חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית משפט לערעורים מעניק ניצחון חשוב לטרימקס על וויקפייר

בית משפט לערעורים מעניק ניצחון חשוב לטרימקס על וויקפייר

בית המשפט לערעורים של המחוז החמישי פרסם פסיקה מוחלטת שטרימקס מדיה לא ביצעה הפרת חוק נגד Wickfire, L.L.C., והכיר בקביעה של חבר מושבעים שוויקפייר במתכוון הפריעה לעסקים של טרימקס

דאלאס, 4 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

אחרי התדיינות משפטית של כמה שנים, טרימקס ניצחה את וויקפייר.

ב-26 בפברואר 2021 בית משפט לערעורים פרסם פסיקה חשובה ביותר שאין לוויקפייר Wickfireשום הוכחה שתומכת בטענות שלה נגד טרימקס TriMax. ההחלטה התקבלה בבית המשפט הפדרלי לערעורים של המחוז החמישי, תיק מספר 17-3043040. הפסיקה של בית המשפט לערעורים ביטלה את כל הפיצויים הכספיים שנפסקו קודם לוויקפייר.

התביעה המשפטית, במקור בפני האזור המערבי של טקסס, תיק מספר 14-CV-34, התרכזה סביב Google AdWords Auctions, פלטפורמה מקוונת של מכירות פומביות שבה חברות כמו טרימקס ו-וויקפייר מתחרות על שטחי פרסום. וויקפייר טענה טענות רבות נגד טרימקס, אבל לגבי כל אחת מהן וויקפייר בסופו של דבר נכשלה:

  • וויקפייר טענהשטרימקס הפריעה בכוונה לחוזים של וויקפייר, הפריעה בכוונה לעסקיםהפוטנציאליים של וויקפייר וביצע קנוניה ממונית. אבל בית המשפט לערעורים לאהסכים לחלוטין, וקבע ש"וויקפייר לא הביאה שום הוכחה כזאת" והכריזשכל אחת מהטענות האלה נכשלה "כעניין משפטי".
  • וויקפייר גם טענהשטרימקס הפרה את דיני סימני המסחר לפי חוק לנהם. חבר המושבעים, עם זאת, לאפסק לוויקפייר שום פיצויים על הטענה הזאת. יתר על כן, בית המשפט לערעורים קבעשוויקפייר היא לא "הצד הזוכה" בטענה הזאת, ובעשותו זאת דחה אתהניסיון הלא הולם של וויקפייר לקבל שכר טרחת עורכי דין לפי חוק סימני המסחר.
  • לסיום, וויקפיירהעלתה טענות נגד טרימקס על פגיעה במוניטין העסקי, זלזול בעסקים, לשון הרע,תחרות לא הוגנת ושימוש לא הוגן. אולם, וויקפייר חזרה בה מכל הטענות האלה לפניהמשפט, ולכן הטענות האלה אפילו לא הגיעו לרמת הערעור.

טרימקס הגישה את הערעור שלה שהצליח אחרי פסק דין של בית משפט נמוך יותר, שבו בית המשפט באופן שגוי פסק 2.3 מיליון דולר לוויקפייר. משום שלוויקפייר לא היו שום ראיות שיתמכו בטענות שלה, בית המשפט לערעורים ביטל את פסק הדין, ביטל את הפסיקה והורה לבית המשפט קמא לפרסם פסק דין חדש. על סמך ההחלטה של בית המשפט לערעורים, בפסק הדין החדש לא ייפסק כלום לוויקפייר.

באותה תביעה משפטית, חבר המשפטים קבע קודם ש-Wickfire LLC והבעלים המשותפים שלה, צ'ט הול וג'ון בראון, הפריעו בכוונה לעסקים של טרימקס מדיה. טרימקס טענה שוויקפייר הפריעה בכוונה לחוזים של טרימקס על ידי (1) תשלום שוחד לנציגים של סוחרים בתמורה להסכמים בלעדיים; (2) התחזות לטרימקס על ידי פרסום מודעות לא מאושרות שגנבו קופי ממודעות של טרימקס וכללו מידע מזהה אחר של טרימקס; (3) הקלקה שוב ושוב על מודעות של טרימקס כדי להגדיל באופן מלאכותי את העלויות של טרימקס (ידוע בשם "הונאת הקלקות"); (4) השתמשו בתוכנה אוטומטית כדי לבצע מניפולציות במערכת המכירות הפומביות של גוגל ("ידוע בשם "שיבוש בידים").

טרימקס הציגה לחבר המושבעים הוכחות שוויקפייר הושעתה מיותר מ-200 חשבונות גוגל, הפרה תנאי סוחרים, והשתמשה בסוכנים ובאי כוח מזויפים של משתמשים כדי להסתיר את הזהות שלה. חבר המושבעים גם ראה הוכחות שגוגל התייחסה לוויקפייר בתור "נוכלים ידועים" ושוויקפייר רשמה את שם הדומיין "GoogleClickFraud.com".

טרימקס גם הציגה הוכחות לגבי השמדת ראיות של וויקפייר. נודע לטרימקס שבזמן ההתדיינות המשפטית, וויקפייר מחקה את כל הנתונים מהמחשב הנייד של מנהל הטכנולוגיות הראשי שלה ג'ון בראון ולאחר מכן לא גילתה את המידע הזה לטרימקס או לבית המשפט. אחרי שטרימקס חשפה את ההשמדה, וויקפייר טענה שזה היה נחוץ, כי המחשב נגנב בפריצה לבית. אבל הדוח של המשטרה - שטרימקס השיגה באופן עצמאי אחרי שוויקפייר לא המציאה עותק - סתר את הסיפור של וויקפייר כי לא הוזכר בו שום דבר על מחשב נייד שנגנב לכאורה.

בעוד שחבר המושבעים שמע הוכחות נרחבות על ההתנהלות של וויקפייר כולל ההפרעה המכוונת של וויקפייר נגד טרימקס (שחבר המושבעים קבע שהתרחשה), ההגשה של חלק מהראיות הכי מוחצות נמנעה. לדוגמה, חבר המושבעים לא הורשה לראות את:

  • דוח המשטרהמהפריצה.
  • מסמכי רישום שמראיםאת וויקפייר כבעלים של "BitchesOfFacebook.com" ו-"PokeBitches.com".
  • מייל מנציג של סוחרשאחרי שסירב לקבל את השוחד לכאורה, התייחס לוויקפייר בתור"פושעים".
  • צילומי מסך שלמודעות של וויקפייר שמתחזות למודעות של טרימקס.
  • מייל מסוחר שמסייםאת טרימקס אחרי שהאמין בשוגג שטרימקס היא המקור של המודעות המתחזות.
  • מייל מסוחר שמתלונןשוויקפייר הפרה תנאים של סימני מסחר וגנבה מודעות של טרימקס.
  • דוח טכני ארוךשלדברי מומחה מחשבים בעל שם עולמי מוכיח באופן חלוט שוויקפייר ביצעה הונאתהקלקות נרחבת נגד טרימקס.
  • וידאו בזמן אמתשמראה את שיבוש הבידים שטרימקס עברה.
  • סיכום של מאותחוזים של טרימקס עם סוחרים שהופרעו על ידי שיבוש בידים.
  • מיילים ממתחריםאחרים של וויקפייר שמתלוננים על טקטיקות הבידים של וויקפייר.

למרות הקביעה של המושבעים נגד וויקפייר, צ'ט הול וג'ון בראון על הפרעה בכוונה לעסקים של טרימקס, לא נפסקו פיצויים נגד וויקפייר. הפסיקה של בית המשפט לערעורים, עם זאת, לא נגעה בקביעה של המושבעים שוויקפייר, הול ובראון ביצעו את ההפרעה בכוונה מלכתחילה.

הפסיקה של בית המשפט לערעורים כללה חוות דעת של 21 עמודים, בהחלטה פה אחד של שלושה שופטים מחוזיים ונכתבה על ידי ראש הרכב השופטים פריסילה אוון מבית המשפט הפדרלי לערעורים של המחוז החמישי. את טרימקס ייצגו עורכי הדין סידני ק. פאוול מחברת עורכי הדין Sidney Powell PC ובארי מ. גולדן מחברת עורכי הדין Egan Nelson LLP.

  • גב' פאוול הייתהבעבר עוזרת פרקליט פדרלי והיא המחברת של הספר פורץ הדרך Licensedto Lie, חשיפה על התנהלות לא אתית של עורכי דין והסתרה לא הוגנת שלראיות. גב' פאול התפרסמה לאחרונה כשייצגה את הגנרל מייקל פלין, הגישה תביעותבחירות של צד שלישי והקימה ועדת־על לפעולה פוליטית (סופר-פאק) שמוקדשת למגווןשל מטרות, כולל חופש הדיבור, זכויות חוקתיות והזכות לבחירות חופשיות והוגנות.
  • מר גולדן הואליטיגטור ויו"ר משותף של קבוצת הליטיגציה המסחרית של EganNelson. במהלך 23 שנות הקריירה שלו שמשתרעות על ארבעה עשורים, מרגולדן טיפל בקביעות בליטיגציה בסיכון גבוהה, שלעיתים קרובות כוללת עניינים שלהימור על קיום החברה.

מנכ"לית טרימקס לורה וודראף אמרה: "אחרי כל כך הרבה שנים של התדיינות משפטית, טרימקס זוכתה לחלוטין. אנחנו שמחים על התוצאה אבל בהחלט לא מופתעים ממנה. אנחנו רק מקווים שהפסיקה הזאת תמנע מוויקפייר להעלות עוד טענות חסרות בסיס נגד מתחרה לגיטימית. עם זאת, אנחנו עדיין מאוכזבים מכך שגוגל והרשתות אפשרו לוויקפייר להפריע בכוונה לעסקים שלנו מלכתחילה. למרות זאת, על סמך הפסיקה של חבר המושבעים שוויקפייר הפריעה בכוונה לעסקים של טרימקס -- קביעה שלא בוטלה -- אנחנו מקווים עכשיו שטקטיקות כמו שוחד, התחזות למתחרים, הונאות הקלקה ושיבוש בידים לא ייסבלו יותר בענף הפרסום המקוון".

אודות טרימקס מדיה:

טרימקס מדיה TriMax Media - שהוקמה ב-2003 היא סוכנות שיווק דיגיטלי שמתמחה בשיווק במנועי חיפוש מבוסס ביצועים. טרימקס הייתה חברה במועצת המחקר של המפרסמים של גוגל הראשונה והייתה מאחת מהחברות הראשונות שהפיקו יותר ממיליון לידים ללקוחות שלה באמצעות Google AdWords. הסוכנות מתמקדת ביצירת קמפיינים מאוד יעילים במנועי חיפוש ופיתוח קשרים מוצלחים ארוכי טווח עם הלקוחות שלה.

ליצירת קשר ושאלות צרו קשר עם:

Barry M. Golden
Egan Nelson LLP
214.893.9034
barry.golden@egannelson.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222387 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222511 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222386 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222354 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222454 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222332 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222599 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222387 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222386 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222354 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222332 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222231 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221343 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22494 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica