר. הצלחנו להביא את המגוון הרחב ביותר של ספקי נתונים לזירת מסחר, לפתח פלטפורמת טכנולוגיות קניינית ומאוד מדרגית ולבנות רשת גלובלית ומגוונת של ספקי וצרכני נתונים. ההשקעות האחרונות והשותפות שלנו עם Software Acquisition Group II הן סימן לביטחון באסטרטגיה שלנו, בדחיפה קדימה של העסק שלנו ובהזדמנויות הצמיחה המשמעותיות שמחכות. אנחנו מצפים להמשך והגדלת ההשפעה של אוטונומו על חוויית הנהיגה, ושחרור הזדמנויות חדשות לצרכני הנתונים שלנו בשווקים רבים ובכל הסביבה של התחבורה".

דגשים על אוטונומו

המשימה של אוטונומו היא לרתום את הפוטנציאל העצום של נתוני רכב על ידי מתן יכולת לאלפי ארגונים במגוון רחב של שווקים באופן יעיל לגשת, לחקור, לנתח ולשחרר את מלוא הפוטנציאל של נתוני רכב. בעשותה זאת, אוטונומו מחויבת לספק פתרונות שעומדים באמות המידה הקפדניות ביותר של פרטיות ואבטחה. אנחנו שואפים ליצור סביבת ניידות שמשתמשת בנתונים כדי להפוך כל חוויית נהיגה למתגמלת באמת. החזון שלנו הוא לאפשר עולם של ערים ידידותיות לסביבה שמתנהלות ביעילות רבה יותר. פלטפורמת שירותי הנתונים שלנו מעצבת מחדש, יוצרת הרמוניה, מעשירה ומאבטחת את הנתונים של מכוניות מחוברות כדי שרשת שותפי ולקוחות הטכנולוגיה הגדלה שלנו תוכל לספק פתרונות מתקדמים לנהגים ולתחבורה.

סקירה של העסקה

לפי העסקה, Software Acquisition תשתלב עם אוטונומו לפי שווי הון עצמי פרו פורמה מוערך של 1.4 מיליארד דולר. בעלי המניות הקיימים של אוטונומו מגלגלים בערך 97% מהמניות שלהם לחברה המשולבת ויהיו הבעלים של בערך 72% מהמניות המונפקות שלא נפרעו מייד אחרי הסגירה של השילוב העסקי, בהנחה שלא יהיו פדיונות על ידי בעלי המניות של Software Acquisition שהונפקו לציבור.

תוצאות העסקה צפויות לעלות על 307 מיליון דולר במזומן הכוללים 172.5 מיליון דולר במזומן של Software Acquisition המוחזקים בנאמנות, בהנחה שלא יהיו פדיונות של בעלי מניות שהונפקו לציבור, PIPE עם התחייבות מלאה של 172.5 מיליון דולר שכולל מניות ראשוניות של 142.5 מיליון דולר ומניות שניוניות של 30 מיליון דולר ובערך 25 מיליון דולר במזומן שבקופה כעת. ההכנסות במזומן מהעסקה ישמשו למימון הצמיחה של החברה המשולבת, האצת אסטרטגיית ההגעה לשוק, חיזוק עמדת ההובלה שלנו ושחרור מקרי שימוש ושוקי קצה חדשים.

ה-PIPE מעוגן על ידי המשקיעים המוסדיים Fidelity Management & Research Company LLC, BNP Paribas Asset Management Energy Transition Fund ו-Senvest Management LLC עם תמיכה של המשקיעים האסטרטגיים Dell Technologies Capital ו-Hearst Ventures. בעלי המניות הנוכחיים של אוטונומו יהיו בעלי הרוב בחברה המשולבת הסגירה.

מועצת המנהלים של אוטונומו אישרה פה אחד את העסקה המוצעת, שצפויה להיסגר ברבעון השני של 2021. גם מועצת המנהלים של Software Acquisition אישרה פה אחד את העסקה המוצעת. העסקה המוצעת כפופה לאישור בעלי המניות של אוטונומו ו-Software Acquisition ולמילוי תנאי הסגירה הקבועים בהסכם השילוב העסקי. אחרי השלמת העסקה, צוות ההנהלה המאוד מנוסה של אוטונומו יפעיל את החברה המשולבת כשבן וולקוב ימשיך לשמש כמנהל כללי.

מידע נוסף על השילוב העסקי המוצע, כולל עותק של הסכם השילוב העסקי והמצגת למשקיעים, יוגש על ידי Software Acquisition בדוח שוטף על גבי טופס K-8 לרשות האמריקנית לניירות ערך ויהיה זמין באתר www.sec.gov.

יועצים

סיטיגרופ משמשת כיועצת פיננסית לאוטונומו, ו-Latham & Watkins LLP ו-Gross Law Firm משמשות כיועצות משפטיות לאוטונומו. B. Riley Securities משמשת כסוכנת ההנפקה ויועצת לשוקי ההון, ו-Kirkland & Ellis LLP ו-Gornitzky & Co משמשות כיועצות משפטיות ל-Software Acquisition Group Inc. II.

מידע על שיחת ועידה למשקיעים

אוטונומו ו-Software Acquisition יארחו שיחת ועידה משותפת למשקיעים בנוגע לעסקה המוצעת היום, 1 בפברואר 2021. המצגת למשקיעים מוגשת על ידי אוטונומו ו-Software Acquisition ל-SEC לפני השיחה ותהיה זמינה באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.

גשו להשמעה החוזרת כאן.

אודות אוטונומו

אוטונומו Otonomo מניעה סביבת נתונים של 16 יצרני רכב מקוריים, ציים ויותר מ-100 ספקי שירותים. הפלטפורמה שלנו קולטת באופן מאובטח יותר מ-4 מיליארד נתונים ביום מיותר מ-40 מיליון כלי רכב מחוברים בכל העולם, ולאחר מכן מעצבת מחדש ומעשירה אותם, כדי להאיץ את זמן ההגעה לשוק של שירותים חדשים שמשפרים את החוויה במכונית וסביבה. פרטיות כחלק מהתכנון וניטרליות הן בליבה של הפלטפורמה של אוטונומו, שמאפשרת פתרונות שעומדים בדרישות של GDPR, CCPA ותקנות פרטיות אחרות תוך שימוש בנתונים אישיים ומיצרפיים. מקרי השימוש כוללים שירותי חירום, מיפוי, ניהול רכב חשמלי, שירותים מבוססי מנוי, חניה, תחזוקה מנבאת, ביטוח, מדיה, שירותים בתוך הרכב, ניהול תנועה וערים חכמות. המטה של אוטונומו נמצא בישראל ויש לה שם מרכז מו"פ, ויש לה נוכחות בארצות הברית ובאירופה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.otonomo.io.

אודות Software Acquisition Group Inc II

Software Acquisition Group, Inc. II. היא חברת צ'ק פתוח שהוקמה מתוך מטרה לבצע מיזוג, החלפת הון מניות, רכישת נכסים, רכישת מניות, ארגון מחדש או שילוב עסקי דומה. Software Acquisition Group, Inc. II גייסה 172.5 מיליון דולר בהנפקה הראשונה שלה לציבור בספטמבר 2020. ניירות הערך של Software Acquisition רשומות למסחר ב-Nasdaq Capital Market בסימולים SAII, SAIIU ו-SAIIW.

מידע נוסף והיכן למצוא אותו

הודעה זאת מתייחסת לשילוב עסקי מוצע בין אוטונומו טכנולוגיות בע"מ ("אוטונומו") ו-Software Acquisition Group Inc. II ("Software Acquisition"). בקשר לשילוב העסקי המוצע, אוטונומו מתכוונת להגיש הודעת רישום על גבי טופס F-4 שתכלול מסמך מידע של Software Acquisition בקשר לשידול להשגת הצבעות של Software Acquisition בהצבעה של בעלי המניות של Software Acquisition בנוגע לשילוב העסקי המוצע ותשקיף של אוטונומו. מסמך המידע/ התשקיף יישלחו לכל בעלי המניות של Software Acquisition, ואוטונומו ו-Software Acquisition גם יגישו מסמך אחר בנוגע לשילוב העסקי המוצע ל-SEC. הודעה זאת לא כוללת את כל המידע שיש להביא בחשבון בנוגע לשילוב העסקי המוצע ואינה מיועדת להוות בסיס להחלטת השקעה כלשהי או לכל החלטה אחרת בנוגע לשילוב העסקי. לפני קבלת החלטה כלשהי לגבי הצבעה או השקעה, אנו מפצירים במשקיעים ובבעלי ניירות ערך לקרוא את הודעת הרישום, מסמך המידע/ התשקיף וכל המסמכים הרלבנטיים האחרים שהוגשו או יוגשו ל-SEC בנוגע לשילוב העסקי המוצע כשיהיו זמינים כי הם יכילו מידע חשוב על העסקה המוצעת.

משקיעים ובעלי ניירות ערך יוכלו להשיג עותקים חינם של הודעת הרישום, מסמך המידע/ התשקיף וכל המסמכים הרלבנטיים האחרים שהוגשו או יוגשו ל-SEC על ידי אוטונומו ו-Software Acquisition באמצעות האתר שמחזיקה SEC בכתובת www.sec.gov. בנוסף, אפשר להשיג את המסמכים שמגישה אוטונומו באתר של אוטונומו בכתובת www.otonomo.io או על ידי בקשה בכתב לאוטונומו בכתובת אוטונומו טכנולוגיות בע"מ, שדרות אבא אבן 16, הרצליה פיתוח 467256.

משתתפים בשידול

אוטונומו, Software Acquisition והדירקטורים ונושאי המשרה הבכירים של כל אחת מהן עשויים להיחשב כמשתתפים בשידול להשגת הצבעות מבעלי המניות של Software Acquisition בנוגע לשילוב העסקי המוצע. אפשר למצוא מידע על הדירקטורים ונושאי המשרה הבכירים של Software Acquisition והבעלות שלהם על ניירות ערך של Software Acquisition בתשקיף האחרון של Software Acquisition שמתייחס להנפקה הראשונה שלה לציבור, מיום 14 בספטמבר 2020, שהוגש ל-SEC ב-15 בספטמבר 2020 ואפשר להשיג אותו חינם באתר של SEC בכתובת www.sec.gov. מידע נוסף על המשתתפים בשידול להשגת הצבעות מבעלי המניות של Software Acquisition והאינטרסים הישירים והעקיפים שלהם ייכלל במסמך המידע/ התשקיף של השילוב העסקי המוצע כשיהיה זמין. בעלי מניות, משקיעים פוטנציאליים ואנשים אחרים שמעוניינים צריכים לקרוא את מסמך המידע/ התשקיף בקפידה כשיהיה זמין לפני קבלת החלטה כלשהי לגבי הצבעה או השקעה. אפשר להשיג עותק חינם של מסמכים אלה מהמקורות שצוינו לעיל.

לא הצעה או שכנוע

ההודעה הזאת לא מהווה הצעה למכור או להחליף, או שידול להצעה למכור או להחליף ניירות ערך כלשהם, או שידול של הצבעה או אישור כלשהם, ולא תהיה כל מכירה של ניירות ערך בכל תחום שיפוט שבו הצעה, שכנוע מכירה או החלפה אלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או הכשירות בהתאם לחוקי ניירות הערך של אותו תחום שיפוט. שום הצעה של ניירות ערך לא תיעשה אלא

אנשי קשר

של אוטונומו
מדיה
Jodi Joseph Asiag
Otonomo
media@otonomo.io

משקיעים
Michael Anderson
Blueshirt Capital Advisors
investors@otonomo.io

של Software Acquisition Group Inc. II
מדיה ומשקיעים
Jonathan Huberman
jon@softwareaqn.com

מקור: Otonomo Technologies, Ltd.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222384 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222507 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222384 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222352 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222451 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222330 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222596 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222384 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222384 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222352 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222330 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222229 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221343 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22494 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica