חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנתב בתוך בניינים דור 5 Wavemaker PRO™ של אינסיגו אושר ללקוחות שהם ארגונים ועסקים קטנים ובינוניים ברחבי העולם

 

הנתב בתוך בניינים דור 5 Wavemaker PRO™ של אינסיגו אושר ללקוחות שהם ארגונים ועסקים קטנים ובינוניים ברחבי העולם

פתרון דור 5 חדש "שנבנה לארגונים" מספק חיבור לאינטרנט עם מהירות גבוהה והשהיה קצרה יחד עם ניהול בענן לספקי שירות, רשתות פרטיות, קמפוסים ומקומות של עסקים --

  • RF עתיר ביצועים עם אנטנה מתקדמת מיועד לתרחישי התקנה מגוונים
  • שני כרטיסי סיםומיתוג מוגדר בתוכנה שתומכים בחברות תקשורת מרובות לגמישות ועקיפת כשלים
  • ניהול בענן
  • תוכנן ופותחבארה"ב

סן דייגו, 9 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

חברת אינסיגו Inseego Corp (Nasdaq: INSG), מובילה בפתרונות מכשיר לענן דור 5 והאינטרנט של הדברים חכם, הודיעה היום שהנתב בתוך בניינים דור 5 החדש שלה Wavemaker PRO קיבל אישור לשימוש באירופה, צפון אמריקה* ואוסטרליה, עם אישורי רגולציה נוספים שתלויים ועומדים לשווקים אחרים בעולם. הנתב הזה שתוכנן ספציפית עבור ארגונים משלב חיבור דור 5 ו-Wi-Fi 6 עתיר ביצועים שתומך בחברות תקשורת מרובות עם תוכנת ענן שמפשטת את הניהול של המכשירים, ממקסמת את האבטחה וממזערת את ההוצאות למשתמשים ארגוניים.

"הפתרונות דור 5 Wavemaker PRO שלנו משנים את האופן שבו לקוחות שהם ארגונים ועסקים קטנים ובינוניים חושבים על גישה לאינטרנט", אמר נשיא אינסיגו אשיש שרמה. "בין אם יש להם סניף מרוחק שצריך תקשורת ראשית מהירה יותר, חנויות קמעונאיות שצריכות פתרון לעקיפת כשלים או עובדים מבוזרים שצריכים גישה אמינה ומאובטחת לרשת של החברה שלהם כדי לעבוד מהבית, הנתב FG2000e יכול לספק מהירות, קצב העברה ואמינות ללא משתווים -- יחד עם פתרונות תוכנה שמקלים על ארגוני מחשוב להתקין ולנהל את המכשירים שלהם, להגן על הרשתות וליהנות מהיתרונות של רשת WAN מנוהלת דור 5 עם חברות תקשורת מרובות".

להביא פתרונות ארגוניים דור 5 לשווקים בעולם

הנתב בתוך בניינים דור 5 Wavemaker PRO FG2000e קיבל עכשיו אישורי תעשייה שהופכים אותו לזמין מסחרית להתקנות בשווקים רבים בעולם. חשוב להבין שמדינות ואזורים שונים דורשים סוגים שונים של אישורי רגולציה ו-3GPP כדי להפעיל מוצרי דור 5 ברשתות סלולר. לדוגמה, אישור GCF מוכיח שהמוצרים עומדים בתקני 3GPP ויוכלו לפעול יחד עם רשתות סלולר ברחבי העולם. אישור CE משמעו שאפשר למכור את הפתרונות לספקי שירות ולקוחות ארגוניים ביותר מ-30 מדינות של האזור הכלכלי אירופי (EEA) והארגון האירופי לסחר חופשי (EFTA). אישור RCM מוודא שאפשר למכור ציוד חשמלי ואלחוטי באוסטרליה. ואישור FCC מחייב תהליך בדיקה קפדני לפני שאפשר למכור ולשווק מוצרי RF בארה"ב.

אחרי שהשלים את כל האישורים האלה, אפשר למכור עכשיו את הנתב FG2000e לספקי שירות ולקוחות ארגוניים בכל האזורים האלה, כולל ארגונים שמתקינים רשתות דור 5 פרטיות.

שותפי ערוצים גלובליים חדשים

בנוסף ליצירת שותפויות עם ספקי שירות, אינסיגו מרחיבה את רשת המפיצים, ספקים ומשלבי מערכות הכלל עולמית שלה כדי ליצור ערוצים חדשים לשוק, יחד עם תמיכה בשוק המקומי לפתרונות הארגוניים החדשים שלה. הנתב והתוכנה FG2000e מספקים תמיכה בשפות מקומיות, כולל אנגלית, צרפתית, איטלקית, ספרדית, גרמנית, ערבית ויפנית.

WAN דור 5 עם תמיכה בחברות תקשורת מרובות שמנוהלת מהענן לחיבור אינטרנט מכל מקום

הנתב בתוך בניינים דור 5 Wavemaker PRO FG2000e מספק חיבור דור 5 עתיר ביצועים והשבה ל-LTE דור 4, עם תכונות כגון:

  • קושחה לא נעולה, עםשני כרטיסי סים ותמיכה בחברות תקשורת מרובות שמאפשרת גמישות ושליטה מוחלטתברשת שהנתב מתחבר אליה, תוך הימנעות מזמן השבתה וחיובים עודפים על שימושבנתונים.
  • ניהול ענן מרכזיבאמצעות פתרון הענן Inseego Manage™,שמפשט את ההגדרה, ההתקנה, הניהול מרחוק, האבטחה והתמיכה של המכשירים, ומעניקחוויית לקוח מצוינת "ישר מהקופסה" ולאורך כל מחזור החיים של המוצר.
  • אבטחה ברמה ארגוניתשכוללת תמיכה באבטחת WPA3 Wi-Fi, הצפנה מתקדמת, Open VPN ו-IPsecVPN.
  • ערך מוסף עם צנרתחזקה של תכונות חדשות כולל ניהול WAN, אבטחה ארגונית, ניהול מכשיריםויישומים בשווקים אנכיים.

הנתב בתוך בניינים דור 5 Wavemaker PRO FG2000e יכול לספק מהירויות של גיגה-ביטים פלוס (באמצעות דור 5 מתחת ל-6 GHz) שמשתוות או עולות על מהירויות טיפוסיות של כבלים וסיבים אופטיים. FG2000e אידיאלי למשרדים של עסקים, חנויות, מתקנים רפואיים, קמפוסים ואתרי עבודה מרוחקים שצריכים גישה אמינה ומהירה לאינטרנט עם תכונות כגון:

  • יציאת אתרנט 5Gbps, יציאות LAN ו-WAN נוספות ויציאת TS9 לאנטנה חיצונית
  • טכנולוגיית Wi-Fi 6 כדי לתמוך בעד 128 מכשירים עם יכולת Wi-Fi
  • יציאת RJ-11 לקול על גבי LTE (VoLTE) אופציונלי

דור 5 לרשתות פרטיות

לפי IDC, שוק הציוד לדור 5/ LTE פרטי יגיע ל-5.7 מיליארד דולר ב-2024. "כשיותר תדרים נעשים זמינים למשתמשים ארגוניים, יחד עם ההגעה של דור 5 המסחרי, גובר העניין בשימוש בפתרונות דור 5/ LTE פרטיים כבסיס לחיבור בארגונים עסקיים רבים של משימות קריטיות, תעשייה ומסורתיים".

דור 5 של אינסיגו: מהיר, אמין ומאובטח

מוצרי דור 5 של אינסיגו שמתכננים ומפתחים אותם בארה"ב מספקים מהירות גבוהה והשהיה קצרה עם אבטחת סייבר מקיפה, כולל אבטחת WPA3 Wi-Fi עם הצפנה מתקדמת, Open VPN, IPsec VPN, אמצעי בקרה הורית ועוד.

למידע נוסף על מוצרי ופתרונות דור 5 של אינסיגו, בקרו בבקשה באתר inseego.com. שאלות מהעיתונות ומאנליסטים, תפנו בבקשה אל press@inseego.com

* תלוי באישור של חברות התקשורת

אודות חברת אינסיגו

חברת אינסיגו Inseego Corp (Nasdaq: INSG) היא מובילת ענף בפתרונות מכשיר לענן חכמים שמאריכים את קצה הרשת ומאפשרים כיסוי דור 5 רחב יותר, מהירויות נתונים של הרבה גיגה-ביט, השהיה קצרה ואבטחה חזקה כדי לספק גישה לאינטרנט מאוד אמינה. האינטרנט הסלולרי החדשני, הפתרונות של גישה אלחוטית קבועה (FWA) ופלטפורמת התוכנה שלנו משלבים את הטכנולוגיות הכי מתקדמות (כולל דור 5, דור 4, LTE, Wi-Fi 6 ואחרות) לתוך מגוון רחב של מוצרים שמספקים חיבור איתן בתוך מבנים, בחוץ ובסביבות התעשייתיות הכי קשות.

המוצרים ופתרונות התוכנה כשירות של אינסיגו שמתכננים ומפתחים אותם בארה"ב מתבססים על הטכנולוגיות הרשומות כפטנט של החברה כדי לספק חיבור אלחוטי ברמה הכי גבוהה לספקי שירות, ארגונים וגופים ממשלתיים בכל העולם. www.inseego.com #Putting5GtoWork

©2021 Inseego Corp. כל הזכויות שמורות. השם והלוגו של אינסיגו הם סימני מסחר רשומים והשמות Wavemaker ו-Inseego Manage הם סימני מסחר של חברת אינסיגו. שמות אחרים של חברות, מוצרים או שירותים המוזכרים בזאת הם סימני מסחר של הבעלים שלהם, בהתאמה.

אנשי קשר

קשרי מדיה:
Anette Gaven
Tel: +1 (619) 993-3058
Email: Anette.Gaven@inseego.com

או

קשרי משקיעים:
Joo-Hun Kim, MKR Group
Tel: +1 (212) 868-6760
Email: joohunkim@mkrir.com

מקור: Inseego Corp.

מולטימדיה

תמונה

(C)2021. כל הזכויות שמורות. הנתב בתוך מבנים FG2000e Inseego Wavemaker PRO

תמונה

(C)2021. כל הזכויות שמורות. הנתב בתוך מבנים FG2000e Inseego Wavemaker PRO